Dzisiaj jest 12 maja 2024, 15:59

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wymiana sprzęgła 954 POMOC

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 25
Rejestracja: 14 października 2009, 12:17
Lokalizacja: za lasami
Motocykl: Honda 954
Rok produkcji: 0

Wymiana sprzęgła 954 POMOC

Post » 13 marca 2012, 22:10

Witam tak jak w temacie chce wymienić sprzęgło w 954 ii moje pytanie ma ktoś może konkretny opis co i jak po kroku zrobić?? czy ostatnia przekładka ma być w tym samym rowku co inne czy jedną obok ?? proszę o pomoc

Awatar użytkownika
 
Posty: 133
Rejestracja: 23 marca 2010, 23:26
Lokalizacja: Gołkowice
Pochwały: 10
Motocykl: Vtr 1000f
Rok produkcji: 0

Post » 14 marca 2012, 07:39

Ściąg sobie serwisówkę i tam masz krok po kroku i wymiary co ma ile mieć , opis jeszcze jak chcesz był niedawno n scigaczu poszukaj tam

Awatar użytkownika
 
Posty: 716
Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
Lokalizacja: Wrocław-W
Pochwały: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Rok produkcji: 0

Post » 14 marca 2012, 08:23

pepus11 pisze:Ściąg sobie serwisówkę i tam masz krok po kroku i wymiary co ma ile mieć , opis jeszcze jak chcesz był niedawno n scigaczu poszukaj tam


Dokładnie.


W razie jak byś nie mógł znaleźć : http://www.fireblade.pl/down_serwisowki.php

 
Posty: 25
Rejestracja: 14 października 2009, 12:17
Lokalizacja: za lasami
Motocykl: Honda 954
Rok produkcji: 0

Post » 14 marca 2012, 08:51

dzięki chłopaki ;)

 
Posty: 6
Rejestracja: 16 października 2012, 16:22
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl:

Post » 16 października 2012, 16:42

Witam

Zabrałem się do wymiany sprzęgła, ponieważ ślizgało mi się przy wyższych obrotach. Napotkałem jednak śrubę z którą nie mogę sobie poradzić. Wygląda tak:
Obrazek

Według serwisówki powinienem użyć odpowiedniego klucza do zablokowania kosza sprzęgła po czym odkręcić nakrętkę ale czy jest jakiś sposób by odkręcić tą śrubę bez tego klucza. Próbowałem na włączonym biegu i hamulcu ale nie rusza a boję się że coś uszkodzę np. w skrzyni.

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 16 października 2012, 16:55

[ Dodano: Wto Paź 16, 2012 5:03 pm ]
cbrstreet pisze:Witam na stronie ścigacz coś znajdziesz :) podsyłam ci link http://filmy.scigacz.pl/Jak_prawidlowo_ ... _mechanika
-1--2--klama i guma haha

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 16 października 2012, 17:07

bam pisze:
Według serwisówki powinienem użyć odpowiedniego klucza do zablokowania kosza sprzęgła po czym odkręcić nakrętkę ale czy jest jakiś sposób by odkręcić tą śrubę bez tego klucza.


Jasne,klucza nie kupuj ,bo miałem taki i się z biegiem czasu pokrzywił.
Najłatwiej ,kompresor obojętnie jaki byle pompował ok 6-8bar do tego kawałek węża prostego,ale nie ten 5mm giętki sprężynujący za 12zł z targu i klucz pneumatyczny ok 100zł z nasadkami już są jakieś słabsze na allegro.

 
Posty: 6
Rejestracja: 16 października 2012, 16:22
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl:

Post » 16 października 2012, 17:07

na scigaczu niestety pomineli interesujący mnie fakt odkręcenia tej śruby. Zakładam że posiadają w zakładzie specjalny klucz do sprzęgła bądź co bardziej prawdopodobne zrobili to kluczem dynamometrycznym

[ Dodano: Wto Paź 16, 2012 5:15 pm ]
miałem na myśli klucz pneumatyczny oczywiście:D którego też nie posiadam. Czyli bez pneumata nie dam rady? nie ma żdnego sposobu żeby zblokować kosz sprzęgła i odkręcić nakrętkę zwykłym nasadkowym kluczem?

 
Posty: 403
Rejestracja: 03 lipca 2008, 17:19
Lokalizacja: opole
Pochwały: 3
Motocykl: k8 1000
Rok produkcji: 0

Post » 16 października 2012, 17:42

nie ma bo kosz jest z amelinium i Ci po prostu CENZURA...ino kompresor i odkrecic na zryw

Awatar użytkownika
 
Posty: 25
Rejestracja: 11 maja 2012, 01:09
Lokalizacja: Wzdów
Motocykl:

Post » 18 października 2012, 00:02

... jeżeli ślizgało ci sprzęgło to wymień sprężynki i tarcze ... nie musisz odkręcać całego kosza sprzęgłowego aby to zrobić ...

 
Posty: 6
Rejestracja: 16 października 2012, 16:22
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl:

Post » 24 października 2012, 14:45

Miałem wyłamany trzpień na sprężynkę i zrobioną jakąś prowizorkę na śrubkę więc wolałem wymienić.

śrubę z którą był problem odkręciłem pneumatem w zaprzyjaźnionym warsztacie. Dziękuję za pomysł i pomoc!

 
Posty: 28
Rejestracja: 10 stycznia 2012, 16:02
Lokalizacja: wola
Motocykl: romet
Rok produkcji: 0

Post » 19 listopada 2012, 14:04

podłącze się do tematu choć jeżeli kolega zakłada temat sprzęgła powinien opisać to krok po kroku ale trudno kilka fot z własnego moto się przyda , zaznaczam jednak że przy próbie zmieny tarcz sprzęgłowych wypadałoby również sprawdzić przekładki wymienić sprężynki dociskowe i zerknąć na samą linkę sprzęgła.
Załączniki
DSCN6145.jpg

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości