It is currently 18 November 2025, 04:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

power commander

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 244
Joined: 21 March 2008, 00:43
Location: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Year production: 2005

power commander

Post » 21 June 2008, 21:41

witam. posiadam honde 954 i mam mozliwosc kupna za bardzo male pieniadze total comander. nie mialem z tym nigdy stycznosci i nie wiem czy bede mogl sam to zainstalowac w motocylku. czy sa tam jakies wtyczki do gniazd w motocylku. jak tak to gdzie to trzeba podpiac i gdzie mam szukac tych gniazd. prosze o jakis rady posiadaczy tego urzadzenia. jak to zainstalowac i pozniej jaki tryb wybrac. czy sa to jakies duze problemy z tym. nie chce tego kupic i aby lezalo w pudelku. prosze o dobre i szczegolowe rady. dzieki
Last edited by sisi1623 on 09 March 2009, 02:20, edited 1 time in total.
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

User avatar
 
Posts: 10
Joined: 21 May 2008, 19:11
Location: Warszawa
Motocykl: SC33 '98
Year production: 0

Post » 22 June 2008, 03:33

Oczywiście chodzi Ci o Power Commandera :?: :arrow: :mrgreen:
Za odwagę trzeba płacić. Strach jest za darmo.

User avatar
 
Posts: 244
Joined: 21 March 2008, 00:43
Location: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Year production: 2005

Power Commandera _________________

Post » 22 June 2008, 10:15

tak chodzi mi o Power Commandera, pomylilem sie w nazwie....
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

User avatar
 
Posts: 65
Joined: 07 March 2008, 13:31
Location: czuć swąd
Motocykl: SC33
Year production: 1996

Post » 22 June 2008, 13:21

:? :shock:


to lepiej sam tego nie zakładaj...
Adrenalina to najlepszy drag

User avatar
 
Posts: 686
Joined: 10 January 2008, 18:23
Location: Rzeszów
Points: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Year production: 2007

Post » 22 June 2008, 17:53

Sisi jestes dziwny w CENZURA....
Kupiels 954 jako pierwsze moto 2 tyg temu i juz Ci malo mocy? Na co Ci ten power comander bo chyba tylko dla lansu. Najpierw ogarnij moto w standardzie...
Poza tym bez dobrego wydechu filtra k&N i porzadnego zestrojenia nic to nie da a czasem nawet moze zepsuc

User avatar
 
Posts: 244
Joined: 21 March 2008, 00:43
Location: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Year production: 2005

pomoc

Post » 22 June 2008, 17:54

dlaczego mam sam tego nie zakladac sa w tym jakies problemy. czy musze jechad do jakiegos serwisu i tam mi wszystko zrobia. jest taka sprawa ze ja moge to kupic za male pieniadze ale jak bede z tym problemy kto mi ma to zalozyc to raczej nie bede kupowal...

[ Dodano: Pon Cze 23, 2008 7:14 pm ]
rudiszRR ty jak zwykle musisz sie wtracic. po to jest to forum aby sie dowiedziec a ty jak zwykle musisz dodac cos od ciebie. musisz zawsze sie CENZURA miedzy wodke z zakaske. to co chce zrobic to jest moja sprawa. jak masz mi udzielac takie rady to lepiej daj sobie na wstrzymanie. hej
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

User avatar
 
Posts: 686
Joined: 10 January 2008, 18:23
Location: Rzeszów
Points: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Year production: 2007

Post » 24 June 2008, 07:34

Jak sam napisales po to jest forum zeby wyrazic swoje zdanie. Dla mnie conajmniej dziwna rzecza jest chec zalozenia czegos czego nie zna sie z nazwy nie wie jak to sie zaklada po co to sluzy i co sie z tym robi. Tym bardziej po tak krotkim stazu z moto jaki ty masz nasuwa mi sie tylko jedna rzecz dla ktorej to chcesz zrobic. Dla lansu bo w sumie przy standardowym wydechu i zalozeniu samemu i tak Ci to nic nie da a nawet jesli ktos dobrze Ci to zestroi przy tym co masz zalozone w moto to i tak roznicy jako poczatkujacy nie odczujesz, wiec dla mnie to jest glupota i takie jest moje zdanie. A sam przeciez dobrze wiesz ze i tak zrobisz co bedziesz chcial

 
Posts: 571
Joined: 29 February 2008, 20:06
Location: Warszawa/
Points: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Year production: 0

Post » 24 June 2008, 10:51

wtrącę swoje 3 gr.
PC może służyć do podniesienia mocy w moto ale może także służyć po to aby obniżyć tę moc wszystko zależy od tego jakie mapy się wgra.
może w końcu sisi doszedł do wniosku że kupił sobie bestie której nie jest w stanie okiełznać a że mu się zaje***e podoba i nie chce jej sprzedać to postanowił ograniczyć moc.

ps. K&N nie jest jedyną firmą produkującą filtry olejowe i nie jest też najlepszą tego typu firmą więc nie rozumiem czemu wszyscy piszą tuning = K&N. :shock:
pozdrawiam

 
Posts: 42
Joined: 02 March 2008, 19:49
Location: Chełm
Motocykl: 1000RR
Year production: 2006

Post » 24 June 2008, 11:01

Hehehe to taki stereotyp :lol: jak ktos ma K&N to tuning;] ja mam BMC i tez jest git :twisted:

User avatar
 
Posts: 686
Joined: 10 January 2008, 18:23
Location: Rzeszów
Points: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Year production: 2007

Post » 24 June 2008, 22:31

Nie jest jedyna firma ale jest firma o wystarczajaco dobrej opini cenie i dostepnosci na polskim rynku a przy polaczeniu z ew ukladem przelotowym i innymi bajerami typu Power comander daje jakies okreslone wyniki chociaz i tak niech nikt nie liczy na obiecywane 10KM wiecej, jesli przy dobrym zestrojeniu wycisnie sie polowe to jest git. Bardziej przydaje sie do wyrowania przyrostu mocy podniesienia momentu i lekkiego wzrostu mocy ew jego obnizenia


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests