Dzisiaj jest 29 marca 2024, 07:10

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

amortyzator skrętu

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 5
Rejestracja: 27 czerwca 2008, 19:26
Lokalizacja: szczytno
Motocykl: 1000 rr
Rok produkcji: 0

amortyzator skrętu

Post » 04 sierpnia 2008, 08:29

witam mam taki problem mam 1000 rr z 2007 i najprawdopodobniej nie dziala mi amortyzator skrętu jest jakiś bezpiecznik który mógł się zesr...... i na jakiej zasadzie to działa im szybciej tym bardziej ściąga kiere czy im większe drgania

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 04 sierpnia 2008, 13:07

siła tłumienia zależy od prędkości ale jak wynika z mojego doświadczenia od tego czy jest zapięty bieg.

 
Posty: 5
Rejestracja: 27 czerwca 2008, 19:26
Lokalizacja: szczytno
Motocykl: 1000 rr
Rok produkcji: 0

Post » 04 sierpnia 2008, 15:14

CZYLI JAK PODNIOSĘ TYLNE KOLO DO GÓRY I ODKRĘCĘ MANETKE TO AMOREK POWINIEN ŚCIĄGAĆ KIERE TAK

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 04 sierpnia 2008, 15:35

w sumie to na logikę wychodzi że tak.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 04 sierpnia 2008, 19:04

gdyby nie dzilal amor skretu to by ci sie kontrolka HESD mrugala iwyskakiwal blad! Wiem ze jest mozliwos diagnostyki amora ale nie pamietam ja to sie robilo

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 04 sierpnia 2008, 19:17

Wyłącz zapłon,wyłacz stacyjke i po kolei rób tak:
-wrzuć 1-ke
-odchyl stopke tak jak do parkowania
-maneta opór(i trzymaj)
-przekręć stacyjke
-włącz zapłon
W tym momencie masz full tłumienie i powinna mrygać HESD...
You can't fuck with

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 04 sierpnia 2008, 23:16

o wlasnie Buzka o tej diagnostyce HESD mowilem :)

 
Posty: 5
Rejestracja: 27 czerwca 2008, 19:26
Lokalizacja: szczytno
Motocykl: 1000 rr
Rok produkcji: 0

Post » 06 sierpnia 2008, 07:44

ZROBIŁEM JAK NAPISAŁEŚ I HESD PALI SIĘ CZYLI JEST WSZYSTKO W PORZĄDKU WIELKIE DZIĘKI JAK POROBIĘ ZDJĘCIA TO SIĘ MOŻĘ POCHWALĘ SWOIM REPSOLEM

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 06 sierpnia 2008, 08:02

To jak sie pali HESD to pomachaj kierą i sprawdz czy wogóle amor daje tłumienie..
You can't fuck with

 
Posty: 5
Rejestracja: 27 czerwca 2008, 19:26
Lokalizacja: szczytno
Motocykl: 1000 rr
Rok produkcji: 0

Post » 07 sierpnia 2008, 08:56

HESD MRUGA ALE TŁUMIENIA NIE MA KIERA LUŹNA

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 07 sierpnia 2008, 10:26

No to amor do wymianki...;/;/
You can't fuck with

 
Posty: 17
Rejestracja: 16 grudnia 2011, 18:43
Lokalizacja: zewsząd
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 0

Post » 16 grudnia 2011, 18:45

Pozwolę podpiąć się do tematu: jak powinien sygnalizować się błąd amortyzatora skrętu-wyświetleniem HESD i mrygającą czerwoną kontrolką po prawej wraz z napisem "F1"?

Następna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości