Dzisiaj jest 29 marca 2024, 12:24

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jakie opony do CBR 1000 RR SC57

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 16 maja 2012, 19:58

respol, powiem tak nigdy nie latałem w 929 na 180 zawsze zakładałem to co producent zaleca. Miałem 180 w F4i ale to inna bajka jest nie ma co porównywać
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 17 maja 2012, 08:21

duzo latam na slickah 200 ale na 60, przyczepnosc malina, trakcja tez dobra,

Awatar użytkownika
 
Posty: 41
Rejestracja: 11 marca 2012, 21:54
Lokalizacja: Centrum
Pochwały: 2
Motocykl:

Post » 18 maja 2012, 21:01

a latak ktoś w litrze na 180-tce?

Awatar użytkownika
 
Posty: 76
Rejestracja: 18 marca 2012, 15:04
Lokalizacja: Gliwice
Motocykl:

Post » 19 maja 2012, 04:08

ja kupiłem go na Pilot Roadach 2 CT. Na zimno tragedia. Łapię uślizgi. Jak się rozgrzeje to niby lepiej ale w 600 miałem Pilot Power 2CT i byłem bardzo zadowolony. Tylna opona zniknęła po 7 tys ale było ok. PR 2CT mają już zrobione z 3 tys i wyglądają jak nowe :P Do tego non stop odkręcam ( muszę się nacieszyć mocą :P ) a opona dalej spoko. Chętnie bym sprzedał i kupił jakieś Powery.

Awatar użytkownika
 
Posty: 41
Rejestracja: 11 marca 2012, 21:54
Lokalizacja: Centrum
Pochwały: 2
Motocykl:

Post » 25 maja 2012, 16:45

widzę że na 180-tce nikt nie lata, a jeździł ktoś na dunlop d209 qualifier lub na dunlop d209 rr qualifier?? ciekaw jestem jakie są różnice

Awatar użytkownika
 
Posty: 18
Rejestracja: 10 kwietnia 2012, 22:16
Lokalizacja: Lubań
Motocykl:

Post » 07 czerwca 2012, 14:02

ja śmigam na 190 2ct michelina.zlizała mi się dosyć szybko.jak kupiłem moto to miała dosyć bieżnika,zrobiłem 1500 km i łysa.słyszałem że brigstonki są dobre i chyba teraz taką kupię.chciałbym 200 założyć ale podobno w zakrętach się gorzej jeździ.(ale wygląd pewnie lepszy):D

Awatar użytkownika
 
Posty: 104
Rejestracja: 29 września 2008, 09:42
Lokalizacja: Irlandia
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 2012

Post » 07 czerwca 2012, 14:50

A latał ktoś na tym warto założyć ??
http://allegro.pl/pirelli-190-50r17-now ... 35564.html
Lepiej sie wdycha TCH z powietrzem

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 07 czerwca 2012, 19:45

na tor jak najbardziej, jeszcze zalezy jaka to jest, czy sp czy sc, jezeli sc, to jaszcze sc ile , bo moze byc 0,1,2, jezeli sp to opona na droge ale i tak znika w oczach bo supercorsa to opona typowo torowa

Awatar użytkownika
 
Posty: 19
Rejestracja: 26 grudnia 2011, 16:13
Lokalizacja: GA
Motocykl: dzik
Rok produkcji: 0

Post » 08 czerwca 2012, 22:45

chciałbym 200 założyć ale podobno w zakrętach się gorzej jeździ


Generalnie kombinowanie z rozmiarami nie jest wskazane, ale D211 zaleca się wrzucać właśnie o rozmiar większe, niż przewiduje producent moto. Czyli na seryjne 180, dajemy 190 dunlopa, a na 190 w SC57, możesz/powinieneś założyć 200.

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 09 czerwca 2012, 14:36

wczoraj mialem okazje potestowac d211 na torze w radomiu i jak narazie jestem zadowolony.Zadnych niepokojacych uslizgow.Jedyne co na szybko mi wpadlo w oko to fakt ze trzeba je troszke dluzej rozgrzewac niz K1.Ale jak zlapia temp to juz szedlem pelnym ogniem :diabel:

Awatar użytkownika
 
Posty: 18
Rejestracja: 10 kwietnia 2012, 22:16
Lokalizacja: Lubań
Motocykl:

Post » 10 czerwca 2012, 08:23

pork pisze:
chciałbym 200 założyć ale podobno w zakrętach się gorzej jeździ


Generalnie kombinowanie z rozmiarami nie jest wskazane, ale D211 zaleca się wrzucać właśnie o rozmiar większe, niż przewiduje producent moto. Czyli na seryjne 180, dajemy 190 dunlopa, a na 190 w SC57, możesz/powinieneś założyć 200.

tylko na to czekałem:)dzięki za radę.200 zakładam:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 41
Rejestracja: 11 marca 2012, 21:54
Lokalizacja: Centrum
Pochwały: 2
Motocykl:

Post » 19 czerwca 2012, 14:49

dylemat z oponką na tył Dunlop SportSmart czy michelin pilot 2ct?? na torze się nie ścigam, lubię jeździć w trasy ale opona musi trzymać na zakrętach jak kolankiem szoruje się po asfalcie, michelin napewno szybko zginie a ten dunlop podobno boki ma jak d211 a środek twardy tylko czy uślizgu nie będzie łapał? lata ktoś na tych dunlopach??

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości