Dzisiaj jest 19 kwietnia 2024, 11:22

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Oceniamy ogłoszenia z internetu - sc57

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 18 września 2009, 21:40

jarow pisze:Gość ma napisane, że bez wypadkowe moto to dlaczego nie ma wszystkich naklejek takich jak np. na pługu z jednej i z drugiej strony
jeśli chodzi Ci o te naklejki z nazwami różnych marek to były one opcją...

Awatar użytkownika
 
Posty: 20
Rejestracja: 28 maja 2008, 21:07
Lokalizacja: Będzin
Motocykl: SC57A REPSOL
Rok produkcji: 0

Post » 19 września 2009, 00:31

Dokładnie lenar ma racje wszystko co opisał jest prawdą a ten egzemplarz z ogłoszenia ma jak najbardziej orginalne owiewki.
1000 RR REPSOL

Awatar użytkownika
 
Posty: 245
Rejestracja: 05 marca 2009, 00:33
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 3
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2007

Post » 19 września 2009, 09:34

Witam!!
Spokojnie możesz BRAĆ :-) .. nie szukaj dziury w całym bo jej nie ma :-) .. do wymiany nasz napęd .. koniecznie ZŁOTY :-) ... 2x wzmacniany i masz sprzęt jak ta lala ...

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 19 września 2009, 17:22

OK mogę się przyznać do złej oceny. Rzeczywiście ta rama i zaciski to od modelu 2007.

 
Posty: 3
Rejestracja: 11 października 2009, 13:10
Lokalizacja: siedliska
Motocykl: honda
Rok produkcji: 0

kupno 1000rr

Post » 12 października 2009, 19:54

witam wszystkich użytkowników 1000 -czek RR mam do was pytanie jestem aktualnie na kupnie a właściwie zmiany z f3 którą latam 8 lat , na coś mocniejszego a mianowicie chciałbym 1000z 2005lub 2006 r tylko czy RR czy r1 dużo czytam i widzę ze narzekacie na elektrykę w RR-kach czy to jest jedyna wada tych sprzętów czy mają coś jeszcze . A obiektywnie czy któryś z was by zmienił z RR-ki na R1 pozdro dla wszystkich PS F3 moja była przez 8 lat bezawaryjna to jest zajefajny sprzęt nara

Awatar użytkownika
 
Posty: 245
Rejestracja: 05 marca 2009, 00:33
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 3
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2007

Post » 12 października 2009, 21:05

Witam!!
I co my tu ci mamy napisać ??
Jak kupisz MOTOCYKL nie cenę to będzie bez awaryjny .... a jak już to lepiej przewinąć alternator niż wymienić pół skrzyni biegów ...
R1 jeśli to tylko 2007 w górę .. no ostatecznie 2006 ... R1 jest nie wygodna dla kierowcy ale lepsza niż 1000 RR dla pasażera ... 1000 RR to w brew pozorom IDEALNY turystyk ... pozycja jest świetna (dla kierowcy) ... silnik jeśli jest zadbany i wszytko gra to elastyczność ma super ... ciągnie od dołu i w średnich .. Ja bez problemu robię dystanse dzienne po 500 - 600 km ... no TEMAT RZEKA ... nie da się tego tak na prawdę opisać i obiektywnie porównać biorąc takie pytania jak zadałeś na serio ;-) ...
W tej chwili kupisz 2006-2007 za ok. 20 do 24 tyś .. jeśli ktoś chce puścić za mniej to na pewno trzeba dołożyć .... super okazje nie biorą się z powietrza .....

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 13 października 2009, 07:51

A.S. pisze:2006-2007 za ok. 20 do 24 tyś

Drogo...To ja opchne swoją 2005 wersje USA standartowo bez katalizatora i sondy lambda za 17:).
You can't fuck with

Awatar użytkownika
 
Posty: 245
Rejestracja: 05 marca 2009, 00:33
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 3
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2007

Post » 13 października 2009, 09:14

Witam!!
BUZKA pisze:Drogo...To ja opchne swoją 2005 wersje USA standartowo bez katalizatora i sondy lambda za 17:).

DROGO !!!! .... jak ja bym miał model 2005 i to jeszcze z USA to bym się jej pozbył za 15 tyś ...

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 13 października 2009, 09:18

za 15-17 to chyba dobre 954...

Awatar użytkownika
 
Posty: 245
Rejestracja: 05 marca 2009, 00:33
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 3
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2007

Post » 13 października 2009, 09:23

Witam!!
No kolega BUZKA napisał w ogłoszeniu że ( uwaga to dobre jest ;-) ) :
ŻADNA OKAZJA W STANIE SALONOWYM, TYLKO JEŻDŻĄCY MOTOR ....
No i to jest właśnie to o czym pisałem wyżej .. no coments :-( ...
Ja mógłbym sprzedać swoją za 21 no może 20 tyś... dlatego 2005 za 17 tyś. to żadna okazja a motocykl w dodatku jak opisuje właściciel jest w stanie takim że jest "jeżdżący" ... no Bosko :-)

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 13 października 2009, 09:36

A.S. pisze:.. no coments ...

Jezeli pisze że nie komentujesz to po co komentujesz?Nie Twoj motor tylko MÓJ i bynajmniej nie wciskam kitu.Zachowaj wiele rzeczy dla siebie.OK?

[ Dodano: Wto Paź 13, 2009 9:46 am ]
Admin jakiś niech wywali te posty bo mnie zaraz CENZURA strzeli.
You can't fuck with

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 13 października 2009, 10:18

ja za swoja z 2004 chciałbym ok 20tys. dziwię się że tak tanio cenicie swoje sprzęty... owszem są ogłoszenia za 17tys z 2004 albo 19tys z 2006 ale pewnie po obejrzeniu okaże się że trzeba dołożyć jeszcze 4 tys...

[ Dodano: Wto Paź 13, 2009 10:22 am ]
dobre 954 kosztują nawet 20 tys ale są dobrze doinwestowane i raczej nie graty (nie widziałem więc nie wiem) ale jak ktoś sprzedaje swoje moto i wie że sprzęt jest naprawdę w bardzo dobrym stanie to nie sprzedaje za grosze tylko za tyle ile jest naprawde warte.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości