It is currently 18 November 2025, 02:41

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

AKRAPOVIC K&N POWERCOMMANDER

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Post » 17 December 2013, 22:18

odpalilem dziś moto po wymianie świec i sama się otworzyła spowrotem i tak już została jak była czyli cały czas otwarta :) na czas demontażu całego airobxa sama się łajza zamkneła przez to że zdjęte z moto wszystko było pod bakiem i nad chłodnią..

User avatar
 
Posts: 900
Joined: 07 September 2007, 23:16
Location: Rzeszów
Points: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Year production: 2007

Post » 19 December 2013, 12:34

Jak chodzi o PC to nie polecam "gotowca" mapy lecz jednak kosztowną hamownię. Jeśli ma być to dobrze zrobione to uważam, że trzeba to właśnie tam zestroić pod cały setup Twojego motocykla i dokonać odpowiednich korekcji. Wyjściowo możesz użyć gotowca ale ja na Twoim
miejscu i tak wjechałbym na doregulowanie w hamownianych warunkach bo w przypadku tuningu takimi elemenatami nie ma gotowych programów moim zdaniem (jak te przykładowo śmieszne powerboxy do samochodów). Zawsze trzeba gdzieś podlać benzyny a gdzieś odjąć i żebyś miał pełnie frajdy nie oszczędzaj na tym.
W swojej SC59 mam PCIII zestrojone na hamowni i jest bardzo mocno odczuwalna różnica, szczególnie niewiele powyżej niskich obrotów i mega mocny środek.

Jak chodzi o klapki to polukaj na forum jest temat o Flapper i PAR modzie. Sorry ale nie mam czasu się rozpisywać :-)

Previous

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests