Dzisiaj jest 27 kwietnia 2024, 21:10

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problem z silnikiem sc 50

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 131
Rejestracja: 21 lutego 2008, 16:10
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 4
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 23 maja 2008, 13:17

O Piotrek z Zamościa ! Robiłem ostatnio w sc33 rozrząd, zawory i gaźniki Tomkowi z Zamościa. Mieliśmy pogadać w zeszłą Niedzielę na parkigu "stunt" ale nie dotarłem..
kogut

Awatar użytkownika
 
Posty: 18
Rejestracja: 20 maja 2008, 15:27
Lokalizacja: sosnowiec
Motocykl: HONDA CBR 1000 rr
Rok produkcji: 2004

Post » 23 maja 2008, 16:10

39 tys przebiegu mam a zadnych regulacju jeszcze nie robiłem byłem u dwóch mechaników i zaden nie powiedział nic na temat regulacji :/ szkoda ze krasnystaw tak dalego bo bym podjechał...

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 23 maja 2008, 16:47

Byc moze lancuszek rozrzadu jest wyciagniety/ napinacz sie skonczyl. Na cieplym palic moze ciezko, przez podparte zawory.

 
Posty: 131
Rejestracja: 21 lutego 2008, 16:10
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 4
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 23 maja 2008, 16:53

:shock: Powiem tak: Exup niestety trzeba regulować co 6000 km razem z synchronizacją podciśnień. Zawory co 25000 km, świece oczywiście tylko irydowe najlepiej DENSO ewentualnie ngk CR9EHI-X9 po 32000 km ! Nic więc dziwnego, że twoje moto chodzi jak betoniarka :? Dodatkowo kontrolnie ciśnienie oleju i obowiązkowo po regulacji zaworów ciśnienie sprężania !! Regulując EGCV (exup) regulujesz jeszcze cięgło otwieracia przesłony w airbox-e ! Jak to wszystko dokładnie się wykona, to motocykl naprawdę staje się przyjemny :P Jak chcesz to przyjedź nawet z daleka, za 200 pln zrobię Ci wszystko co niezbędne i wyżej wymienione. :wink:
kogut

Awatar użytkownika
 
Posty: 18
Rejestracja: 20 maja 2008, 15:27
Lokalizacja: sosnowiec
Motocykl: HONDA CBR 1000 rr
Rok produkcji: 2004

Post » 23 maja 2008, 16:53

dzieki wszystkim za odpowiedzi ! nie pozostaje nic innego jak jechac do mechanika i sprawdzac po koleji co to :/ jak juz bede wiedział co to było to napisze..

[ Dodano: Sob Maj 24, 2008 11:48 am ]
Cziken jak mozesz to podaj mi swój numer telefonu to sie odezwe..

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 02 czerwca 2008, 18:31

Cziken ile jest od Ciebie do Rzeszowa bo moze bym wpadl do Ciebie z regulacja exupu bo pasuje mi go ustawic i niby wiem jak to zrobic ale srednio teraz mam kiedy a przy okazji moglbys obadac tez inne rzeczy. I ile bys za to chcial i jak dlugo by Ci to zajelo ?

 
Posty: 42
Rejestracja: 02 marca 2008, 19:49
Lokalizacja: Chełm
Motocykl: 1000RR
Rok produkcji: 2006

Post » 04 czerwca 2008, 22:41

Qrcze jak kolega z krasnegostawu sie zna na 954 to prosze o nr tel na priva to moze sie stykniemy i polatamy ??;]] przy okazji by zerkna na moja szczałe ;]

 
Posty: 131
Rejestracja: 21 lutego 2008, 16:10
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 4
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 05 czerwca 2008, 06:37

czemu nie :)
kogut

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

czas na mnie...

Post » 05 czerwca 2008, 22:42

hej koledzy. widze ze cziken ma teraz rece pelne roboty. ja tez sie pisze na to i robie regulacje. tylko czy on bedzie mial czas dla nas wszystkich. pewnie chlop po nocach nie spi i siedzie w garazu.....
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

 
Posty: 131
Rejestracja: 21 lutego 2008, 16:10
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 4
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 07 czerwca 2008, 00:30

żebyś wiedział, że tak !! Pracuję jeszcze na orlenie u starego w systemie zmianowym :shock: Jest tragedia, ale profesjonalne narzędzia kosztują majatek :roll: Nie wyobrażam sobie pracy przy motocyklach kluczami z tesco :lol:
kogut

 
Posty: 42
Rejestracja: 02 marca 2008, 19:49
Lokalizacja: Chełm
Motocykl: 1000RR
Rok produkcji: 2006

Post » 10 czerwca 2008, 20:42

Witam mam do was pytanko....to ze na wolnych obrotach chodzi moja 954 jak traktor :P (cos jarmoli tak jak lancuszek rozrzadu lub srubka w wydechu) to od niedawna cos mnie martwi.....od 3 do 2 tys obr jak silnik schodzi z obrotow na biegu najlepiej to slychac cos stuka.....nie za glosno i tylko w tym zakresie obrotow....co to moze byc?? macie jakies pomysly ? :|

 
Posty: 131
Rejestracja: 21 lutego 2008, 16:10
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 4
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 10 czerwca 2008, 21:24

EGCV do trzech tysięcy jest na godz 9 czyli w pozycji wyjściowej i jeśli jest źle ustawiony, to będzie głośniej. Jeśli jednak jarmoli zchodząc zobrotów to prawdopodobnie łańcuch rozrządu. Jaki masz przebieg motocykla ??
kogut

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość