It is currently 17 November 2025, 17:55

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Dlubanie 954...

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 255
Joined: 29 December 2007, 03:44
Location: Bełchatów
Points: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Year production: 0

Post » 02 January 2009, 20:40

Z zamianą będzie raczej problem ponieważ moje plastiki nie są w najlepszym stanie. Zbiornik ma inny odcień bo jest od repliki camela, czaszę miałem lekko pękniętą oddałem do spawania i pomalowałem tylko ten pasek obok lampy i trochę się różni bo mieszalnia nie była w stanie dorobić takiego lakieru. U mnie tez były urwane 2 zaczepy ale na razie jakoś trzymają. Myślałem ew. nad kupnem bocznych owiewek odpadło by malowanie i klejenie tych elementów. Jeśli chodzi o naklejki to myślę właśnie o tych z grafnetu. Jak możesz to napisz jak one wyglądają w porównaniu z oryginalnymi. Pomysł na malowanie jest spowodowany tymi mankamentami o których pisałem i szczerze jak mam malować i oklejać tylko wybrane części to wole prysnąć całość i mieć wszystkie plastiki jak nowe i w malowaniu które mi się najbardziej podoba, oczywiście wszystko zależy od kasy. Jak na razie nic nie ruszam tak jak jest nie jest tragicznie, ale raczej ją przemaluje tyle że na spokojnie nie spieszy się.
Attachments
DSCF6854.jpg
DSCF6861.jpg
DSCF6862.jpg
Last edited by KrzyHo on 27 November 2009, 20:29, edited 1 time in total.

User avatar
 
Posts: 686
Joined: 10 January 2008, 18:23
Location: Rzeszów
Points: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Year production: 2007

Post » 02 January 2009, 21:50

To sprobuj poprostu sprzedac jako komplet i jak ktos bedzie chetny na calosc w dobrej kasie to pogonisz swoje i kupisz czerwone. Naklejki z grafnetu sa jakosciowo bardzo ok ale robia je na dosc grubej folii i ciezko sie je nakleja no i odcien maja inny niz oryginal wiec bedziesz musial dobierac kolor lakieru pod kolor naklejek albo jeszcze raz malowac naklejki a to znowu kolejny koszt dlatego jakby nie bylo taniej Ci bedzie kupic oryginaly przynajmniej boczki i bak. Tyl czache i blotnik mozesz malowac bo tam w sumie jest sam czerwony wiec problemow z roznica kolorow nie ebdzie.

User avatar
 
Posts: 255
Joined: 29 December 2007, 03:44
Location: Bełchatów
Points: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Year production: 0

Post » 02 January 2009, 22:09

Chyba po prostu zrobię tak że powoli będe kupował kolejne plastiki jak się coś trafi dobrego a resztę prynsę. Czasu jest dużo a i mnie się nie spieszy. Tylko kupić coś u nas nie jest łatwo bo to co na allegro sprzedają to aż śmiech a za jakie pieniądze !! No sama czach za około 1000 PLN to pomyłka zbiornik pod kolor mojej maszyny 600 PLN W niemcowni i UK już lepiej mozna trafić coś naprawdę w dobrym stanie za rozsądną cenę tyle że znowu angole i niemcy nie chętnie wysyłaja do polski.

User avatar
 
Posts: 414
Joined: 18 February 2008, 19:05
Location: LONDYN
Points: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Year production: 2001

Post » 02 January 2009, 22:19

RUDISZ -jak bedziesz chciał cos z CARBONU albo w CARBONIE -podbijaj do mnie..gg4595775.tel 698-656-217..www.aero-gun.pl

User avatar
 
Posts: 265
Joined: 02 November 2007, 06:17
Location: Darłowo ;
Motocykl: ******
Year production: 0

Post » 03 January 2009, 14:42

Radiusz, efekt koncowy to cos zaj.....ego! Bardzo mi sie podoba twoja maszyna :D
Tak jak wspomniales sytuacja na rynku nie jest za ciekawa, wiec niedlugo stane przed podobnym dylematem... Sprzedac bedzie ciezko, a szkoda pozbywac sie za marne pieniadze,skoro wlozylo sie tyle czasu i pieniedzy w swoja niunie. Poczekam jeszcze przyszly sezon i zobacze, o ile mi panewki sie nie posypia, bo cos mi zaczelo halasowac pod koniec lata :roll: Nie wiem czemu, ale zaczelo mi sie podobac malowanie Konica Minolta i moze uderze w tym kierunku. Bialy kolor zaczal w koncu byc modny hehe. A wlasnie czy widzial ktos 954 w takim malowaniu? Jak sie to prezentuje?
Attachments
top.jpg

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 03 January 2009, 14:52


User avatar
 
Posts: 265
Joined: 02 November 2007, 06:17
Location: Darłowo ;
Motocykl: ******
Year production: 0

Post » 03 January 2009, 17:43

:D

User avatar
 
Posts: 327
Joined: 18 October 2008, 23:40
Location: Wroclaw
Points: 1
Motocykl: CBR929
Year production: 2001

Post » 03 January 2009, 20:58

zajebista - od dawna mi sie bardzo podoba ;d

 
Posts: 101
Joined: 10 March 2007, 19:03
Location: ____
Points: 2
Motocykl:

Post » 06 January 2009, 15:57

Rudisz, najbardziej podoba mi sie wydech!

User avatar
 
Posts: 686
Joined: 10 January 2008, 18:23
Location: Rzeszów
Points: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Year production: 2007

Post » 06 January 2009, 20:30

To Cie Yogi zmartwie bo teraz na moto jest juz zamontowany kompletny Arrow ze standardowym mocowanie, chociaz srednio mi sie to podoba i mysle nad puszczeniem go gora :D
Image
A Tu moto rozebrane do snu zimowego
Image

 
Posts: 101
Joined: 10 March 2007, 19:03
Location: ____
Points: 2
Motocykl:

Post » 06 January 2009, 20:55

wywal to szybko i puszczaj gora.

 
Posts: 408
Joined: 25 June 2008, 22:57
Location: Lublin
Points: 3
Motocykl: sc57 04'
Year production: 0

Post » 06 January 2009, 21:50

ja bym rozkminił taki mały tłumiczek przy wahaczu, pod prawym podnóżkiem, taki jak na tej aukcji. Zajebisty jest poprostu :D Tyle ze dedykowany kompletny układ napewno poprawi charakterystykę mocy i momentu, a takie różne patenty i garażowe modyfikacje układu wydechowego raczej niekoniecznie. A tak poza tym to zajebiste moto :)

PreviousNext

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests