Dzisiaj jest 12 maja 2024, 03:53

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wrazenia ze smigania...

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Wrazenia ze smigania...

Post » 25 kwietnia 2007, 23:10

Hej dzis wlasnie zrobilem pierwszy przeglad po 1000km i moge juz ostro dawac w palnik :)

Po przejechaniu 1100km powiem tak ze jest wypas :)

A wiec po kolei, jazda na gumie nie rozni sie niczym od 954, znaczy chodzi o stabilnosc w pionie i wygode. Na + oczywiscie latwosc stawiania :) tzn ze 2 biegu nie ma najmniejszego problemu praktycznie nie trzeba odpuszczac gaz by postawic ;) z 3 biegu bez problemow ale juz trzeba miec wieksza predkosc znaczy obroty w granicach 7-9 tys (jeszcze dokladnie tego nie przetestowalem od ilu najlepiej)

Biegi i przelozenia sa praktycznie takie same choc max narazie jechalem 270 ale szybkosc to nie wszytsko :)

Hamulce, super ostre w porownaniu do 954

Wydech, hmmm cichy :/ Trzeba wymienic na cos glosniejszego ;)

Najbardziej podoba mi sie zawieszenie i jego zestrojenie... dla testow pojechalem na slynne myslowieckie "zakrety" i poezja , nic nie trzesie na boki, jedzie idaalnie po obranej lini jazdy stabilnie :) Opony ogrinalne Pirenlli Diablo Corsa super sie spisuja :) Juz czekam na owiewki spotrowe by moc posmigac po torze :D

Ogolnie jestem bardzo zadowolony, ale dopiero teraz bede mogl wykrzesac z moto wiecej :) Jak to zrobie podziele sie opinia :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 27 kwietnia 2007, 00:26

Dzis natrzaskalem ok 400km - jazda prawie do samego Wroclawia autostrada wiec moglem sprawdzic wkoncu vmax :D
Troche dziwna sprawa bo bardzo szybko dochodzi to licznikowych 299km/h ale przy ok 11,500/11.700 obr/min pozniej licznik stoi a obrotomierz dochodzi do czerwonego pola ktore zaczyna sie od 12,200 :o Czyli ok 500 obr/min przyspiesza dalej wiec jest zapas ;) nie ciaglem go powyzej czerwonej kreski bo szkoda go narazie zylowac na maxa ;)
Co do elastycznosci to ma niezlego kopa przy ok 230/250km/h na 6 biegu gdy odkrecie sie manetke na maxa to niezle odchodzi :) W 954 przy tej predkosci juz nie mial takiego przyspieszenia na 6 biegu
Ogolnie szal zaczyna sie od ok 8000 obr/min :) Narazie tyle , jak cos znowu odryje to dam znac ;)

 
Posty: 1
Rejestracja: 05 maja 2007, 20:54
Lokalizacja: rzeszów
Motocykl: honda fireblade
Rok produkcji: 0

Post » 06 maja 2007, 13:54

jestem pod wrażeniem bo ja mam starego 900rr 93 rok ale i tak z rzeszowa gdzie mieszkam do wrocławia skąd pochodzę zajechałem w 3.5 godziny
lubię szybko jeżdzić

 
Posty: 20
Rejestracja: 11 lutego 2009, 17:15
Lokalizacja: Łańcut
Motocykl: 1000 rr
Rok produkcji: 2005

Post » 11 lutego 2009, 17:18

Witam
Pierwszy dzień mam dziś 1000 rr i musiałem pośmigać wrażenia niezapomniane , moto bardzo dobrze się prowadzi i pewnie Gorąco Polecam :) . Wydech Yoshimura bardzo dobry efekt .


Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości