It is currently 18 November 2025, 02:36

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zwiekszenie mocy,swap etc. ?

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 83
Joined: 04 May 2010, 22:40
Location: Lublin
Motocykl: 954rr -> ZX10R
Year production: 2008

Zwiekszenie mocy,swap etc. ?

Post » 23 July 2011, 19:47

Siemano

Specem nie jestem, na mechanice tez jakoś specjalnie się nie znam i jestem ciekawy Waszych opinii na temat zwiększenia mocy w 954 ;)

Czy ma sens ładowanie $$ w PC i cały układ wyd. względem przyrostu mocy ? ile można można realnie otrzymać dodatkowego momentu i mocy ze zdrowego pieca ( chodzi mi w przybliżeniu o realne liczy nie jakieś bajki hihi: ) ?

Jak to jest ze zmianą pieca czy jest sens robić taki zabieg? Jeśli jest sens to co można "swapnąć" do 954 :P ?

Czy może najprostsze wyjście.... sprzedać fajera i brać zx10 06r. :diabel2:

Prośba o w miarę konstruktywne komentarze ;)

 
Posts: 38
Joined: 11 July 2010, 00:13
Location: LOP
Points: 1
Motocykl: CBR 1000RR
Year production: 2004

Post » 23 July 2011, 21:05

Lary nie kombinuj :D
Ostrrroo

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 23 July 2011, 22:42

gsxr

User avatar
 
Posts: 83
Joined: 04 May 2010, 22:40
Location: Lublin
Motocykl: 954rr -> ZX10R
Year production: 2008

Post » 24 July 2011, 05:24

paw3ł wrote:Lary nie kombinuj :D


ojtam, ojtam mam nadzieje że cziken zawalony robotą nie jest bo w środę planuje mu fajera podrzucić hihi: wyreguluje się wszystko , wyj*bie się jeden ząb z przodu (15) i zobaczymy może nie będę płakał haha :diabel:

crazyduck wrote:gsxr


śmić :D

Jeżeli chodzi o moto to albo sc57b albo zx10r ... i bardziej skłaniam się ku 10tce bo dzikus z niej :diabel2:

 
Posts: 111
Joined: 06 September 2010, 14:00
Location: WLKP
Points: 1
Motocykl: Franek Sc50>> GSX-R 1000 L1
Year production: 0

Post » 24 July 2011, 10:05

Też kiedyś tak się zastanawiałem ze jakby padł mi piec to czy daloby włożyć coś "większego" ale wydaje mi sie że w przypadku 929 czy 954 byloby to dość kłopotliwe ze względu ze w tych motocyklach silnik jest tak jakby "częścią " ramy ;/

User avatar
 
Posts: 313
Joined: 29 December 2009, 23:02
Location: KCH
Points: 1
Motocykl: gixx k7
Year production: 0

Post » 25 July 2011, 13:25

sc57b nie jedzie przy gsxr :P

User avatar
 
Posts: 83
Joined: 04 May 2010, 22:40
Location: Lublin
Motocykl: 954rr -> ZX10R
Year production: 2008

Post » 25 July 2011, 13:31

miazga wrote:sc57b nie jedzie przy gsxr :P


gsxr nie jedzie przy zx10r :P

User avatar
 
Posts: 313
Joined: 29 December 2009, 23:02
Location: KCH
Points: 1
Motocykl: gixx k7
Year production: 0

Post » 25 July 2011, 13:37

Jedzie jedzie:d Na forum jest artykul porównanie sc59, 07' r1, k7, i kawa zx10r '08. Jednak k7 jest najszybsze i najlepiej przyspiesza do 100 i do 200.

[ Dodano: Pon Lip 25, 2011 1:40 pm ]
Do tego wgrac TRE i mape pod wydech (nie potrzeba PC) i robi sie niezly przeciag;)


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests