Strona 1 z 2

napęd

Post: 17 lipca 2011, 15:34
autor: ernir6
Czesc Koledzy mam pytanie odnosnie napedu który wymieniłem kilka dni temu otóż troche chłasuje trzeszczy, wrzeszczy itd. czy to jest normalne? musi sie dotrzec ? nadmienie tylko ze łańcuch DID zvmx a zebatki sunstar. Z góry dzieki i pozdro.

Post: 17 lipca 2011, 16:01
autor: wiertło
A smarowales?? lub jest zle naciagniety nie jest rowno z prawej i zlewej strony na kreseczkach tych znacznikach co moze byc kolo wzgledem przedniego pod katem

Post: 17 lipca 2011, 16:06
autor: ernir6
Tak oczywiscie posmarowałem a co do znaczników to raczej są tak samo z jednej jaki z drugiej strony ziomek tez patrzał czy właśnie równo naciągnąłem

Post: 17 lipca 2011, 16:10
autor: wiertło
a moze za mocno naciagniety jest ?? jak usiadziesz na na moto lancuch bardziej sie naciaga niz na sucho jak stoi na stojaku

[ Dodano: Nie Lip 17, 2011 4:16 pm ]
lub zobacz jak wyglada slizg lancucha od spodu wahacza

Post: 17 lipca 2011, 21:43
autor: ernir6
powiem tak na opakowaniu napisane było ze ma sie poddawac od 2do2,5cm i tak na oko wydaje mi sie ze jest bez pasazera natomisat tak jak mówisz kolego jak siade to sie bardziej napina i ten luz jast mniejszy ale jakis tam jest.

Post: 17 lipca 2011, 21:58
autor: maciekx
nie wiem jak w 1000rr ale w 929 serwisowka podaje luz lancucha 4-5cm takze dosyc spory moze w 1000rr jest podobnie

Post: 17 lipca 2011, 22:42
autor: ernir6
jak zrobie taki luz to na bank bedzie tłukł mi sie po wahaczu

Post: 18 lipca 2011, 17:09
autor: sebaER5
2-2,5 pod obciazenim kierowcy...

Post: 19 lipca 2011, 09:02
autor: ble2u
pozatym lancuch ma w jednym miejscu dotykac wahacza (od strony malej zebatki jak zaraz sie zaczyna wahacz)

W punkcie pomiarowym ma byc luz 2-2,5 gora dol (czyli po powiedzmy okolo 1cm gora 1cm dol - )
Motocykl ma stac pionowo przy pomiarze.
Sprawdz zawieszenie tylne i zmierz SAG

Post: 19 lipca 2011, 10:45
autor: maciekx
sebaER5 pisze:2-2,5 pod obciazenim kierowcy...


cos mi sie nie chce wierzyc zeby serwisowka podawala 2-2,5cm luzu pod obciazeniem kierowcy, z tego jaką serwisowke bym nie patrzyl to w kazdej jest ze ma byc motocykl oparty o stopkę boczną lub na centralne jesli takowa sie znajduje,

Post: 23 lipca 2011, 00:36
autor: sebaER5
luz lancucha ustawia sie pod wage kierowcy ja tak zawsze ustawiam z mechnikiem.

Post: 23 lipca 2011, 09:10
autor: maciekx
az sciagnales serwisowke bo wiedzialem ze glupoty pleciesz, chyba ze mowisz o przygotowaniu motocykla nie wiem do wyscigow na tor pod konkretnego kierowce to nie wiem jak tam sie ustawia ale do normalnej jazdy ustawia sie jak w kazdym innym motocyklu na bocznej stopce i ma byc luz lancucha 2.5-3.5cm luzu. widzisz gdzies w serwisowce napisane ze ma kierowca siąść ? czy tez rozne luzy lancucha do roznej wagi kierowcy?? litości
Obrazek