It is currently 18 November 2025, 02:36

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Odkręcanie wahacza 954

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 137
Joined: 17 July 2012, 19:40
Location: Iłża
Motocykl: SC50 / SC57B
Year production: 2007

Odkręcanie wahacza 954

Post » 27 December 2012, 13:19

Witam, czy może ktoś z was wyciągał wahacz w 954 i może podrzuci pomysł jak postawić moto i na czym i ile i gdzie się trzyma na śrubach. lwg
Umrzeć to nie sztuka, natomiast sztuką jest żyć,

User avatar
 
Posts: 25
Joined: 11 May 2012, 01:09
Location: Wzdów
Motocykl:

Post » 27 December 2012, 22:12

zwykły lewarek samochodowy na siłowniku pod miske , moto opiera się na podnóżku, lub pasem i podwiesić pod sufit ....

musisz odkręcić kości od wachacza, dorób sobie klucz z nakrętki bodajże 22 mm , chyba że masz taki duży imbus do odkręcania ośki wachacza ...

User avatar
 
Posts: 36
Joined: 17 September 2011, 19:04
Location: Sosnowiec
Motocykl: R6->954->954
Year production: 2004

Post » 10 January 2013, 19:09

Najlepiej zespawac srube z nakretka na 22mm
i jesli nie sciagasz exupa to mozna zaba podniesc za niego moto by sie to nie CENZURA.
Odkrecajac tym imbusem wazne jest to by nie luzowac sruby z jednej strony by ta szpilka sie nie krecila.
Potym zabiegu sa 2 imbusy tez szpilki od dolu. Z jednej strony przytrzymaj sobie oczkowym.
Zabiegi sa proste tylko warto miec druga osobe przy sobie by kontrolowala moto by sie jednak nie wywalilo lub poprostu przytrzymac klucz.
LwG!

User avatar
 
Posts: 492
Joined: 12 November 2011, 21:22
Location: Utr
Points: 9
Motocykl: CBR 929
Year production: 2001

Post » 10 January 2013, 19:19

jak ktoś szuka takiego klucza bo często dłubie przy motocyklach to chyba lepiej zainwestować w taki klucz
http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-GSR600 ... 5935870%26
niż męczyć się z jakimiś nakrętkami :)

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 10 January 2013, 19:21

Czarny, takie klucze są w zestawach :D masz nasadkę do świecy a z drugiej strony taki klucz ;) mam tak w Covalu
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 492
Joined: 12 November 2011, 21:22
Location: Utr
Points: 9
Motocykl: CBR 929
Year production: 2001

Post » 10 January 2013, 19:25

no ja mam komplet Stanleya i niestety w nim nie mam :) a w drugim takim do piaskownicy jest ale to niebardzo ratuje bo z drugiej strony jest okrągły i to nic nie daje.. :/
ale to jak chcesz odkręcić jak tym końcem wkładasz to druga strona też masz okrągłą???

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 10 January 2013, 19:28

daje bo wkładasz przedłużkę normalnie z drugiej strony grzechotka i jazda ;)
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 492
Joined: 12 November 2011, 21:22
Location: Utr
Points: 9
Motocykl: CBR 929
Year production: 2001

Post » 10 January 2013, 19:30

musze poszukać tego klucza i sprawdze to :D


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests