Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 03:33

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

CZy ktos z was sprawdzal moc sc57 na hamowni ?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 28 maja 2011, 20:53

sebaER5 pisze:Dla mnie ten wynik nie jest wiarygodny ...

Trochę tych wyników i przykładów było podanych w tym temacie, raczyłbyś zacytować do czego się odnosisz.

sebaER5 pisze:Tylko na kole tylko.
A tego nie rozumiem na trzeźwo.

;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 50
Rejestracja: 17 maja 2011, 22:11
Lokalizacja: B-stok/Wa
Motocykl: zx6r B1H 03 CBR 1000RR 04
Rok produkcji: 2004

Post » 30 maja 2011, 17:15

Uważam ze wiarygodny wynik to wynik podawany na tylnym kole motocykla. I będę przy tym obstawiał. Jak Poland Position w Piasecznie (serwis suzuki) pisano mi mapę do 636 to podano mi wynik na tylnym kole i powiedziano bym się nie wygłupiał z wynikiem na silniku bo to lipa jest.

 
Posty: 147
Rejestracja: 02 maja 2011, 11:35
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 4
Motocykl: sc57b oraz suzuki rm 125
Rok produkcji: 2007

Post » 30 maja 2011, 17:57

@sebaEr5 masz racje. Dodam ze moj kolega byl renault laguna na hamowni w Gdansku i mial tyle koni na kolach co producent podaje w katalogu.

Awatar użytkownika
 
Posty: 50
Rejestracja: 17 maja 2011, 22:11
Lokalizacja: B-stok/Wa
Motocykl: zx6r B1H 03 CBR 1000RR 04
Rok produkcji: 2004

Post » 31 maja 2011, 09:44

Niektorzy producenci podają ilość koni na kolach. Niektore hamownie są poprostu picem na wode fotomontaż. Dobra hamownai to bardzo droga rzecz. W Bialymstoku mam hamownie i ja omijam szeroki lukiem, bo otrzymam wyniki taki jaki ja bym chcial uslyszec a nei wlascicwy. Dlatego stroilme moto w Piasecznie gdzie jest doswiadczony pracownik.
636 105.9 kuca mało tak... ale seria na kole ma 99-100.

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 31 maja 2011, 10:39

Nie wiem czym się tak przejmujecie. Na konkretnej hamowni będą inne wyniki bo każda hamownia mierzy i pokaże inaczej. Lepszą informacją jest porównanie wyniku z danej hamowni z bazą danych tej hamowni przy takich samych egzemplarzach. Wtedy wiadomo czy to dobry czy zły wynik dla danego modelu bo co mi daje sama liczba? nic.

Awatar użytkownika
 
Posty: 50
Rejestracja: 17 maja 2011, 22:11
Lokalizacja: B-stok/Wa
Motocykl: zx6r B1H 03 CBR 1000RR 04
Rok produkcji: 2004

Post » 31 maja 2011, 11:18

Hamownia hamownia... dochodzi jeszcze wyniesienie nad poziom morza ;p i waruki atmosferyczne w danym dniu.
Ja uwazam ze hawnoni sluzy by ustawic krzywa wzrostu mocy jak najlepiej by nie bylo dolow szarpan (przynajmniej nie na tor).

Awatar użytkownika
 
Posty: 124
Rejestracja: 08 marca 2009, 22:46
Lokalizacja: Białystok
Motocykl: cbr 1000 rr sc59 HRC
Rok produkcji: 2009

Post » 31 maja 2011, 11:20

sebaER5, a ile kosztowała cie hamownia u dzięcioła w białym i czy duża różnica jest w pomiarze do tej hamowni w piasecznie , no jak wynosi to cenowo ?

 
Posty: 147
Rejestracja: 02 maja 2011, 11:35
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 4
Motocykl: sc57b oraz suzuki rm 125
Rok produkcji: 2007

Post » 19 czerwca 2011, 23:45

bylem na hamown RATKA i i wyszlo 163,2 KM 108Nm :clap:
mam pciii (standardowa mapa stoc) , zwykly filtr powietrza , seryjny tlumik .
Wszytkie motocykle litrowe (ze sportowymi tlumikami , i filtrami KN) ktore byly dzis na hamowni w Gdyni mialy 170+ koni .

Awatar użytkownika
 
Posty: 71
Rejestracja: 24 stycznia 2011, 14:53
Lokalizacja: starogard
Pochwały: 2
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 20 czerwca 2011, 09:56

też byłem hamować sc59, nie wiesz kto wygrał? Znaczy jaki sprzęt... zaraz po mnie kolo hamował hajkę i wyszło mu zdaje się niespełna 194 koniki na silniku rzecz jasna.

 
Posty: 147
Rejestracja: 02 maja 2011, 11:35
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 4
Motocykl: sc57b oraz suzuki rm 125
Rok produkcji: 2007

Post » 20 czerwca 2011, 10:33

nie wiem , chodzilu sluchy ze ktos mial 193konie.
Koles po mnie hamowal zx-10 2008 , sportowy tlumiik , filtry KN i mu wyszlo 180 :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 71
Rejestracja: 24 stycznia 2011, 14:53
Lokalizacja: starogard
Pochwały: 2
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 20 czerwca 2011, 11:17

No to zapewne był ata hajka, była na pełnym yoshi, dolot papierowy przed modami ( o ile takie będą). Mój wykręcił 177,9 kM i 119, 4 Nm. Poza modułem dynojeta w kwestii restrykcji modów brak.

 
Posty: 147
Rejestracja: 02 maja 2011, 11:35
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 4
Motocykl: sc57b oraz suzuki rm 125
Rok produkcji: 2007

Post » 20 czerwca 2011, 11:42

a stoiles dynojeta czy standardowa mapa?

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości