Dzisiaj jest 16 kwietnia 2024, 07:11

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jazda na 954 a 1000RR

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 51
Rejestracja: 09 listopada 2008, 14:30
Lokalizacja: Kalisz/ok
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 954 RR
Rok produkcji: 2003

Jazda na 954 a 1000RR

Post » 16 listopada 2011, 00:30

Witam,
Kilka dni temu stałem sie posiadaczem 1000 RR z 2005 roku, wcześniej jeździłem przez 3 sezony na 954, jeszcze wczesniej 929, sc28... Pierwsze wrażenia po jeździe pozytywne, daje sie odczuć więcej KM, sztywniejsza konstrukcja, stabilniejsza przy wyzszych prędkościach. Jedno co mnie trochę zdziwiło to, że w zakrętach 1000RR ma tendencje do prostowania motocykla ! Mam wrażenie że na poprzednich sprzętach z większą łatwością pokonywałem zakręty, a SC57 trzeba traktować bardziej siłowo. Niewiem czy może to wpływ amortyzatora HESD, czy inna przyczyna ale takie sa moje pierwsze odczucia. Pytanie do osób ujeżdżających SC57 czy wasze sprzety zachowują się tak samo? A może wypowie sie ktoś kto śmigał na 954 i 1000RR?
Fotki z treningów na Torze Poznań:
http://pl.fotoalbum.eu/krzychoRR

Awatar użytkownika
 
Posty: 458
Rejestracja: 27 września 2008, 22:59
Lokalizacja: Wieluń
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Rok produkcji: 2004

Post » 16 listopada 2011, 00:38

Moja 1000RR prowadziła się w zakrętach tak samo dobrze jak 929 ale tendencje do prostowania miała VFR-ka a przyczyną było zbyt małe ciśnienie w oponach po nadmuchaniu ustąpił ten objaw. Może jeśli nie sprawdziłeś to być to przyczyną.

Awatar użytkownika
 
Posty: 258
Rejestracja: 07 grudnia 2010, 11:23
Lokalizacja: Mława, Sz
Motocykl: było SC 57 B jest GIX 1000
Rok produkcji: 2008

Post » 16 listopada 2011, 19:36

miałem podobnie jak ty z początku, ale pomogło jak zmieniłem na bardziej lepsze opony!

Awatar użytkownika
 
Posty: 51
Rejestracja: 09 listopada 2008, 14:30
Lokalizacja: Kalisz/ok
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 16 listopada 2011, 20:54

Ciśnienie sprawdziłem. Fakt jest taki że mam nieco niższe niż zalecane z przodu, ale nieznacznie. Myślę że to nie jest przyczyną, aczkolwiek sprawdzę po dopompowaniu. Może rzeczywiście to wina opon...? z przodu mam Conti Attack, a z tyłu Dunlop D208. Obie są z 2010 roku i mają jeszcze dużo bieżnika.
Fotki z treningów na Torze Poznań:
http://pl.fotoalbum.eu/krzychoRR

Awatar użytkownika
 
Posty: 102
Rejestracja: 07 lutego 2009, 16:42
Lokalizacja: Paryz
Pochwały: 1
Motocykl: RN19
Rok produkcji: 0

Post » 16 listopada 2011, 23:56

mialem taki problem jak ty KRzycho,
wszystko sie zmienilo na lepsze po wymianie opon
Jimi


Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości