Dzisiaj jest 28 kwietnia 2024, 10:27

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Crash pady sc57a

Jakie crash pady to sa

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 5
Rejestracja: 04 marca 2021, 23:08
Motocykl: Honda 1000rr 57a
Rok produkcji: 2005

Crash pady sc57a

Post » 05 marca 2021, 19:33

Witam, ostatnio widziałem crash pady do Hondy sc57a na takich dwóch łapkach nie wymagających wiercenia w owiewkach. Ktoś wie co to za marka ma ktoś linka do zamowienia? Jedynie jakie znalazłem to takie na jednej łapie ale to nie te. Tamte sa min na dwóch w dziurze w owiewce bocznej. Mam zdjęcia jak coś. Myślę ze pomożecie. Crash pad miał takie zapracie na ramę

 
Posty: 35
Rejestracja: 31 stycznia 2020, 02:09
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 1
Motocykl: SC57A & SC59B
Rok produkcji: 2012
Samochód: BMW 5

Re: Crash pady sc57a

Post » 05 marca 2021, 22:28

Nie lepiej zwykłe wiercone? Podobno te co są na jakiś wysięgnikach itd przeważnie gną się podczas wywrotki i w efekcie nic nie dają...

 
Posty: 5
Rejestracja: 04 marca 2021, 23:08
Motocykl: Honda 1000rr 57a
Rok produkcji: 2005

Re: Crash pady sc57a

Post » 06 marca 2021, 09:09

Nie będę wiercił owiewek. Tamte były tak zaparte o ramę ze nie ma szans ich ruszyć. Trzymały się pod owiewka na łapkach dodatkowo zasuwaly sie k ramę takim ramieniem

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Re: Crash pady sc57a

Post » 06 marca 2021, 09:51

Z crashpadami trzeba uważać bo w pewnych warunkach może narobić więcej szkody niż dobrego .
Ja zawsze od jakiegoś czasu montuję takie na ramieniu .
Po torze jeżdżę i co chwila gleba więc moje crashe dość je testuje .
Widziałem streettripla z oderwanym uchem w ramie i zawiniętym crashem . R1 z rama przesunięta względem silnika ale to normalne .
Ja miałem rennen po glebie odkręcałem śruby ustawiałem i jechałem dalej , przy hightside te ramie musiałem wymienić bo się skręciło

 
Posty: 5
Rejestracja: 04 marca 2021, 23:08
Motocykl: Honda 1000rr 57a
Rok produkcji: 2005

Re: Crash pady sc57a

Post » 06 marca 2021, 19:09

Jak się skręciło nie uszkodziło owiewki?
I czy tez wymagały wiercenie w owiewce?

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Re: Crash pady sc57a

Post » 09 marca 2021, 04:22

Jak dobrze pamiętam w sc57a było trzeba wiertać obojętnie jakie crashe

Ja zawsze na ramieniu bo co lepsze uszkodzona owiewka czy wyrwana śruba mocującą silnik w ramie ?
Wywaliłem się na moje pc40 ze nie zmienionymi crashami , parkingówka deczko szybsza , tulej aluminiowa z jednej strony już się stykła z brzegiem otworu ramy , pewnie jak by było szybciej było by bardziej

 
Posty: 136
Rejestracja: 08 stycznia 2010, 12:34
Lokalizacja: Będzin
Pochwały: 4
Motocykl: BMW S1000RR HP4
Rok produkcji: 2014

Re: Crash pady sc57a

Post » 12 marca 2021, 12:53

poszukaj crash padow LSL
Bardzo dobre wykonanie , nie trzeba wiercic w owiewkach , mialem kilka przygod zawsze zdaly egzamin


Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości