Strona 1 z 2

Kupno SC57A - na co zwrócić uwagę przy kupnie / jakie wady?

Post: 21 lutego 2013, 19:07
autor: Tylik
Witam.
Tak jak w temacie, interesuje mnie na co szczególnie trzeba zwrócić uwage przy kupnie tego modelu, lub młodszego modelu SC57B. Pobór oleju, skrzynia, jakieś awarie które często występują itp.

Czy występują jakieś wady fabryczne które często występują w tym modelu ?


Z góry dzięki.

Post: 21 lutego 2013, 20:02
autor: stashekcn
SC57A miało wadliwe liczniki, które były wymieniane w ramach akcji serwisowych (zawyżały prędkość).

Post: 23 lutego 2013, 10:08
autor: kamilnumero10
Witam, czy ktoś się orientuję czy są to oryginalne owiewki? http://allegro.pl/honda-cbr1000rr-fireb ... 20133.html

Post: 23 lutego 2013, 10:28
autor: AkumIZocha
Made in China

Post: 23 lutego 2013, 11:04
autor: Laki
stashekcn pisze:SC57A miało wadliwe liczniki, które były wymieniane w ramach akcji serwisowych (zawyżały prędkość).


Zaniżały.

Post: 23 lutego 2013, 11:05
autor: kamilnumero10
dzięki :)

Post: 23 lutego 2013, 12:58
autor: Tylik
jakoś mało tu sensownych odpowiedzi..

Post: 23 lutego 2013, 13:15
autor: PetereQ
Bo poki co nikt nie stwierdzil jakiejs wiekszej usterki typu pekajaca rama lub powazna awaria silnika.

Post: 23 lutego 2013, 13:21
autor: Tylik
dzięki, o taką odp. mi chodziło :)

czyli rozumiem że mity o tym że Sc57A lub B potrafią wchłonąć dużo oleju można odłożyć na półkę? :)

ze skrzynią również nie ma żadnych większych problemów (mam na myśli - wypadającą 2'jke) ?

Post: 23 lutego 2013, 13:32
autor: wiertło
[quote]czyli rozumiem że mity o tym że Sc57A lub B potrafią wchłonąć dużo oleju można odłożyć na półkę?

ze skrzynią również nie ma żadnych większych problemów (mam na myśli - wypadającą 2'jke) ?
[/quote

skrajne przypadki są jak i ze skrzynią jak i z olejem. W 919 929 i 954 to często się słyszy że skrzynia pasła a o SC 57 już nie

Post: 01 marca 2013, 19:32
autor: stashekcn
Dokładnie jak pisze wiertło. Ja mam SC-57A 2005 rok, zrobiłem nim juz 15 tyś, mam na liczniku 41 tyś km i nie dolewam oleju. Leję syntetyk Agipa 10W60, odpowiednik Motula 300V. W poprzednich CBR padały regulatory, tak w 1000RR są przypadki ze w okolicach 30 tyś pada alternator (ja tak miałem i pare osób na forum). No i praca silnika nie jest już taka aksamitna jak w 899cm3 czy 919 ;)

Post: 02 marca 2013, 01:13
autor: Tylik
regulatory to juz chyba przypadłość Cbr :)

w 919 też u mnie swego czasu fabryczny OEM padł bez tzw. "żeberek chłodzących" :)



stashekcn pisze: No i praca silnika nie jest już taka aksamitna jak w 899cm3 czy 919 ;)


Co masz na myśli pisząc aksamitna? :P chodzi o klekot silnika jak w 954 czy płynność mocy jak w 919?