Postawiono nową wersję forum i stronę na nowym serwerze, proszę testowac i zgłaszać problemy 
viewtopic.php?p=143542#p143542
viewtopic.php?p=143542#p143542
Jakie opony do CBR 1000 RR SC57
-
arcy_mg
- Posty: 59
- https://www.facebook.com/wroclaw.meble.kuchenne/
- Rejestracja: 01 marca 2009, 18:52
- Motocykl: GSXR 1000 K7
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: nowa sól
Jakie opony do CBR 1000 RR SC57
Witam..
Zastanawiam sie nad zakupem nowych opon do mojego Fireblade..Opony nie maja byc przeznaczone na tor..Zostaly mi polecone Pirelli Diablo i Michelin Pilot..Jakie jest wasze zdanie, ktore byscie wybrali, chyba ze macie jakies inne propozycje..
Jesli chodzi o piloty to podobno tak szybko sie nie zuzywaja natomiast o diablo slyszalem ze doskonale drogi sie trzymaja..
Pozdrawiam
Zastanawiam sie nad zakupem nowych opon do mojego Fireblade..Opony nie maja byc przeznaczone na tor..Zostaly mi polecone Pirelli Diablo i Michelin Pilot..Jakie jest wasze zdanie, ktore byscie wybrali, chyba ze macie jakies inne propozycje..
Jesli chodzi o piloty to podobno tak szybko sie nie zuzywaja natomiast o diablo slyszalem ze doskonale drogi sie trzymaja..
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 11 grudnia 2011, 20:11 przez arcy_mg, łącznie zmieniany 1 raz.
- Guliver
- Posty: 549
- Rejestracja: 19 marca 2009, 21:10
- Motocykl: była sc50, jest sc57b
- Rok produkcji: 2007
- Lokalizacja: Lublin /
Cześć. Ja w zeszłym sezonie zrobiłem 14.000 km. Swoja 954rr 9.000km i poźniej 1000rr 5.000km. W tej chwili nie zamierzam już zmieniać sprzęta, dlatego też szukałem opon które zniosą dużo na trasie i na których będę mógł nawinąć jak najwięcej kilometrów. Chciałem jednak abym mógł również od czasu do czasu pojechać na tor i nie bać się że zaliczę glebę przy większym złożeniu. Niestety opony turystyczne do ściczacza to jakieś nieporozumienie dlatego zdecydowałem się na Bridgestone Battlax BT016. I muszę przyznać że byłem bardzo zaskoczony. Oczywiście pozytywnie. Pod koniec sezonu jakoś tak wyszło że sporo jeździłem na torze w Lublinie i byłem też w Biłgoraju. Opony w zakrętach trzymają rewelacyjnie. Boki już trochę zjechałem ale nawierzchnia zwłaszcza w Biłgoraju potrafi dać się we znaki oponom. Przejechałem na nich jak dotąd prawie 2500km i w jeżeli chodzi o środek opony to nie widać żadnego zużycia. A bardzo często latam na trasie Warszawa - Lublin. Tylna opona jest trzyskładnikowa i po środku ma najtwardszą mieszankę by wytrzymywała jak najdłuższe przebiegi. Przednia jest natomiast dwuskładnikowa i po środku ma tą samą mieszankę co opona tylna. Wcześniej jeździłem na pilot power 2ct i jeżeli chodzi o jazdę w zakrętach to BT016 wypada lepiej, również pod względem zużycia w trasie. 2CT jest jednak bezkonkurencyjna w deszczu i nie ma sobie równych. Ale czy często jeździsz w deszczu? Ja szczerze polecam BT016. Osobiście jak na razie jestem zadowolony.
http://www.sportrider.com/gear/146_0806 ... index.html
http://www.fireblades.org/forums/honda- ... r-2ct.html
a tu masz prezentację opony:
http://www.youtube.com/watch?v=X_3swMJa ... re=related
http://www.sportrider.com/gear/146_0806 ... index.html
http://www.fireblades.org/forums/honda- ... r-2ct.html
a tu masz prezentację opony:
http://www.youtube.com/watch?v=X_3swMJa ... re=related
-
Breyton
- Posty: 16
- Rejestracja: 24 listopada 2009, 21:39
- Motocykl: 1000RR
- Rok produkcji: 6
- Lokalizacja: z toru
Guliver, Dzięki bardzo za podopwiedź. Właśnie myślełem o 2CT bo jakoś do Bridgestona nie byłem przekonany. Wcześniej miałem XJRe 1300 i z tyłu latałem na Metzelerze półsportowym i też była rewelacja. Myślałem teraz właśnie najbardziej o Michelinie, ale skoro mówisz że Battlaxy dają radę to czemu nie..
- marcinSC33
- Staly Bywalec

- Posty: 900
- Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
- Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
- Rok produkcji: 2007
- Lokalizacja: Rzeszów
Ja w tym sezonie latałem na pirelli diablo corsach (tych starego modelu , które w SC57A 04-05 zakładali w serii), wrażenia średnie i dość szybkie zużycie. Pózniej miałem wyjazd dość daleki i założyłem Micheliny Pilot Power 2ct (w sc33 też kiedyś miałem ale nie 2 ct tylko zwykłe). Na wyjezdzie się sprawdziły - tylko specyfika tej jazdy to turystyka autostradowa i preclowanie (czasem szybkie;-)ok 5000km. Ogólnie tył wytrzymał już ok 6000km i jeszcze max z 1000km da się na niej zrobić - ze wszystkich opon jakie używałem to chyba rekord wcześniej każda kończyła się po max 5000km. W deszczu moim zdaniem jedne z lepszych opon, natomiast na suchym rewelacji niema w sumie szybko się nagrzewają ale jak chcesz oporowo polatać na zakrętach to ślizgają się jak głupie (mówimy w tym przypadku o jezdzie w zakresie granicznym i zamykaniu opony). Do śmigania codziennego nie chcę więcej takich opon, ale jakbym miał założyć coś na konkretną trasę to brałbym pod uwagę. Nie miałem ale myślę o zakupie Dunlopa Qualifiera lub Pirelki Diablo Supercorsa w przyszłym sezonie. Na BT016 też kiedyś śmigałem w SC33 i to była dobra guma biorąc pod uwagę przyczepność do przebiegu.
- zozo81
- Posty: 25
- Rejestracja: 22 września 2009, 20:33
- Motocykl: Honda Fireblade 919
- Rok produkcji: 1998
- Lokalizacja: Gorzów Wl
Jak widać w testach te BT016 wypadają najlepiej
http://www.conti-online.com/generator/w ... ner_en.pdf
http://www.conti-online.com/generator/w ... ner_en.pdf
-
Breyton
- Posty: 16
- Rejestracja: 24 listopada 2009, 21:39
- Motocykl: 1000RR
- Rok produkcji: 6
- Lokalizacja: z toru
zozo81 pisze:Jak widać w testach te BT016 wypadają najlepiej
http://www.conti-online.com/generator/w ... ner_en.pdf
I pewnie też w serii wychodzi na Bridgestonie
- pANpawiAN
- Posty: 59
- Rejestracja: 31 stycznia 2009, 15:14
- Motocykl: 954RR
- Rok produkcji: 2003
- Lokalizacja: Vavamuffi
ja sezon - 35000 zjeździłem na corsach i pilotach 2ct
Micheliny były dla mnie bezkonkurencji w porównaniu do Pirelli
- ale wszystko to kwestia stylu jazdy, wykorzystywania motocykla etc, jednym słowem to kwestia przyzwyczajeń.
Do Cors jakoś nie nabyłem zaufania, Piloty były bardziej "stabilne" w różnych warunkach, wiedziałem na ile mogę sobie na nich pozwolić.
Jedyny mankament to szybkie nabieranie temperatury i przekraczanie optymalnej w upale - wtedy mają tendencje do pływania. Z drugiej strony to zaleta, bo w mniej upalne lub chłodne dni - noce, łatwiej jest je doprowadzić do odpowiedniej temp.
Super pracują na mokrym i wilgotnym asfalcie! Do tego nie musisz jeździć w deszczu - wystarczy wieczór i "spocony" wilgocią z powietrza asfalt.
Z tych dwóch wybrałbym ponownie Piloty
Jednak wszystko zależy od tego jak i w jaki sposób chcesz korzystać z moto.
Teraz jeżdżę na GP Racer'ach d211 (przód miękki, tył średni) i różnica jest kolosalna na korzyść wyczynowych gum!!
Co innego kiedy przyjdzie lato i dłuższe podróże - asfalt je zje po 2-3 tysiącach, na wodzie też trzeba być czujnym ale... coś za coś
Micheliny były dla mnie bezkonkurencji w porównaniu do Pirelli
- ale wszystko to kwestia stylu jazdy, wykorzystywania motocykla etc, jednym słowem to kwestia przyzwyczajeń.
Do Cors jakoś nie nabyłem zaufania, Piloty były bardziej "stabilne" w różnych warunkach, wiedziałem na ile mogę sobie na nich pozwolić.
Jedyny mankament to szybkie nabieranie temperatury i przekraczanie optymalnej w upale - wtedy mają tendencje do pływania. Z drugiej strony to zaleta, bo w mniej upalne lub chłodne dni - noce, łatwiej jest je doprowadzić do odpowiedniej temp.
Super pracują na mokrym i wilgotnym asfalcie! Do tego nie musisz jeździć w deszczu - wystarczy wieczór i "spocony" wilgocią z powietrza asfalt.
Z tych dwóch wybrałbym ponownie Piloty
Jednak wszystko zależy od tego jak i w jaki sposób chcesz korzystać z moto.
Teraz jeżdżę na GP Racer'ach d211 (przód miękki, tył średni) i różnica jest kolosalna na korzyść wyczynowych gum!!
Co innego kiedy przyjdzie lato i dłuższe podróże - asfalt je zje po 2-3 tysiącach, na wodzie też trzeba być czujnym ale... coś za coś

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Opony
) polecam
