It is currently 18 November 2025, 02:33

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Pochwalnia sc50

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 41
Joined: 30 March 2011, 20:56
Location: berlin
Motocykl: sc50 954
Year production: 2003

Pochwalnia sc50

Post » 17 May 2013, 23:37

Witam wszystkich tak jak obiecalem ze wrzoce fotki po skonczeniu mojej sc50 tak chcialbym ale pruboje i nic mi nie wychodzi z tym wrzuceniem wiec zalaczam link na Facebook gdzie wstawilem kilka fotek niema tylko na nich kraszpadow Gilles ktore teraz dorzucilem ale najwarzniejsze fotki sa ;) Mam nadzieje ze sie spodoba , Pozdrawiam .


https://www.facebook.com/adam.urbanski.560?ref=tn_tnmn

Image
Image
Image
Image
ImageImage
Last edited by dawcaa13 on 18 May 2013, 23:18, edited 4 times in total.

 
Posts: 321
Joined: 10 July 2010, 15:45
Location: Połaniec
Points: 1
Motocykl: Honda CBR929 FireBlade
Year production: 2000

Post » 18 May 2013, 00:13

Piękna, dobrze dopasiona gadżetami :) Pozdrawiam

User avatar
 
Posts: 936
Joined: 29 January 2012, 14:58
Location: cbr-dtr
Points: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Year production: 99

Post » 18 May 2013, 07:12

:ooo: masz gust :ooo: -> szerokości i przyczepności :one:
-1--2--klama i guma haha

User avatar
 
Posts: 716
Joined: 23 February 2010, 18:47
Location: Wrocław-W
Points: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Year production: 0

Post » 18 May 2013, 15:42

Graty za sprzęt, a w szczególności za wydech "braci" :clap:

 
Posts: 571
Joined: 29 February 2008, 20:06
Location: Warszawa/
Points: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Year production: 0

Post » 18 May 2013, 20:53

trochę bez sensu montować uchwyt dla pasażera i nakładkę siedzenia pasażera jednocześnie :)

 
Posts: 200
Joined: 15 February 2009, 23:04
Location: PIŁA
Points: 1
Motocykl: Była SC 33 jest SC57 A
Year production: 2005

Post » 18 May 2013, 21:48

Dobrze na niej wyglądasz. Zestawienie kolorów wg mnie git!!!!!!!

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 18 May 2013, 23:20

pomogłem troche z fotkami ;)
moto jest cudowne i jesli chcesz by takie zostało to posłuchaj doświadczonego kolegi i zdemontuj aluminiowe crash-pady :/

 
Posts: 41
Joined: 30 March 2011, 20:56
Location: berlin
Motocykl: sc50 954
Year production: 2003

Post » 19 May 2013, 12:57

Dziekuje bardzo Max 929 za pomoc z fotkami i opinie oczywiscie wszystkim wielkie dzieki za pozytywne opinie :D co do kraszpadow to wiem lipa ale juz ich niema teraz zalozylem czarne Gilles pochlaniajace udezenie fajne cacka a co do nakladki razem z uchwytem dla pasazera to nakladke bez problemu sciagam i zostaje siedzonko jak jezdze z pasazerem takze to nie problem a zadko jezdze z kims , wydech Braci fajny ale mam zamiar wstawic pelen uklad Akrapovica i zestroic to wszystko zeby ladnie to gralo , wiec jeszcze raz dzieki :jupi:

 
Posts: 102
Joined: 19 January 2011, 19:48
Location: Praszka
Motocykl: honda 954
Year production: 2003

Post » 20 May 2013, 05:23

mega wygląd !!! podpowiedz mi gdzie mozna zakupic takie lusterka

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 20 May 2013, 09:46

darko 119, własnie od jakiego modelu sa lusterka ?

 
Posts: 41
Joined: 30 March 2011, 20:56
Location: berlin
Motocykl: sc50 954
Year production: 2003

Post » 20 May 2013, 11:15

Lusterka pochodza z GSXR 1000 jak dobrze pamietam i z zamontowaniem jest troche problemow poniewaz dol z tymi 2 srubami jest pod innym katem i po zamontowaniu wyglada jak opadle uszy psa i dlatego usunolem te 2 sruby i dalem na przelot nowe i dorobilem dystanse aluminiowe tak jakby kliny zeby zmienic kat nachylenia tych lusterek i jest ok - czarny mat i wszystko jak oryginal no i dodatkowe kierunki lepiej widoczne troche poprawiaja bezpieczenstwo a pozatym lepsza widocznosc niz w oryginalnych :)


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests