Dzisiaj jest 29 marca 2024, 13:26

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

miękka klamka hamulca

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

miękka klamka hamulca

Post » 07 czerwca 2009, 16:35

mam pytanie: czy u was klamka przedniego hamulca jest twarda i moto hamuje praktycznie jak się dotknie klamkę czy jest taka bardziej miękka?? u mnie właśnie jest miękka jakby układ był zapowietrzony ale niedawno wymieniłem płyn, odpowietrzyłem wszędzię (także przy pompie) i nadal jest miękka... brat ma cb 1300 i tam jest zwykła pompa (nie radialna) i praktycznie wystarczy dotknąć klamkę i moto staje no i wogóle klamka jest o wiele twardsza. CB hamuje lepiej niż moje sc57, a przecież sc57 ma radialną pompę i jest o wiele lżejsze niż cb1300.

 
Posty: 18
Rejestracja: 25 czerwca 2007, 19:54
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 07 czerwca 2009, 17:16

u mnie jest to samo.. wymienilem przewody na stalowe i klamka jest jakby taka miekka troche i moge np ja docisnac do samej manetki.. no ale hebel mam zajebisty i jednym palcem moge zrobic stopala. ogolnie to klamka jest miekka ale nie musze mocno dusic zeby ostro hamowac..

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 07 czerwca 2009, 17:22

Zobacz na regulacji, masz tam pewien zakres twardosci klamki przekrec sobie na inny stopien i bedziesz mial zajebis*cie twarda.

 
Posty: 18
Rejestracja: 25 czerwca 2007, 19:54
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 07 czerwca 2009, 18:21

ja mam na 1 stopniu i jest tak jak pisalem wyzej

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 07 czerwca 2009, 18:43

regulacja jest chyba do wysokości klamki a nie twardości. też mogę ją docisnąć do manetki gazu, ogólnie hamuje zawsze jednym albo dwoma palcami i nie muszę bardzo dusić ale wydaje mi się że nie powinno jednak tak być i klamka powinna być twarda...

Awatar użytkownika
 
Posty: 245
Rejestracja: 05 marca 2009, 00:33
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 3
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2007

Post » 07 czerwca 2009, 22:59

Witam!!
U mnie tez jest miękka ... czasem jak by szybciej brała..... nie mam pojęcia od czego to zależy ... (odpowietrzone jest w 100% i wszytko gra w układzie) .. Kumpel w 954 ma tez tak jak pisał kolega że jak mucha siądzie na klamce to można przelecieć przez owiewkę ..... a u mnie bez problemu dognę hebel do manetki na postoju .. ale w czasie jazdy jest ok ... jak pare razy wcisłem hebel panicznie to mało jajecznicy nie miałem w gaciach :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 33
Rejestracja: 30 sierpnia 2007, 04:32
Lokalizacja: Opole
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000rr SC59
Rok produkcji: 0

Post » 07 czerwca 2009, 23:10

witajcie, u mnie klamka jest twarda, fakt - gdy zaloze nowe klocki to bierze wyzej, jak mam juz wyjechane klocki to nizej, ale jest twarda. Nie ma mowy o dojsciu do manety. A moze masz stary lub przegrzany płyn ? Ja leje motula RBF660 i jestem zadowolony.

Awatar użytkownika
 
Posty: 37
Rejestracja: 23 kwietnia 2009, 18:28
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: sc57b
Rok produkcji: 2006

Post » 08 czerwca 2009, 00:27

rowniez mam miekka klame i czasem troche to niebezpieczne.

Awatar użytkownika
 
Posty: 245
Rejestracja: 05 marca 2009, 00:33
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 3
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2007

Post » 08 czerwca 2009, 00:37

Witam!!
hiklif >> kurcze możesz mieć i racje ... płyn wymieniłem na nówkę w marcu ... i jak tak teraz siedzę i dumam .. to na początku było brzytwa .. klamka uginała się może z 1,5 cm i opór .... brało od razu .... a płyn mam jakiś DOT4 ze stacji od "wujka Cześka" firmy "cho..lera wie co " .....

Awatar użytkownika
 
Posty: 128
Rejestracja: 27 stycznia 2009, 22:31
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Rok produkcji: 7

Post » 08 czerwca 2009, 00:59

1000 tak juz chyba maja z ta klamka. W porownaniu do innych moto wydaje sie miekka ale w czasien jazdy jest ok.
Polecam jeszcze jedna metode zeby byc pewnym odpowietrzenia. Bo u mnie po zmianie przewodow na oplot tez niby byla odpowietrzona a jednak nie do konca.
Trzeba podpompowac pare razy klamka i nastepnie wcicnac ja z calych sil i w tym polozeniu zablokowac np. trytytka (czyt jak to sie pisze) i zostawic tak na noc.
Rano po zwolnieniu klamki powinna byc juz duza roznica w twardosci. Ale dla pewnosci dobrze jest jeszcze raz odpowietrzyc. Po tym zabiegu sie nie przejmowac tylko przyzwyczaic do nieco miekszej klamki.

Awatar użytkownika
 
Posty: 468
Rejestracja: 05 marca 2009, 19:59
Lokalizacja: Warszawa/Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: było cbr954rr & sc59 jest sc57b i K4
Rok produkcji: 2007

Post » 08 czerwca 2009, 07:51

u mnie twarda klama,, 2 palce i i pion,,, nie ma mowy o dotknięciu klamki manetki gazu...

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 08 czerwca 2009, 10:04

Nie wiem od czego to zależy, ale u mnie w sc33 nie ma takiej opcji żeby kalmka do manetki doszła. W puszcze jak zapodam na postoju ostro w hampel, to po jakiś 7 sekundach powoli dochodzi do podłogi - ale trzeba naprawde mocno cisnąć (firmówka więc jej nie boli).

Następna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości