Dzisiaj jest 13 maja 2024, 09:55

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Oceniamy ogłoszenia z internetu - sc57

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 12 stycznia 2010, 21:05

zdjecia faktycznie odzwierciedlają stan motocykla w rzeczywistości ale tylko z zewnątrz, bo co jest w środku tego nikt nie wie i dlatego postanowiłem że odpuszczam sobie ten motor z tego względu że nie można sie nim przejechać. Właściciel sie zapiera rękami i nogami że wszystko jest git ale tak jak ktoś już napisał to jest kupowanie kota w worku. Poczekam do wiosny a coś napewno sie trafi...

Awatar użytkownika
 
Posty: 59
Rejestracja: 31 stycznia 2009, 16:14
Lokalizacja: Vavamuffi
Motocykl: 954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 12 stycznia 2010, 21:42

jak myśłisz że to mega okazja albo nieodparcie podoba ci się akurat ten motong, to bierz go na lawetkę i shamuj gdzieś w dobrym warsztacie, do tego przegląd (geometria, stan płynów etc) i można brać
- ale przejażdżka i ogień na tłoki nie zastąpią powyższej diagnostyki ;)
Generalnie to i jedno i drugie powinno się przeprowadzić przy kupnie, chociaż wiadomo że "zimowe okazje" kuszą ;)

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 12 stycznia 2010, 22:45

w sumie to nie uważam tej cbr-y jako nadzwyczajnej okazji, bo cena jest chyba normalna co do modelu i rocznika ale samo to,że w ogłoszeniu było napisane o pierwszym właścicielu, prowadzonej książce serwisowej no i dodatkach które tam są zainstalowane to stwierdziłem że może być warty uwagi. Tylko że najgorzej jest kupować pod wpływem impulsu, bo wtedy można zaliczyć lipe. A tak kalkulując koszty przewozu tego motoru po serwisach i hamowniach to chyba nie bardzo juz sie wtedy to wszystko kalkuluje. Już mam taki burdel w głowie że sam nie wiem co robić...

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 13 stycznia 2010, 00:05

Ja sobie nie wyobrażam kupna motocykla bez jazdy próbnej bądź z pseudo jazdą po śliskiej nawierzchni lub na placu. Żadne rolki i serwisy nie oddadzą tego czego doświadcza się podczas jazdy testowej. Takie jest moje zdanie. Gdybym taki motocykl kupował np w Finlandii gdzie nieuczciwość ludzka jest tam znikoma to może mógłbym kupić w ciemno, ale za żadne skarby nie w Polsce. Nawet firmy takie jak komisy robią z ludzi debili... ba robienie wałków jest w Polsce jak chleb powszedni. Nie trudno się domyślić, że wielu ogłasza motocykle zimą licząc, że uda im się oszwabić nabywców.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 16 stycznia 2010, 16:45

jarek25 pisze:Ja mam RR 1000 z 2007r mam ją 2 sezony i u mnie też tak jest że jak ją odpalę na zimnym silniku to przez chwilę włączy się wentylator to jest tak około 50 stopni ale na chwile i sie wyłancza . I moto nic nigdy sie nie przegrzało itd,jest wszystko ok, poprostu chyba tak musi być.


U mnie nic takiego nie wystepuje, nigdy wentylator nie wlaczal sie wczesniej niz STO iles tam stopni... wiec napewno nie wszystko gra ale nie musi to przeszkadzac w normalnym uzytkowaniu :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 106
Rejestracja: 06 lipca 2009, 22:52
Lokalizacja: Ciechanów
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 16 stycznia 2010, 17:59

Heh... forum jest super :)

Kumpel chciał jechać po to moto. Jakie sypnie zdziwko jak mu opowiem co i jak :) Takie info się przydają.
CBR F3 -> CBR F4i -> CBR 954rr

Awatar użytkownika
 
Posty: 10
Rejestracja: 30 października 2009, 22:59
Lokalizacja: Łęczyca
Motocykl: CBR 600 F2, F3, F4
Rok produkcji: 0

Post » 16 stycznia 2010, 19:11

A ja znam historie tego motocykla. Wiem co bylo w nim wymieniane i naprawiane. Wszystko zostalo zrobione calkiem przyzwoicie, wiec nie dopatrzycie sie wielu istsotnych rzeczy.
A wystarczy dobrze poszukac:
http://www.allegro.pl/item836460959_hon ... 2007r.html
Zadzwonilem do handlarza ktory go sprowadzil i naprawial i wszystko mi opowiedzial.

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 16 stycznia 2010, 19:55

no niezle to wypatrzyles

Awatar użytkownika
 
Posty: 59
Rejestracja: 31 stycznia 2009, 16:14
Lokalizacja: Vavamuffi
Motocykl: 954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 17 stycznia 2010, 10:38

prawdę gadasz! ;)
ale i jedno i drugie jest ważne!

Po dobrej diagnostyce znasz ciśnienie, wiesz czy (jeżeli) puszcza na pierścieniach czy głowicy, widzisz na papierze jaki jest przebieg momentu i mocy, etc, etc...
...można po tym sporo wywnioskować, a już na bank jakie w najbliższym czasie będą cię czekały wydatki ;)

 
Posty: 11
Rejestracja: 07 lipca 2008, 14:44
Lokalizacja: Chojnice
Motocykl: 954 SC50/ 600 f4i/600RR/R6
Rok produkcji: 2009

Post » 19 stycznia 2010, 16:07

Nawet lepiej niż nieźle:)!
Moje ostatnia perełka to 600RR z 2007, nigdy nie miałem z nim problemu,a i do jazdy super! Wychodząc z założenia, że jak już coś zmieniać to na mocniejsze i nigdy starsze niż ostatnio przymierzam się do kupna 1000RR, początkowo myślałem o nowym modelu (SC59), ale po lekturze palenia oleju odpuściłem :/
Chcąc być zawsze wierny tej jednej jedynej ((Hondzie)), postanowiłem poszukać w SC57

Co sądzicie o tym okazie
http://www.allegro.pl/item891191917_hon ... kazja.html

Prawdą jest, ze mógłbym przejść na R1 lub Gsx-ra, tylko po co, dla tych kilku koni...
Honda, to Honda, i tak już zostanie:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 19 stycznia 2010, 17:32

komin wygląda jak z sc57a :) jakoś dziwnie przerobiony

 
Posty: 433
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 21:53
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Rok produkcji: 2009

Post » 19 stycznia 2010, 18:57

a wystawiony jest juz z 5 raz :P

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości