Strona 1 z 1

Kupię Tarcze Przód sc 57a

Post: 15 września 2013, 08:51
autor: AlbertRiders
Witam tak jak w temacie kupię tarcze przód do fajera sc57a. Tarcze muszą być w idealnym stanie , nie mogą być pokrzywione ani nie mogą mieć luzów na nitach. Pozdro!

Post: 15 września 2013, 09:05
autor: crazyduck
Takie to napewno maja w ASO idealne bez luzow ew akcesoryjne

Post: 16 września 2013, 01:03
autor: macu
Potrzebujesz dwóch? bo jedną mam tylko sam nie wiem, prawa czy lewa;/ jedna jest 100% dobra prosta i bez luzow a druga mam prosta ale ma niestety luzy jak interesuje cie jedna sztuka to napisz, skocze i zobacze ktora mam dobra :P

Post: 16 września 2013, 09:59
autor: AlbertRiders
zamykam temat okazało się, że moje drgania przy hamowaniu spowodowane są czymś innym niż luzy na nitach tarcz, ale dzięki za propozycje :) Pozdro :one:

Post: 16 września 2013, 10:26
autor: stashekcn
Panewki w lagach?

Post: 16 września 2013, 12:35
autor: wiertło
Pany ja potrzebuje lewą tarcze bije mi była sprawdzona. Jak ktoś ma taką na tą stronę w dobrej kasie i w 100% prostą nie prostowaną itp pisać na PW.

Post: 16 września 2013, 22:31
autor: AlbertRiders
stashekcn pisze:Panewki w lagach?

kurczę właśnie panewki wymieniłem bo myślałem, że są już zdarte, a co się okazało stare miały takie same wymiary jak nowe. Zalałem motulem 10w dokładnie 466ml i przy hamowaniu gdzieś ok 150km/h czuć drgania, oraz widać jak laga na dole przy kole drga. Gdy podwieszę motocykl za półkę, zdemontuję koło, chwycę lewą ręką za goleń a prawą za lagę to czuć luz. Tuleje są dobrze złożone bo są w tej kolejnośći co w serwisówce. Zastanawia mnie natomiast jedno dlaczego u mnie laga wystaje gdzieś z 130mm od golenia, a w serwisówce piszą o 90mm. Tak więc będę bardzo wdzięczny jak ktoś mnie naprowadzi na właściwy trop bo już sam nie mogę szczaić o co kamman :|

Post: 16 września 2013, 23:11
autor: wiertło
AlbertRiders, a rozbierałeś dwie lagi ?? żeby chociaż porównać że taka różnica itp ??

Post: 17 września 2013, 22:30
autor: AlbertRiders
tak naturalnie zrobiłem obydwie lagi i w obu lagi tyle samo są wysunięte tyle, że w prawej luz jest trochę większy. I teraz się zastanawiam gdzie tkwi problem, może kolejność demontażu i montażu bo robiłem to po swojemu a nie jak jest w serwisówce tzn. wyciągam cały środek w całości czyli sprężyne itp. a nie jak serwisówka podaje po kolei wszystko od góry rozkręcone.

Post: 18 września 2013, 08:58
autor: kamilnumero10
Ja też wyciągałem cały środek bez demontażu sprężyny i z takim problemem się nie spotkałem. Jak zdemontowałeś wszystko to oglądałeś w środku golenie czy nie masz tam żadnych rys? Sprawdzałeś kielichy czy są proste? Niby pierdoły a mogą w znacznym stopniu o tym decydować, jakbyś chciał sprzedać panewki z kielichów to daj znać bo potrzebuję do swojej.

Post: 18 września 2013, 10:29
autor: AlbertRiders
wszystko wyglądało ok.