Strona 1 z 2

954 nie odpala

Post: 25 lutego 2012, 13:56
autor: lysyozw
Witam. Chcialem dzis wyjechac moja strzała a tu dupa kontrolki sie nie swieca hiss nie mryga. czy to rozladowane do zera aku ? Jeszcze jedno pytanie. Mam taki beznadziejny alarm DATATOOL i jestem ciekaw czy on ma wlasne oddzielne zasilanie czy pobiera prad z aku ? Jesli ma oddzielne to gdzie i jak wymienić ?

Post: 25 lutego 2012, 14:11
autor: Siwy_ryry
A nie prościej naładować aku i sprawdzić czy odpali?

A co do alarmu, to wydaje mi się, że jak by miał oddzielne zasilanie, to mógł byś go "uzbroić" i normalnie by się włączył jak byś ruszył moto czy coś ( bo nie wiem kiedy się włączają alarmy w moto, bo nigdy nie miałem z tym styczności ).

A jeśli nie możesz go "uzbroić" to zapewne pobiera prąd z aku.
Ale mogę się mylić, bo nie miałem styczności z alarmami nigdy.

Post: 25 lutego 2012, 14:25
autor: MILO
Alarm pobiera prąd z aku w 95% przypadków. W takim przypadku na zime warto wyjąć akumulator.
Naładuj, a odpali ;)

Post: 25 lutego 2012, 14:27
autor: lysyozw
Własnie ładuje ale wiadomo nerwy zżeraja ... dzieki

Post: 25 lutego 2012, 14:35
autor: Kecajm69
Na przyszłość wyciąg aku z moto na zimę i przynajmniej raz małym prądem podładuj go. Ja robię tak już parę zim podładowywując aku 2 razy w okresie zimowym i nie ma żadnego problemu wiosną.

Post: 25 lutego 2012, 14:55
autor: wiertło
a jak dalej nie odpali po naładowaniu wybebesz ten alarm miałem dwa motocykle z tym i były problemy

Post: 25 lutego 2012, 14:59
autor: maciekx
tylko ostrożnie naładuj aku w moto ma małą pojemność także nie dawaj mu na maxa ognia jakims samochodowym prostownikiem i nie zostawiaj na noc :) bo na drugi dzien wyrzucisz akumulator na smieci, jak duzym prądem ładuje to nie ładuj dłużej jak kilka godzinek. trzeba uwazać na stan aku bo łatwo ubić regulator napiecia a niestety w 929 954 nie są tanie bo ceny zaczynają się od kilku stówek

Post: 25 lutego 2012, 17:55
autor: redjac
Mam chyba ten sam alarm....lipa bo nie wiem jak go rozłączyć żeby wyciągnąć aku do ładowania;( alarm pobiera prąd z aku a gdy ten próbujesz wyjąć zaczyna wyć, wtedy korzysta ze swojej baterii...i wyje jak syrena straży heh

Post: 25 lutego 2012, 19:23
autor: Pawel_954
Wywalcie pany te alarmy. Więcej z nimi problemów niż pożytku. Wiem z własnego doświadczenia :|

Post: 25 lutego 2012, 20:02
autor: Paveu79
Tak mi kiedyś guru Cziken doradził jeśli chodzi o datatool:
"rozbrajasz, włączasz zapłon i w pilocie lewy mniejszy przycisk trzymasz do momentu aż dwukrotnie da sygnał dźwiękowy i błyskowy. W ten sposób wchodzi w tryb serwisowy i co jakiś czas będzie to potwierdzał pipcząc i wiercąc dziurę w uszach. "

Popipczy , braknie prądu w wewnętrznej baterii i cisza i spokój w garażu.

Post: 26 lutego 2012, 03:54
autor: KrzyHo
Dokładnie aby wyjąć aku trzeba wprowadzić alarm w tryb serwisowy. O Datatool już trochę było na forum to jest bardzo dobry alarm nie jakieś chińskie badziewie. Wszelkie problemy z nim biorą się w większości z niewiedzy użytkowników, bo jak się coś dzieje to lepiej narzekać niż zerknąć w manuala. Ten alarm ma opcje informowania o tym co się działo od ostatniego uzbrojenia ciekawe ilu użytkowników tego alarmu o tym wie ? Miałem go w 954 przez 3 lata i żadnych problemów za to widać bardzo ciekawe rozwiązania jak np. dość zawiły sposób programowanie nowego pilota :D Proponuję lepiej szukać na forum sam kiedyś dokładnie opisywałem większość procedur odnośnie tego alarmu.

Post: 26 lutego 2012, 09:49
autor: cziken929
Stary alarm na dodatek zamontowany "po polsku" to z pewnością ochrona przed właścicielem, który pewnego dnia gdzieś daleko od domu za uja nie zapali moto. Większość problemów z akumulatorem, rozruchem, wypadaniem zapłonów i innymi cudami jest spowodowanych przez alarm. A jeśli jeszcze lubisz jeździć na myjkę bezdotykową ciśnieniową to hohoooo będzie problem.