Dzisiaj jest 12 maja 2024, 23:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Usunięcie kleju z ramy

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 40
Rejestracja: 16 grudnia 2013, 19:51
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: SC57
Rok produkcji: 2005

Usunięcie kleju z ramy

Post » 02 marca 2014, 12:42

Jak w temacie czyli, miałem na ramie przyklejone carbonowe obudowy które zerwałem, w związku z tym, że jakiś niemiecki zjeq przykleił to na zajebiś.ie mocny klej jest problem żeby to teraz usunąć, zobaczcie na zdjęciu :placze: tyle co udało mi się usunąć w dwie godziny, mało tego widzę, że na ramie teraz zrobiły się przytarte białe ślady :placze:

Co tu z tym dalej robić ? jak usunąć klej, co dalej z ramą, była jak nowiutka a teraz przytarte plamy. No wkurzyłem się na MAXXXA

Obrazek

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 02 marca 2014, 13:01

Zmywaczem silikonowym probowales?

Awatar użytkownika
 
Posty: 144
Rejestracja: 13 listopada 2013, 19:43
Lokalizacja: mazowieckie
Motocykl:

Post » 02 marca 2014, 13:17

Kolego z foto wnioskuję że te białe koła to klej a te bardzo jasne to już wyczyszczone czy tak? :ooo:

więc jeżeli jest tak jak piszę z przykrością stwierdzam żeby uzyskać zadowalający efekt czeka cie malowanie ramy ponieważ ten zajeb..sty klej przeżarł ci oryginalny lakier i doszlifujesz się do żywego alu myślę że specyfiki tego nie ruszą bez uszkodzenia oryginalnej powłoki :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 40
Rejestracja: 16 grudnia 2013, 19:51
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 02 marca 2014, 14:09

gczarkowski1 pisze:Kolego z foto wnioskuję że te białe koła to klej a te bardzo jasne to już wyczyszczone czy tak? :ooo:
:/


Niestety tak, jak znowu ją pomaluję przy sprzedaży kiedyś będą pierniczyć , ż e rama spawana, szpachlowana itd. :wnerwiony:

Awatar użytkownika
 
Posty: 144
Rejestracja: 13 listopada 2013, 19:43
Lokalizacja: mazowieckie
Motocykl:

Post » 02 marca 2014, 15:18

Kolego już pisałem w innym temacie i absolutnie nikogo nie namawiam nie mam w tym żadnych korzyści gość ci tak tryśnie jak japońcy podejrzewam że nikt nawet nie pomyśli że odnowiłeś ramę lakiernik samochodowy tego tak nie ogarnie na pewno ,sumienie masz czyste bo wiesz że rama jest sprawna 100% chodzi tylko o estetykę przecież możesz nawet z przyszłym kupcem udać się do aso na kontrolę
sprawę możesz załatwić kurierem zrobisz jak zechcesz ;)


http://motogarage.com.pl/realizacje.html

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 02 marca 2014, 16:28

Porobic zdjęcia przed malowaniem razem z numerami itp zeby nie bylo i pomalowac

Awatar użytkownika
 
Posty: 40
Rejestracja: 16 grudnia 2013, 19:51
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 02 marca 2014, 19:56

tutaj chłopak zrobił coś takiego:

http://jakienarzedzia.pl/jak-usunac-zad ... motocykla/

Nie no masakra :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 186
Rejestracja: 10 września 2013, 18:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl:

Post » 02 marca 2014, 21:35

A nie lepiej po prostu założyć te karbony spowrotem na ramę?

 

Post » 02 marca 2014, 23:07

Hunganson...

Na Twoim miejscu nie ruszałbym tego, wiem że nie chcesz robić z moto pojazdu ,,reklamówki,, ale...

Spróbowałbym to zamaskować naklejkami a przy sprzedaży zerwał je i pokazał kupującemu.

Możesz zrobić też to co Koczis pisze wyżej.

Zabawę w szpachlę wykaże czujnik grubości lakieru a wiem że newralgiczne elementy wystawione na uszkodzenia są sprawdzane tym sposobem i jak wykaże to...

Ja nie zawracałbym sobie tym głowy...na miejscu kupującego stan sprzętu dla mnie byłby prawdziwy a nie picowany na sprzedaż.

Awatar użytkownika
 
Posty: 144
Rejestracja: 13 listopada 2013, 19:43
Lokalizacja: mazowieckie
Motocykl:

Post » 03 marca 2014, 08:03

Ale po h..j szpachlować a co dziur przecinakiem narobił ? panowie jeszcze moment a zrobicie chłopakowi z motoru trabanta z ddr i na odpust pojedzie nakleiki wstążeczki drewniane koguciki polerka mat i sprawa załatwiona nie no klękajta narody :) :) :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 03 marca 2014, 08:36

Racja lepiej nie szpachluj bo będzie wyglądało jak ulepa.
Lepiej porób zdjęcia dla potomności ;-) doczyść jakimiś zmywaczami i pryśnij czarnym matem. Poprawiałem podobnie matową felgę i nic nie widać.
Moto Psycho

Awatar użytkownika
 
Posty: 40
Rejestracja: 16 grudnia 2013, 19:51
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 03 marca 2014, 09:21

Koczis pisze:A nie lepiej po prostu założyć te karbony spowrotem na ramę?


Połamał się jeden, gdybym wiedział, że tak to będzie dał bym sobie spokój, jutro pokarze to swojemu lakiernikowi zobaczymy co powie. Dzięki za podpowiedzi ;)

Następna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości