Dzisiaj jest 26 kwietnia 2024, 14:59

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

kierunki

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 33
Rejestracja: 13 kwietnia 2007, 20:12
Lokalizacja: Londyn
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 22 kwietnia 2008, 22:32

JA wpiąłem w obwod dodatkowo normalne żarowki i też jest ok, a z bezpieczeństwem w związku z oryginalnymi kieronkami bym nie przesadzał ja i tak mimo wszystko upewniam się za nim wykonam manewr, bo przy dynamicznej jeździe lepiej po rostu na nich nie polegać, można sie czasem zawieść

 
Posty: 167
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 21:29
Lokalizacja: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 23 kwietnia 2008, 09:04

Pewnie ,ze nie mozna ufac tylko kierunkom ale mimo wszystko wole jesli ktos kto zbliza sie do mnie z tylu wyraznie i duzo wczesniej zauwazyl co chce zrobic . Przy kierunkach typu "mini" jest to zauwazalne duzo pozniej . Moze przesadzam bo w swoich oryginalnych dodatkowo jeszcze poprawilem ich sprawnosc przez naklejenie na odbłysnik foli typy chrom .
---
pozdrawiam
Jacek

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 23 kwietnia 2008, 15:48

Dobra nie pierdzielicie o glupotach bo jak ktos jest tepa CENZURA to i tak Ci z dupy zrobi garaz nawet jak bedziesz mial trojkat na plecach.
Krzysiek ja dawalem bodajze 10 te oporniki po jednym na strone z tylu lub z przodu bo w sumie wiekszych nie m. Troche szybciej wtedy kierunek miga ale nie powinno ci to przeszkadzac no chyba ze tak to w takim przypadku kupuj przerywacz. Oryginalnie w 954 przerywacz jak i wiekszosc elektroniki masz na tylnym stelazu pod owiewka bodajze z prawej strony i chyba z tego co pamietam jest na 3 styki ale nie jestem pewien. Najlepiej sprawdz sam albo sciagnij sobie serwisowke.

 
Posty: 16
Rejestracja: 20 kwietnia 2008, 18:56
Lokalizacja: Legnica
Motocykl: Honda CBR 954 RR
Rok produkcji: 0

Post » 23 kwietnia 2008, 22:08

Witam wszystkich.
Ja dalej meczę temat kierunków LED w mojej 954 bo z natury jestem uparty. Poszperałem trochę na forach i dowiedziałem się trochę więcej o rezystorach wpiętych w obwód z kierunkami. Jeśli Radisz u ciebie taki system działa to u mnie też musi. Zamówiłem sobie w sklepie elektronicznym rezystory z radiatorami o mocy 50w (mają być na piątek) i poeksperymętuję z nimi. Jeśli to wszystko zda egzamin chętnie opiszę co i jak o ile będzie zainteresowanie chyba, że z mojego "fireblada" zrobi się "fire". Na wszelki wypadek zostawiłem sobie możliwość szybkiego podłączenia oryginałów.
Pod owiewką tył prawa strona motorka znalazłem 3 urządzenia ale każde miało 4 i więcej styków co sugeruje mi (choć mogę się mylić) że żadne z nich to nie przerywacz. Dalej nie szukam bo nie warto.
(W CBR600F2 wszystko było łatwiejsze do rozebrania) :?

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 24 kwietnia 2008, 11:21

Krzysiek nie wiem gdzie ty dorwales 50w? Ja mam 5W 22ohm po jednym na strone i dzialaja fajnie wiec wiekszych jak 10 nie zakladaj. Zreszta te 50 beda ogromne i nie wiem gdzie ty to chcesz schowac ale probuj. Moze przerywacz masz inny bo ja mam amerykanca. Ogolnie to taka prostokatna kostka pod guma teraz tego nie sprawdze bo moto bede mial przy sobie dopiero za tydz. Ale daj znac jak CI to wyszlo i jak te oporniki 50 wygladaja.

 
Posty: 16
Rejestracja: 20 kwietnia 2008, 18:56
Lokalizacja: Legnica
Motocykl: Honda CBR 954 RR
Rok produkcji: 0

Post » 05 maja 2008, 21:12

Rozwiązałem mój problem z kierunkami. Równolegle wstawiłem 2 rezystory o takich parametrach jak radzi Rudisz 5W 22ohm (ceramiczne) obydwa umieściłem w plastikowej obudowie, wygrzebanej z zasobów garażowych, którą to wkomponowałem w schowek pod siedzeniem pasażera. Wszystkie 4 kierunki mrugają dość fajnie ja jestem zadowolony :mrgreen: . A resztę zobaczymy w praktyce. Na dzisiaj cały pomysł nie robił mi problemów a trochę przez łikend pojeździłem.
:shock: W drodze eksperymentów stwierdzam że tak samo jak rezystory 5W działają rezystory 10W10ohm, zaś rezystory 50W tj AX50WR 4k7 NIE DZIAŁAJĄ.

Rudisz rezystory 50w są z radiatorem i są wielkości świecy zapłonowej podaje Ci link do strony z nimi jeśli chcesz zobaczyć jak to dziadostwo wygląda.
http://www.tme.pl/katalog/index.phtml?f ... 50WR%204K7

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 06 maja 2008, 08:51

Te 5 beda Ci sie troche grzaly ale to bys musial pare min jezdzic na wlaczonym kierunku poza tym ja juz chwile jezdze i nic sie nie dzieje wiec i tobie nie powinno.

 
Posty: 14
Rejestracja: 24 listopada 2008, 19:34
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: cbr 954 rr
Rok produkcji: 2002

Post » 24 listopada 2008, 19:50

Witam. Chce zmienić przednie kierunki w mojej 954. Znalazłem coś takiego:
http://moto.allegro.pl/item472712227_mi ... a_cbr.html
W opisie podane są wymiary i przeznaczenie( CBR 2007+), ale wymiary otworu w owiewce 954 wydają sie być podobne .Jeśli ktokolwiek miał z tym do czynienia, proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 24 listopada 2008, 20:32

Rafalec ja mam kierunki z tej serii tylko troche inny model ale ksztalt ten sam, tez bralem do RR z 2007 roku i ogolnie w otworze sie mieszcza ale jest jeszcze luz wiec nie zamontujesz ich bez malych przerobek. Ja osadzilem je na takim specjalnym kleju ktory topi sie z kawalka za pomoca specjalnej maszyny i jak zastyga posiada taka konsystencje jak plastik wiec nie rozni sie to wiele po zamontowaniu od owiewek
Moze slabo widac ale u mnie wyglada to tak
Obrazek

 
Posty: 14
Rejestracja: 24 listopada 2008, 19:34
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: cbr 954 rr
Rok produkcji: 2002

Post » 24 listopada 2008, 21:31

Rozumiem, ale jak duże są te otwory? jak przykręciłeś kierunki do owiewki? Całe wkleiłeś? Do wypełnienia szczeliny nie wystarczy oryginalna guma, która jest w owiewce i opasa ramię kierunkowskazu? nie trzeba piłować w żadnym miejscu tej owiewki? Tak poza tym zaje...masz tą fajerke. Świetne rozwiązanie wydechu no i te kierunki wyglądają znacznie lepiej:) Mogę prosić o zbliżenie samych kierunków, t.j. jak są zamontowane. Z góry dzięki...

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 24 listopada 2008, 21:41

Nie wiesz jakie masz otwory u siebie ? Kierunki tak jak pisalem wyzej nie sa przykrecone tylko zalane klejem ktory po zzaschnieciu wyglada jak plastik czyli wypelnia cala szczeline miedzy plastikiem a kierunkiem tym samym osadzajac kierunek na stale. Nie mialem oryginalnych gum wiec nie wiem czy beda pasowac ale nawet jesli wcisniesz kierunek w nia i bedzie sie trzymal to tak czy siak bedziesz go musial jakos zamocowac wiec rozwiazanie z tym klejem to jedyna sluszna opcja. Jesli kierunki sa te same a z tego co widze to tak to nie trzeba nic pilowac.
Dzieki, fajera juz tego wydechu nie ma. Kupilem kompletny sportowy i poki co mam w normalnej pozycji ale jak mi sie znudzi przerobie znowu na gorny. Zdjecia Ci nie zrobie bo motor stoi w innym miejscu niz mieszkam a w domu bede dopiero kolo swiat.

 
Posty: 14
Rejestracja: 24 listopada 2008, 19:34
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: cbr 954 rr
Rok produkcji: 2002

Post » 24 listopada 2008, 21:56

Dzięki kolego za szybką odpowiedź. Zastanawiam sie jeszcze między tymi kierunkami, a łezkami na diodach tylko musiałbym dodatkowo zamontować zaślepki starych kierunkowskazów. Łezki są bardzo małe (szerokość około 2 cm a długość około 5). Mam juz takie na tył, tylko nie jestem pewien przodu. Ja mam te gumki z owiewki i muszę przyznać ze nie tylko amortyzują drgania, ale i zasłaniają zakończenie naklejek w pobliżu otworów. w sumie z wklejeniem nie byłoby problemu, bo rodzajów kleju są setki na rynku. Można wkleić na gorąco, zimno. Skoro twierdzisz ze nie trzeba nic piłować to nie wątpliwie plus. Zastanawia mnie tylko czy kształt tego kierunkowskazu jest idealnie taki jak tego otworu, czy jednak jego krawędzie są bardziej ostre niż otwór. Jeśli są takie same-nie będzie problemu z wklejeniem kierunku od tyłu, a przód zamaskowałaby guma, która zmniejsza otwór po przekątnej 1-2 mm z każdej strony.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość