Dzisiaj jest 13 maja 2024, 05:47

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

REGULACJA ZAWORÓW SC57A 33 tyś

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 31 stycznia 2013, 15:33

Adrian_1000 pisze:A co CRAZYDUCK niby ile regulacja ma kosztowac ? gdzie nie zapytasz to od 350 do 450 zl a wiec tak malo ogolnie to nie jest , a do ttego plytki jeszcze wrazie co. A wiec liczylem ze ktos ładnie po polsku opisze to na chłopski rozum , poza tym postami typu w serwisówce masz to raczej zbyt duzo pomocy nie ma ...
ja to robię za połowę tej ceny,wszystko jest w serwisówce zapewniam :)

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 31 stycznia 2013, 17:03

oo proszę... a ja już nie robię
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 31 stycznia 2013, 17:56

cziken929 pisze:oo proszę... a ja już nie robię


A dlaczego nie robisz? A już planowałem podróż do Ciebie :(

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 31 stycznia 2013, 18:31

zle podchodzisz do tematu bp najpierw powinienes zaglebic sie w serwisowce popatrzec a to czego nie zrozumiesz wtedy pytac.

co chcialbys dokladnie wiedziec? czy ty czekasz az ktos pierdyknie instrukcje krok po kroczku z fotkami?

z narzedzi potrzebujesz klucz dymo najlepiej z jak najmniejszym zakresem wtedy bedzie dokladniejszy bo walki przykrecasz z sila 12Nm

uszelka pokrywy jesli odejdzie w calosci to mozesz zalozyc spowrotem profilaktycznie dajac specjalny silikon do uszczelek,

a tak to rozbierasz krecisz walem mierzysz luzy, odkrecasz walki mierzysz poszczegolne plytki wyliczasz jakie maja byc nowe. potem kombinujesz ktore da sie pozamieniac mijscami a tam gdzie sie nie da zamienic albo stare plytki zawozisz do szlifowania albo kupujesz nowe, skladasz mierzysz luzy jak ok to skrecasz, pamietaj o daniu kleju na sruby na stopki walkow, skladasz do kupy modlisz sie i odpalasz wtedy albo szukasz nowego pieca albo jestes happy :dance: ze jest wszystko ok

Awatar użytkownika
 
Posty: 150
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 21:58
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Honda Crosstourer
Rok produkcji: 0

Post » 31 stycznia 2013, 19:25

cziken929 pisze:oo proszę... a ja już nie robię


Uuu, szkoda.... ja na wiosnę też wybierałem się na serwis bo przy 24 tyś czeka mnie grubszy przegląd a tu taki zonk.... trzeba będzie szukać innej opcji....

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 31 stycznia 2013, 20:03

Adrian_1000 pisze:poza tym postami typu w serwisówce masz to raczej zbyt duzo pomocy nie ma...

Człowieku zastanów się co piszesz, bo jeśli czynności opisane "step by step" (ze zdjęciami!) z manuala nie są dla Ciebie "zbyt pomocne", to naprawdę nie zabieraj się za to.
A chociaż zajrzałeś do serwisówki i spróbować to rozkminić??? Czy jesteś kolejnym leniuchem, któremu wszytko trzeba podać jak na złotej tacy, bo chce zaoszczędzić trochę kasy? Jeśli jakiegoś fachowego słowa w języku angielskim nie rozumiesz to wrzucasz do translatora, ale właściwie to przepraszam, że to proponuję, bo przecież ktoś powinien zrobić to za Ciebie.

maciekx pisze:czy ty czekasz az ktos pierdyknie instrukcje krok po kroczku z fotkami?
No najwyraźniej na to wygląda.

 
Posty: 32
Rejestracja: 19 stycznia 2012, 00:04
Lokalizacja: Osiek k.O
Motocykl: FireBlade sc 57
Rok produkcji: 2004

Post » 31 stycznia 2013, 23:59

przerabiałem jakiś miesiąc temu regulacje w fajerze. Robiłem to po raz pierwszy(nie powiem bo na początku byłem troszkę zesr... y hihi:) parę razy naciąłem się na serwis i postanowiłem, że zabiorę się za to sam. Moto mam od kwietnia i coś od początku w nim było nie tak dziwnie szedł z dołu. Co się okazało po zdjęciu pokrywy zaworów?wałek od zaworów wydechowych był przestawiony o jeden ząbek czyli, gdy znak na wałku zaworów ssących pokrywał się z znakiem na wale, znak na wałku wydechowym był lekko w górze. Masakra i co najlepsze koleś od którego kupiłem moto serwisował go w serwisie Hondy;/ Po złożeniu i odmówieniu parę zdrowaśiek motor odpalił bez problemu, Niestety aura za oknem nie pozwala przetestować sprzętu, ale mam nadzieję, że może być tylko lepiej. Natomiast dobrze koledzy radzą jeśli manual jest dla Ciebie nie wystarczająco jasny i nie czujesz się na siłach udaj się do fachowca :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 492
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 01 lutego 2013, 01:07

chanbord pisze:
cziken929 pisze:oo proszę... a ja już nie robię


A dlaczego nie robisz? A już planowałem podróż do Ciebie :(


cziken929, dostał wypalenia zawodowego :) naprawił co chciał a teraz ma wakacje :D szukajcie innych mechaników :P

 
Posty: 200
Rejestracja: 15 lutego 2009, 23:04
Lokalizacja: PIŁA
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC 33 jest SC57 A
Rok produkcji: 2005

Post » 02 lutego 2013, 12:24

wiertło pisze:Maki, he he co do mnie pijesz ?? :D plastiki mam porysowane i popękane ale do ramy i silnika sie nie doczepisz a na plastikach nie jezdzisz!!!


Nie rozumiem, przecież nic nie mówiłem na temat plastików, tylko gratulowałem nowego fajoskiego sprzęta. Pozdro.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 02 lutego 2013, 12:45

Maki pisze:Nie rozumiem, przecież nic nie mówiłem na temat plastików, tylko gratulowałem nowego fajoskiego sprzęta. Pozdro.

sorrki zajebałem się :/ Dziękuje mam go już dobre kilka mies fotki gdzieś na forum też jego są :P
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 02 lutego 2013, 13:04

Ja mam luzy do zajrzenia 23tys. sprawdzałem kiedyś w innej hondzie przy 28tys. i były ok. Mam nadzieję że tu też ;-) jak dam radę to może coś fotnę...
Moto Psycho

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 02 lutego 2013, 13:09

nie spamujmy tematu

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości