Strona 1 z 1

Immobilizer SC57a

Post: 13 lipca 2013, 22:01
autor: tata_jerzyka
Witam Szanowną brać. Pojawił się u mnie problem z HISS. Sprawa wygląda tak: wkładam kluczyk, przekręcam na zapłon, następnie prawy przyciskna rozruch i w tym momencie dzieje się taka akcja że nie słychać pracy pompki paliwa oraz nie gaśnie kontrolka HISS (albo się nie zapala, nie pamiętam...). Pomaga wyłączenie prawego przycisku i jego ponowne włączenie. Dzieje się tak raz na 6-7 startów motocykla. Czy ktoś może mi pomóc i doradzić gdzie szukać przyczyny?
Serdecznie pozdrawiam,

Re: Immobilizer SC57a

Post: 13 lipca 2013, 22:32
autor: wiertło
tata_jerzyka pisze:Witam Szanowną brać. Pojawił się u mnie problem z HISS. Sprawa wygląda tak: wkładam kluczyk, przekręcam na zapłon, następnie prawy przyciskna rozruch i w tym momencie dzieje się taka akcja że nie słychać pracy pompki paliwa oraz nie gaśnie kontrolka HISS (albo się nie zapala, nie pamiętam...). Pomaga wyłączenie prawego przycisku i jego ponowne włączenie. Dzieje się tak raz na 6-7 startów motocykla. Czy ktoś może mi pomóc i doradzić gdzie szukać przyczyny?
Serdecznie pozdrawiam,


może gdzieś nie łączyć dobrze na jakiejś kostce i masz takie cuda lub jakis kabelek nie teges.
Idz od anteny po przewodzie i zobacz tam na kostce cos siedzi

Post: 13 lipca 2013, 22:47
autor: Kubcyś
Masz może alarm? U mnie było bardzo podobnie, nie raz musiałem zapłon włączać i wyłączać po kilka razy żeby pompa się włączyła... po wywaleniu alarmu problem jak ręką odjął. :dance:

Post: 14 lipca 2013, 09:39
autor: tata_jerzyka
Priviet, dzięki za odpowiedzi. Nie mam na 100% alarmu. Przejrzałem właśnie instalację organoleptycznie i na prawdę nie widzę tam nic co by mogło mnie zaniepokoić. Czy jest możliwe że to komputer ześwirował?

Post: 14 lipca 2013, 11:33
autor: stashekcn
Rozepnij kostki Hissa przy amorze skrętu, przeczyść, psiknij kontaktem. Sprawdź tez przekaźnik pompy paliwa (pod siedzeniem bodajże). Miałem podobny problem kiedyś, po tym zabiegu 1.5 roku spokój

Post: 14 lipca 2013, 15:18
autor: Adam1000rr
Witam Jak się domyślam nie masz kluczyka na zapas? Módlmy się żeby to nie był wysrany transponder w kluczyku...

Post: 15 lipca 2013, 13:42
autor: tata_jerzyka
Niestety, mam tylko jeden klucz :/ Co sugerujesz Adam w takim przypadku?

Post: 15 lipca 2013, 21:18
autor: Adam1000rr
Hmmm.. wiem że jest możliwość kupienia tzw. czystych transponderów np. z Ebaya i zaprogramowania ich z tym że do tej procedury potrzebny jest chyba sprawny kluczyk... Najlepiej byłoby założyć od innego moto drugi komplet stacja+kluczyk i komputer na próbę Pewnie jak pojedziesz do Hondy to Cie skoszą za nowy jak cygan za matkę... Nie masz możliwości założenia kompa od i nej fajery?

Post: 16 lipca 2013, 10:11
autor: pit
Jak chcesz programować kluczyk tu jest instrukcja:
http://www.fireblade.pl/programowanie_k ... a_hiss.php

Post: 16 lipca 2013, 21:39
autor: cacy
Jak chcesz kupić kluczyk z transponderem albo sam transporder to daj znać mam namiary na goście. 43 zł za kluczyk z transporderem i instrukacją.