Dzisiaj jest 17 maja 2024, 17:50

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

pytanie

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

pytanie

Post » 12 marca 2008, 13:39

witam
jestem świeżym użytkowinkiem blade'a kupiłem go nie cały tydzień temu wiec mam kilka pytań.
na początek pytanie o instalacje bo nie jestem pewny czy takie zachowanie jest przwidłowe. kiedy przekręcam kluczyk wszystkie kontrolki rozbłyskują i to jest ok. natomiast zastanawia mnie czy jest to normalne że kiedy zapłon jest wyłączony (kluczyk jest na ON) przyciskam starter i rozrusznik zaczyna kręcić silnikiem :shock: oczywiście silknik nie zapala bo zapłon jest wyłączony. w moich poprzednich motocyklach w tym przypadku wszystkie kontrolki sie zapalały i nc sie nie działo czy w hondzie (1000 RR) to normalne czy ktoś grzebał w instalacji :? . na razie nie mam warunków żeby zdjąć owiewki i dokładniej się przyjżeć :cry: .
następnie jak dokładnie działa elektroniczny amor skrętu. tzn zauważyłem że działa :D ale tylko kiedy jadę na jakimś biegu. jeśli dojeżdżam do skrzyżowania i wcześniej włączę luz to zdaje mi się że amortyzator nie działa. lubię jeździć bez trzymanki :mrgreen: więc przędzej czy puźniej zafunduje sobie tempomat :idea: ale na razie jeżdżę na biegu jałowym więc działający amor by się przydał
na razie tyle

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 12 marca 2008, 18:01

Co do zapłonu to normalne..

a co do amorka to najlepiej kup sobie zwykły tunningowy Hyperpro czy Lsl'a to ci zawsze o każdej porze dnia i nocy będzie działać :mrgreen: heh

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 12 marca 2008, 18:11

dzięki za info w sprawie zapłonu :D trochę mnie to uspokoiło.
a co do amora to się poważnie zastanawiam. znaczy mam olejowy od R1 fabryczny :mrgreen: ale czytałem że elektroniczny hondy spisuje się nie gorzej wiec z tym jeszcze poczekam
pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 16
Rejestracja: 04 stycznia 2008, 21:31
Lokalizacja: Czerwionk
Motocykl: Honda Fireblade 929
Rok produkcji: 0

Post » 12 marca 2008, 22:15

A według mnie to nie normalne !, że rozrusznik kręci przy wyłączonym zapłonie ! wydaje mi sie że coś nie tak . Nie mam 1000RR ale nie spotkałem się żeby w jakiej kolwiek hondzie kręcił rozrusznik bez załączenia zapłonu ! jak sie myle ! to szacunek.

Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Rejestracja: 10 listopada 2007, 09:13
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 0

Post » 12 marca 2008, 23:12

Co do rozrusznika:
- Kluczyk na ON (świecą się lampki) to według mnie zapłon jest włączony no ale niech Ci będzie oraz czerwony przycisk przy manetce gazu na OFF - wtedy rozrusznik działa na 100% (poszedłem sprawdzic :D ).
- kluczyk na ON oraz czerony przycisk przy manetce gazu na ON - działa rozrusznik :D
- kluczyk na OFF nie działa nic :D

Amortyzator:
- działa tym mocniej im szybciej jedziesz albo czym mocniej przyspieszasz. W okolicach od około 20km/h do 0km/h działanie jest niewyczuwalne. Według mnie spokojnie daje radę i nie zmieniał bym go. W poprzednim motocyklu miałem Ohlinsa i nie czuje żadnej różnicy. A tak na marginesie po co jeździsz na luzie? Jak zwalniasz to nie zrzucasz biegów po kolei (proporcjonalnie do prędkości) aż do zatrzymania i wtedy dopiero luz???

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 12 marca 2008, 23:14

Nie pamietam jak to jest u mnie ale chyba rozrusznik kreci tylko wczesniej pompla sie nie wlacza dopiero po wlaczeniu zaplonu zalacza sie pompka i mozna zapalic moto ogolnie to tym sie nie przejmuj bo kontrolki na pewno sie pala. A co do amorka to juz nie pamietam jak jezdzilem na 1000RR ale mysle ze jest tak jak mowisz ze na luzie dziala normalnie a pozniej spisuje sie jak trzeba. Fakt ze nie zastapi to zwyklych amorow ale tez daje rade. Zeby sprawdzic czy dziala przejedz sie po jakiejs nierownej drodze na 1czy2 pod koniec obr cisnij mocno i zobaczysz jak bedzie kolo tracic kontakt z podlozem jak zachowuje sie kiera.


Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości