Michały One to dosyc stara konstrukcja opony bodajze chyba z 2010r. Mialem zalozny komplet w Halinie 1300. dawaly rady.Polecam. Qualifiery srednia opona. chyba ze wersja RR.
A co z profilem,lepiej kupić tak jak w serwisówce 190/50 czy może 190/55 jest jakaś róźnica? Ja nastawiam się na kupienie Michelin 2CT ,mam nadzieję że nie będę żałował wyboru:D
jesli kupiles pilot power bo nie napisales a 2CT to moga byc pilot road lub pilot power itp wiec nie wiadomo ale jeśli kupiles powery to jednak wiele osob je poleca bardziej do bzykow 600 mocno uniwersalne opony ale nie kleją jakos super wyśmienicie ale pewnie tez dadzą radę, powyzej wrzucilem ci test jakis tam zawsze obraz bedziesz mieć co jak. co do profilu to tematow bylo juz tysiąc warto czasem najpierw poczytać i poszukać trochę w szukajce. powiem tyle moim zdaniem jeśli nie torujesz albo ostro nie latasz po winklach na kolanie to roznice sa minimalne
Na tył mogę polecić Dunlop Sportmax o szer. 200. Trzyma pięknie. Muszę tylko sprawdzić czy to d211. Z przodu metzeler k1. Fajna miękka guma też super trzyma. nie zaliczyłem żadnego uślizgu na przodzie
Witam, latał ktoś na oponie z tyłu Pirelli Angel ST w 1000rr. Interesuje mnie jak ta opona radziła by sobie z tym moto. Dotychczas jeździłem na Michelin Pilot Power i nadchodzi czas na wymianę. Ewentualnie co polecicie do "litra". Dosyć ostre latanie po winklach, ale też trochę miasta i dłuższe odcinki prostej (takie drogi w okolicy). Sporadycznie tor kartingowy. Czyli duże zróżnicowanie i chciałbym to w miarę wyważyć pomiędzy przyczepnością a przebiegiem.
Według mnie zarówno pilot power jak i angel st nie nadają się do litra, a do ostrego latania już zupełnie. Polecam s20evo albo m7rr, jeśli chcesz zrobić na oponie powyżej 5 tysięcy i cieszyć się ogromnym zapasem przyczepności.