It is currently 18 November 2025, 02:35

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

kierunki

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 16
Joined: 12 November 2008, 20:51
Location: miejska g
Motocykl: honda cbr 954 rr
Year production: 2003

Post » 25 November 2008, 20:03

siemka ja mam tył na ledach wiec jest kosa jakosc kolor i miganie szybsze fajna sprawa
TYLKO "RR''

User avatar
 
Posts: 308
Joined: 17 January 2008, 00:27
Location: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Year production: 2005

Post » 25 November 2008, 23:14

A ja mam tez mały problem bo u mnie w moto nie mam przerywacza i mam ledy też i gdy włącze kierunkowskaz to mi świecą cały czas. Sądze że nie mam przerywacza bo prawdopodobnie przerywacz w 1000 rr jest zaczepiony o reflektor pod czachą, a tam mam tylko małą kostke (wtyczke) i jest zwarta drucikiem i jeśli wyciągne drucik to ledy przestają świecic. No i w zwiąsku z tym chciałbym kupić przerywacz do ledów i nie wiem jaki mam wybrac czy dwu stykowy czy 3 stykowy bo na tej kostce sa 2 kabelki a tak wyglada jakby były 3 miesca do wpięcia w kostce no i mam problem. Jeśli możecie to poradźcie mi.Mysle że bede jeszcze musiał przerobic te kostke na wsówki bo na allegro są tylko przerywacze na wsówki. Który mam kupić przerywacz ????
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

 
Posts: 14
Joined: 24 November 2008, 19:34
Location: Lublin
Motocykl: cbr 954 rr
Year production: 2002

Post » 24 December 2008, 16:23

lukasz302 mam dla Ciebie rozwiązanie problemu. Twoja kostka jest przystosowana do 3 pinowego przerywacza kierunkowskazów. Dwa piny, które masz zwarte to 12V i przewód biegnący bezpośrednio do przełącznika kierunkowskazów. W momencie, kiedy włączasz kierunkowskaz podajesz napięcie na daną stronę kierunkowskazów. Możesz zastosować zwykły przerywacz kierunkowskazów, ale jeśli podłączysz kierunki LED i tak będą świeciły na stałe ze względu na zbyt małe obciążenie, ale jeśli zastosuje przerywacz elektroniczny-będzie on działał zarówno na zwykłych kierunkowskazach żarówkowych jak i na diodowych. Trzeci pin to masa. Możesz to zweryfikować najprostszym miernikiem.
Jeśli chodzi o 954, miałem problem z kierunkowskazami diodowymi (świeciły ciągłym światłem). W tym modelu przerywacz jest zintegrowany z licznikiem, ale zweryfikowałem schemat i znalazłem rozwiązanie:).Przerywacz na 3 zaciski- plus, minus, obciążenie (podłączenie kierunkowskazów). Aby założyć przerywacz Led należy z niebieskiej 12-o pinowej (lub z wchodzącej bezpośrednio do licznika) kostki WYPIĄĆ szary przewód i podłączyć go do obciążenia przerywacza. Przewód ten jest za pomocą przełącznika "podawany" na lewą lub prawa stronę kierunkowskazów. Do przewodu czarnego (masa) podłączamy minus naszego przerywacza, a do przewód biało-zielony łączymy do plusa przerywacza. Dwóch ostatnich przewodów nie wypinamy/tniemy- wpinamy się na te przewody. Rozwiązanie z rezystorami jest niby prostsze, ale dobór rezystora, jego nagrzewani się i pracochłonność przemawiają za przerywaczem LED. Rezystory równolegle podłączone do kierunkowskazów diodowych pobierają energię z akumulatora i zamieniają ją w zbędne ciepło, a diody maja znikomy pobór prądu. TO DZIAŁA więc warto. Miłej zabawy i Wesołych.....

User avatar
 
Posts: 308
Joined: 17 January 2008, 00:27
Location: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Year production: 2005

Post » 24 December 2008, 16:47

No Wreszcie ktos sie odważył napisać odpowiedź na mój post! Dzięki wielkie rafalec napewno mi sie przyda twoja odpowiedź bo jeszcze nic nie robiłem z tymi kierunkowskazami. Dzieki jeszcze raz i życzę miłych i wesołych świąt. Pozdrawiam!!!!!
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

 
Posts: 28
Joined: 10 June 2009, 23:49
Location: z Piekła
Motocykl: CBR954RR
Year production: 2003

Post » 15 July 2009, 01:44

Próbował ktoś zainstalować pomarańczowe żarówki spełniające rolę kierunków w miejscu postojówek?
Czy naruszeniem zasad rasizmu i pogwałceniem wszelkich praw byłaby instalacja lusterek z GSX-R K6+? Gixer ma to wszystko przepięknie rozwiązane...
The psychiatrist says I'm crazy, but the voices in my head say I'm not!

User avatar
 
Posts: 308
Joined: 17 January 2008, 00:27
Location: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Year production: 2005

Post » 15 July 2009, 20:33

A dlaczego z GSXRa??? Przecież nowy Fire Blade ma bardzo podobne lusterka.
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 16 July 2009, 19:55

kirunki w lusterkach wyjatkowo nie podobaja mi sie w gixerach (wszystkie maja takie same) a za to super wygladaja ze z fajera `08 < :) Tylko koszt takich lusterek w salonie powalaja...

 
Posts: 1
Joined: 19 October 2009, 18:37
Location: Chełm
Motocykl: honda (54
Year production: 0

Post » 16 March 2010, 13:59

czy wie ktos moze gdzie jest przerywacz w 954??

User avatar
 
Posts: 458
Joined: 27 September 2008, 22:59
Location: Wieluń
Points: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Year production: 2004

Post » 01 March 2012, 22:39

Pytanko już padło ale nie znalazłem odpowiedzi mogę się domyślać po moich wstępnych poszukiwaniach że z prawej strony zadupka jest ten przerywacz w 954. Czy tak jest faktycznie ? bo muszę go zmienić na ledowca.

Previous

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests