Strona 1 z 2
Craspady

:
29 grudnia 2011, 16:14
autor: Mapet
Z której strony silnik rr (2007) jest bardziej wysunięty z ramy i z której założyć dłuższy a z której krótszy crashpad ? Crashe różnią się o ok 4-5mm a tak na gołe oko nie potrafię ocenić z której strony silnik jest bardziej wysunięty i jak to powinno być


:
29 grudnia 2011, 18:33
autor: wiertło
dłuższy z lewej pokrywa alternatora

:
29 grudnia 2011, 18:35
autor: a-tomek
w sc59 crash dluzszy jest z prawej strony poniewaz jest tuleja dystansowa pomiedzy silnikiem a rama w sc 57 powinno byc podobnie sprawdz odleglosc pomiedzy poczatkiem otworu a zaczynajacym sie gwintem

:
30 grudnia 2011, 01:14
autor: Max_929
jesli chodzi o sc57 A i B to najlepiej jest zamontować dwa crashe na strone
tak jak sa mocowania silnika jedno niżej i ten crash chroni dekle i jeden wyżej który chroni resztę + crashe na tylna oś i przy ślizgach moto jest najlepiej chronione, niestety trzeba wiercić w owiewkach dziury co nie wszystkim odpowiada to sa moje spostrzeżenia jesli chodzi o sc57 , wszystkie modele w dół lewa strona dłuższa


:
30 grudnia 2011, 12:14
autor: Mapet
Dzieki za porady, dłuższy będzie więc z lewej

pooooozdro


:
30 grudnia 2011, 12:32
autor: Max_929
pochwal się jak wyszło


:
03 kwietnia 2012, 15:29
autor: turnmil
podepne sie pod temat ....
Panowie jak jest najelpiej wlasnie wstawic crashpady najlatwiejsza droga do umieszczenia ich w owiewce tzn chodzi mi o to jak mierzycie gdze dziury trzeba na nie wyciaciac czy zdejmujecie czy jakis inny sposob moze jest Pytam bo nigdy tego nie robilem .... dzieki za odp

:
03 kwietnia 2012, 16:51
autor: maciekx

:
03 kwietnia 2012, 22:55
autor: Max_929
turnmil pisze:podepne sie pod temat ....
Panowie jak jest najelpiej wlasnie wstawic crashpady najlatwiejsza droga do umieszczenia ich w owiewce tzn chodzi mi o to jak mierzycie gdze dziury trzeba na nie wyciaciac czy zdejmujecie czy jakis inny sposob moze jest Pytam bo nigdy tego nie robilem .... dzieki za odp
wykręć śrubę wkręć dłuższą która będzie wystać załóż owiewkę i jak lekko ja przyciśniesz do wystającej śruby to bedziesz miał jak na dłoni gdzie wiercić koronką ,a ile na wystawać mozesz zmieżyć przed z ciągnięciem owiewki mniej wiecej uciąć a potem wkręcając sobie ją ustawisz tak by po założeniu owiewki była mała przerwa

powodzenia jak bedziesz kupować śrubę pamiętaj ze to skok gwintu 1,25

:
04 kwietnia 2012, 09:09
autor: stashekcn
Ja mam pytanko, czy te otwory to wycinacie takim wycinakiem okrągłym do drewna, na wiertarke?

:
04 kwietnia 2012, 09:18
autor: Max_929
ja tak do drewna lub metalu z wiertłem w środku tylko trzeba dobre wymierzyć bo potem lipa


:
05 kwietnia 2012, 08:52
autor: Pudzian
Do wyznaczania środka otworu ja wykorzystałem oryginalną śrubę mocowania silnika-na środku łba jest wklęsła, wsadziłem tam łeb małego wkręta, posklejałem to razem taśmą, przyłożyłem owiewkę, wkrętem parę obrotow i miałem pięknie wyznaczony środek otworu.
Tylko uważaj jak będziesz wiercił otwornicą, żebyś zbyt gwałtownie "nie wpadł" nią-ja tak sobie porysowałem owiewkę, pozdro