Dzisiaj jest 29 marca 2024, 08:42

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jakie opony do CBR 1000 RR SC57

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 25
Rejestracja: 21 marca 2012, 11:44
Lokalizacja: wwa
Motocykl:

Post » 20 czerwca 2012, 14:00

witam - zakupiłem SC 57 opony oczywiscie zamierzam zmienić na nowe bo są totalne kwadraty ( moto po miszczu polnej prostej po 2 cm od srodka opony łysa prawie boki nietknięte ;),

które będą sie łatwiej i bezpieczniej zamykać i sprawować w zakrętach, jazda głównie uliczna na codzień czasem Radom/Lublin chciałbym bezpiecznie sie czuć i zamykając opone nie martwić sie ze dupa zaraz poleci a ja bede zbierać owiewki ... wczesniej w R1 miałem Metzelery Racetec K1 założone potorowe - zamykałem je jak chciałem robiąc to niemalże mozna było dłubać przy tym w nosie ;) i to przy mojej pierwszej w zyciu wizycie na torze, na żadnych sie tak pewnie nie czułem, niestety nikły w oczach

wybieram pomiędzy PILOT POWER ( zwykłe)
a DIABLO ROSSO ( I )
(jednych ani drugich nie miałem zwłaszcza na litrze, nie jestem tsterem opon co zjezdza 14 kompletow w sezon i zna wszystkie na wylot ;)

KTÓRE brać i na miękko kolano męczyć ? Jazda własciwie wyłącznie na suchym i pewne prowadzenie w mocnym złożeniu i szybkie nagrzewanie - na tym mi zależy - jazda po wodzie i lodzie mnie nie interesuje bo wtedy i tak jade samochodem....
jak wytrzymają 5-6 tyś km to będzie wystarczająco.




Pozdr

[ Dodano: Czw Cze 21, 2012 9:24 am ]
widze ze odpowiedzi brak i poki sam sie nie przejade to sie nie dowiem, zdecydowałem sie na nowki diablo rosso i zobaczymy czy są takie niezłe jak w testach i według opinii innych, jak nie podejdą wiecej nie bede eksperymentować i wiecej innych jak sprawdzone choć używane racetec czy sc nie założe,
moze i starczaą na 3 tyś max ale za to mozna na nich jezdzic jak sie chce
Pozdrawiam
Maciek

Awatar użytkownika
 
Posty: 19
Rejestracja: 26 grudnia 2011, 16:13
Lokalizacja: GA
Motocykl: dzik
Rok produkcji: 0

Post » 21 czerwca 2012, 11:53

Możesz wziąć Raceteki K3 - najtwardsze.

 
Posty: 25
Rejestracja: 21 marca 2012, 11:44
Lokalizacja: wwa
Motocykl:

Post » 25 czerwca 2012, 13:46

moze nast razem - poki co załozyłem DIABLO ROSSO - mocnych winkli jeszcze sie boje bo tylko ok 40-50 km naturlałem i sie nie doratły, wiec powoli coraz niżej , przy jezdzie na wprost i dawaniu gwałtownym w palnik przy 4-5tys na 1-2 biegu koło sie nie uslizguje - dziob w góre podrywa a koło sie trzyma wiec sądze ze i w zakrętach przy moich umiejetnosciach dadzą rade sie pozamykać bez niespodzianek.
z doswiadczenia wiem ze słabsze opony - tańczą na 1- drugim biegu jak sie odwinie gwałtownie mocno - te sie trzymają wiec pierwszy test zdany pozytywnie przy obecnych temp. ;)

np pilot road 2ct ()turystyczno sportowe - jeszcze jako tako ale tańce dupy na 1-2 biegu sie zdarzały ) , albo D211 twarda mieszanka (tak d211 tak niby chwalone, ale twarda mieszanka na K4 1000 dupa tańczyła nawet na trojce w przy temp jesiennych i wiosenych ale powyzej 10 stopni, bardzo niepewnie sie na nich (d211) czułem po dogrzaniu było lapiej ale i tak mam złe doswiadczenia) nie wspomne o oponach starszych niz 5 lat wtedy marka i model niewazna no chyba że w 600tce ;)

dopiero na torze sie przekonam czy to był dobry wybor czy nie - poki co czuje ze spełnią moje oczekiwania.
Pozdrawiam
Maciek

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 25 czerwca 2012, 20:17

na jakim torze

 
Posty: 25
Rejestracja: 21 marca 2012, 11:44
Lokalizacja: wwa
Motocykl:

Post » 26 czerwca 2012, 11:09

przeszkód ;))))

w Radomiu zakręty i niska prędkość, jak dla mnie w zupełności starcza do nauki i pierwszych kolan, w takich warunkach powinny być ok, pojade to cos o nich napisze
Pozdrawiam
Maciek

Awatar użytkownika
 
Posty: 11
Rejestracja: 05 marca 2012, 14:32
Lokalizacja: Wolsztyn
Motocykl:

Post » 24 lipca 2012, 22:14

Lata może już ktoś na S20?? bo mam dylemat S20 czy BT016 :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 25 lipca 2012, 10:36

Ja jeżdze na Dunlopach Qualifierach II. Miałem je w F2, SC-28 i SC57. Jestem zadowolony, a nie należe do tych co jeżdzą tylko wprost ;)

 
Posty: 56
Rejestracja: 21 września 2011, 16:24
Lokalizacja: Sosnowiec
Pochwały: 1
Motocykl: HH900
Rok produkcji: 0

Post » 26 lipca 2012, 16:13

czołg pisze:Lata może już ktoś na S20?? bo mam dylemat S20 czy BT016 :/


Bierz S20 - to następca BT-016 Pro. Tutaj masz opinie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 26 lipca 2012, 17:40

s20 testowali w ostatniej motormanii bardzo chwalili że dużo lepsze niż bt016

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 23 lipca 2013, 12:09

Ma ktoś z was założone u was w moto oponki Conti RaceAttack street lub comp. ??

 
Posty: 22
Rejestracja: 03 stycznia 2012, 10:02
Lokalizacja: Gdynia
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 18 października 2013, 08:51

Siemka

A testował może ktoś Pirelki Angel GT??? Kolega zakupił przed sezonem takowe do ZX12R, nalatał 9tyś.km i jak ją ostatnio oglądałem, to byłem w szoku. Opona zużyta gdzieś w granicach 60-70% :ooo: A chłop wali często długie gumki i lekko sprzętu nie traktuje. Poza tym Kawa 12-stka potrafi zeżreć oponki na prawdę szybko :wnerwiony: Jak jechaliśmy na winkle i odwijaliśmy non stop na granicy.... wymieniając się sprzętami, to na prawdę dają rady. Dodam że latam na Diablo Rosso II, więc przyczepności nie brakuje. Zjechałem w tym sezonie dwie i pół opony z tyłu i półtora z przodu. Średnia przebiegu tylnej 7tyś.km

Pozdrawiam
Moto...........bo bez tego nie ma w życiu słońca.

 
Posty: 23
Rejestracja: 20 czerwca 2012, 18:15
Lokalizacja: Polska
Motocykl:

Post » 17 grudnia 2013, 15:32

Panowie co by nie zakładać nowego tematu zarzucę pytaniem tutaj. Jakie powinno być ciśnienie w D211 o rozmiarze 200/55/17? Chodzi mi o ciśnienie na drogę nie tor. No i jakie optymalne będzie w przedniej gumie? Dzięki.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości