Strona 1 z 2

SPALANIE

Post: 31 maja 2011, 10:33
autor: moton
Witam, jestem od niedawna posiadaczem cbr 954, wcześniej GSX-R i SC 33. Zwracam sie z prośbą znajacych ten model oraz jeżdzących na nim. Mianowicie chodzi mi o spalanie w mojej 954. Przy spokojnej normalnej jeździe ulicami Warszawy wyszło mi spalanie 12,8l/ 103 km załamka....co dopiero jak go pogonie;/ Mam założony sportowy filtr powietrza BMC oraz wydech pełen przelot D&D, podejrzewam ze przez to mam takie spalanie, ale nie bardzo sie znam....moze ktoś cos doradzi? Czy jakoś trzeba dostroić te rzeczy? pozdrawiam i dziękuje z góry za pomoc KAROL

Post: 31 maja 2011, 15:27
autor: cerber666
to cos nie tak kolego,moja pali 9-10 ale jej nie oszczedzam.

Post: 31 maja 2011, 16:49
autor: moton
no własnie wiem ze coś jest nie tak, tylko nie mam pojecia co i dlaczego...może coś doradzisz?

Post: 31 maja 2011, 19:52
autor: Siwy00
U mnie natomiast przy sportowym filtrze i akrapoviću spalanie wychodzi 8,5 do 9 litrów przy nie oszczędzaniu, jak dla mnie nie jest źle ;)

Post: 31 maja 2011, 21:17
autor: Lukki
Komputer nie pokazuje Ci żadnych błędów? Masz założony PC3? Wg. mnie wtryskiwacze podają poprostu za dużo paliwa i nie ma na tą ilość wpływu wydech czy filtr. Jakiś czujnik może też nawalać. ;)

Post: 31 maja 2011, 22:20
autor: bodzenty
dokladnie moja cbr954 palila 5,5-6l na setke tak turystycznie na pelnum wydechu akrapa bez exapu i innych bajerow oraz z fitrem k&n moze tak kalpka ci sie gdzies podwiesila co masz w airboxe i jest caly czas zamknieta i sam wache ciagnie a za malo powietrza

Post: 31 maja 2011, 22:44
autor: Ezio
a w jakim stanie masz ten filtr powietrza? może wygląda jakby go ciągano po szutrach ? :D :D

Post: 01 czerwca 2011, 00:09
autor: moton
Dzięki wam za podpowiedzi...ogolnie filtr jest nowy....błędów żadnych mi nie wykazuje....pali bez problemu, idzie ładnie, power commandera nie mam. Mam też chwilowe spalanie czyli ile przejedzie na 1 L paliwa i wyświetla mi sie tak: mocne przyspieszenie zejdzie mi nawet do 3-4 km/ 1l a jak jade 100km/h na 6 biegu to mi wyskakuje około 23km/l. Co o tym sądzicie jak jest w waszych modelach? pozdrawiam dzieki

Post: 01 czerwca 2011, 03:28
autor: wiertło
sprawdz na listwie wtryskiwaczy ten zaworek podciscieniowy z lewej stony sciagnij weżyk i nie może tam sie pokazac paliwo bo bedziesz miał w oleju wache i zobacz olej czy Ci nie przybywa.

[ Dodano: Sro Cze 01, 2011 3:31 am ]
a i oczywiscie odpal go na tym odpietym wezyku . Moze byc walnieta mebrana i bedzie Ci loeciec

Post: 01 czerwca 2011, 05:05
autor: cerber666
dokładnie,kumpel miał to CENZURA..e i tez mu paliła od h..a,to sie nazywa regulator cisnienia paliwa.i wygląda tak http://www.stuntpoland.eu/threads/22985 ... owych-hond

Post: 02 czerwca 2011, 10:22
autor: moton
koledzy patrzyłem i faktycznie poziom oleju sie podniósł:((( czyli jest beznzyna w oleju....jak to naprawic? gdzie jest ta listwa wtryskiwaczy i ten zaworek podciscieniowy? jak to wszystko naprawic? amora mam przykręconego przy baku i nie moge go odkręcic więc tez nie moge zdjąć baku;/ ehhh

Post: 02 czerwca 2011, 10:44
autor: motobandyta
no nie wiem
jak kupiłem bladego to przez pierwsze 2 tygodnie też mi palił coś koło 10-12l, pewnego razy bak okazał się pusty po przejechaniu 160km i musiałem pchać skubańca do cpn'u. po 2-3 tygodniach nacieszyłem się motocyklem przestałem pałować bez opamiętania i teraz mi pali około 6,5l na trasie i 8 w mieście :)