It is currently 18 November 2025, 02:19

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

jak podlaczyc włącznik wiatraka ?

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 556
Joined: 25 March 2008, 20:25
Location: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Year production: 0

Post » 22 May 2009, 13:23

dlatego napisalem ci ze w sc33 a jak nie umiesz tego ogarnac to kup sobie nowy i w serwisie go znajda

 
Posts: 48
Joined: 25 November 2008, 16:55
Location: Białystok
Motocykl: HONDA CBR 954
Year production: 2002

Post » 22 May 2009, 14:34

wpinam się więc jednym przewodem z wlacznika w jeden przewodow przy wiazce przy wiatraku a drugim przewodem doprowadzam prad bezposrednio z akumulatora do wlacznika?

 
Posts: 408
Joined: 25 June 2008, 22:57
Location: Lublin
Points: 3
Motocykl: sc57 04'
Year production: 0

Post » 22 May 2009, 20:54

wystarczy że jeden przewód poprowadzisz z masy a drugi do "-" do wiatraka, o ile terowany jest "-" a nie "+" i musisz być pewien czy w tym przewodzie jest "-".

[ Dodano: Pią Maj 22, 2009 9:00 pm ]
a jednak nie :) teraz zajrzałem do schematu i idą 2 przewody: zielony i czarno-niebieski. w zielonym jest "-" a w czarno-niebieskim "+" i to do czarno-niebieskiego trzeba się wpiąć z "+" z akumulatora (lub zaraz za stacyjką jeśli chcesz mieć włączany dopiero po zapłonie). dla pewności sprawdź czy masz takie kolory przewodów u siebie bo jak masz inną wersję to mogą być inne kolory. no i najlepiej ściągnij sobie schemat. wentylator zaznaczony jest jako "FAN MOTOR".

[ Dodano: Pią Maj 22, 2009 9:01 pm ]
a ten czarno-niebieski idzie do przekaźnika więc w chłodnicy nie ma czujnika i włączanie wiatraka steruje komp.

 
Posts: 48
Joined: 25 November 2008, 16:55
Location: Białystok
Motocykl: HONDA CBR 954
Year production: 2002

Post » 24 May 2009, 01:19

udalo sie :)
wystarczylo doprowadzic przez wlacznik prad do przewodu plusowego przy wiatraku.
nie wpinalem sie tylko bezposrednio do akumulatora tylko miedzy akumulatorem a jednym z bezpieczniukow w kostce, zeby prad szedl przez bezpiecznik.
na razie w garage chodzi toto - mam nadzieję ze bedzie git tez w praktyce.

Previous

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests