Czyli jeżeli dobrze rozumiem aby zniwelować ten efekt musiałbym zamontować zębatkę z tyłu o dwa zęby większą . CENZURA a dopiero co zamontowałem nowy napęd
...albo przod 1 mniejsza (15) wtedy nie potrzeba przerabiac lancuch , albo jezdzic tak jak jest w sumie to przy normalnej jezdzie roznicy sie nie wyczuje
Więc prawie 800 kilometrów nalatane na pilot power3 2ct+ na profilu tył 55 powie mi ktoś jaki jest próg domknięcia tylnej opony żeby kolanem drzeć o asfalt kolego w swojej f4 ma starsze 2ct i z takim samym złożeniu a w zasadzie z taką samą prędkością w zakręcie na 900rr tarłem slajdera a tu wydaje mi się że jeszcze pół metra doszłem do tej pierwszej kreski na tej oponie czy to mało czy dużo bo prędkość w zakręcie w porównaniu do 900rr gdzie tarłem jest większa hmm
Testowalem tył na ciśnieniach 2,9 a potem na 2,4 i praktycznie nie odczulem subiektywnej róźnicy, albo byla ona mało zauważalna Przejeździlem 3 tys km na półtorówce o profilu 60- oponę zajeździlem i praktycznie zamknąłem bo - zostało jakieś 2-3mm ,a kolano dalej dziewica. hmmm
Jak nie czujesz różnicy to coś słaboz tobą albo manometr ci oszukuje . Różnica jest spora pytanie czy biłeś ciśnienei an zimno czy na ciepło . A te 2-3 mm to nie zamknięta a to że kolano nie tknięte świadczyć może o złej pozycji i technice .
tarcie kolanem to żaden wyznacznik złożenia i kąta pochylenia moto, bo jeden ma 190cm wzrostu i dlugie nogi trochę się wychyli i bedzie tarł, tak samo każdy motocykl inny inaczej sety itp. a co do cisnienia to ja kiedyś przed pierwszym wyjazdem na tor kazalem sobie napompować 2.0 na tylna gume i zrobilem test drive na ulicy hahaha co to byla co masakra guma sie palila jak chciala podczas przyspieszania a w zakretach bzyk pływał jakbym jechał na dętkach a nie oponach