Dzisiaj jest 04 czerwca 2025, 07:56

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Uszczelniacze zawieszenia

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 25
Rejestracja: 14 czerwca 2012, 16:22
Lokalizacja: Sopot
Motocykl:

Post » 28 maja 2013, 10:17

A ok teraz skumałem dzięki i sprawdzę jeszcze raz :)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 28 maja 2013, 10:21

adam_repsol pisze:A ok teraz skumałem dzięki i sprawdzę jeszcze raz :)


Nmzc :/ jeżeli tak zrobisz to odkręcisz bez żadnego ale ;)
daj znać jak poszło :)
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 25
Rejestracja: 14 czerwca 2012, 16:22
Lokalizacja: Sopot
Motocykl:

Post » 28 maja 2013, 22:26

Dzięki za pomoc niestety z braku czasu i wyjazdu w czwartek byłem zmuszony oddać same lagi do mechanika który ogarnął temat w 4h...

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 28 maja 2013, 23:18

wiertło pisze:adam_repsol, koledze chodziło o poluzowanie górnych śrub a dla tego ze w tej chwili na półce masz ściśnięte te duże śruby i nie odkręcisz. Sam to przerabiałem u siebie w motocyklach i crazyduck, ma rację
Jeżeli zostawisz skręcone lagi na dole to spokojnie odkręcisz i nic nie uszkodzisz i nic Ci sie nie przesunie.
wiertło zakumales ;) czasem nie chce mi się tłumaczyć jak dziecku

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 28 maja 2013, 23:29

crazyduck pisze:
wiertło pisze:adam_repsol, koledze chodziło o poluzowanie górnych śrub a dla tego ze w tej chwili na półce masz ściśnięte te duże śruby i nie odkręcisz. Sam to przerabiałem u siebie w motocyklach i crazyduck, ma rację
Jeżeli zostawisz skręcone lagi na dole to spokojnie odkręcisz i nic nie uszkodzisz i nic Ci sie nie przesunie.
wiertło zakumales ;) czasem nie chce mi się tłumaczyć jak dziecku


Chyba nie masz do dzieci cierpliwości :P
ale dobrze że kolega ogarnął to w inny sposób a na przyszłość będzie wiedział ;)
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 28 maja 2013, 23:43

mam cierpliwość ale jak ktoś sam się za coś bierze,to coś powinien wiedzieć ;)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 28 maja 2013, 23:46

crazyduck pisze:mam cierpliwość ale jak ktoś sam się za coś bierze,to coś powinien wiedzieć ;)


no to racja jest :P
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 62
Rejestracja: 13 czerwca 2012, 16:14
Lokalizacja: lll
Motocykl:

Post » 10 lipca 2013, 21:50

Panowie jakiej firmy uszczelniacze polecacie? Ewentualnie proszę o linka.

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości