Dzisiaj jest 28 kwietnia 2024, 05:23

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

wyciek z laga. co jest......?????

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

nowe lagi

Post » 01 listopada 2008, 01:39

witam. nic innego nie pozostaje mi teraz jak kupic nowe lagi i zalozycz, smigajac bez problemu....

[ Dodano: Sob Lis 01, 2008 12:57 am ]
witam wyczytalem w innym forum cos takiego..Po prostu nie ma innej możliwości aby nowe uszczelniacze tak szybko puściły , nawet jeżeli nalał za dużo oleju to nie mają prawa puścić a najwyżej drastycznie ograniczy max. skok amortyzatora.
Zużyte tuleje prowadzące nie utrzymują w osi rury teleskopu i uszczelniacz nie ma prawa utrzymać oleju.
Zakładam że rury są proste i nie mają żadnych zarysowań lub ubytków chromu bo w przeciwnym przypadku cała dyskusja o przyczynach takich awarii jest gówno warta......moze to wina tuleji....
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

 
Posty: 56
Rejestracja: 16 marca 2007, 18:14
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 02 listopada 2008, 12:04

ja mam luz na lagach kolega przytrzymał mi kiere, a ja ruszałem kołem tak jak sie sprawdza luz gałek kierowniczych w samochodzie i zauwarzyłem tam dosc spory luz ok 1mm no moze niecały 1mm. nie mam pojecia jaki ma być ten luz, ja poprostu skróciłem sprezynki o ok. 5mm i problem znikł, oczywiście jesli chodzi o wyciek, ale problem luzu pozostał - jaki on jest u was?

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 02 listopada 2008, 14:48

Luz na panewkach teflonowych minimalnie występuje nawet w bardzo mało jeżdżonych motocyklach. Ten luz nie ma wpływu na puszczanie uszczelniaczy chyba, że jest naprawdę bardzo duży. Zachęcam do sprawdzenia jaki luz jest na panewkach w motocyklach enduro, bądź crossowych !! Przyczyną cieknących uszczelniaczy jest kupowanie słynnych ARI z magazynów niemieckich (Szkopy wypchali to do Polski, bo uszczelniacze mają 5 lat i guma już nie ma tej elastyczności) Druga rzecz to nieumiejętna jazda na kole w szczególności pacnięcie o glebę na jedynce aż uszczelki z kasku wypadają. Trzecia przyczyna - najczęstrza to DZWON !! Dlatego dobry motocykl kosztuje więcej niż cena giełdowa a kopa kosztuje mniej ale tylko w momencie zakupu. Po roku okazuje się, że trzeba do niego wrzucić jakieś 6000 i dalej mamy lipę na dunlopach :D
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 50
Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 08:45
Lokalizacja: Aleksandr
Motocykl: sc28/sc44
Rok produkcji: 0

Post » 02 listopada 2008, 16:44

1.Po zalaniu olejem odpowietrzales lagi?
2.Czy po zamontowniu zawieszenie chodzi tak jak trzeba?
-wysuwa sie na odpowiednia długość?
-nie zacina sie np w 3/4 wysuniecia?
Jesli na któres z tych pytan odpowiedziales twerdząco to moze udaj sie do kogos co sie na tym zna(zanim wydasz kupe kasy na nowe lagi)

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 02 listopada 2008, 22:08

u mnie jest niewielki luz na panewkach prowadzacych no i wyciekow jako takich nie mam, ale uszczelniacze padaja znacznie szybciej niz powinny, na 10 tys km wymienialem dwa razy uszczelniacze na kole praktycznie nie latam, te panewki mam kupione i czekaja na jakis wolniejszy dzien zeby je wymienic, koszt nie cale 200 pln komplet, dwie lagi gora i dół
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 20
Rejestracja: 16 marca 2008, 22:34
Lokalizacja: Kalisz WL
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 06 lipca 2009, 19:11

Mam problem z cieknącymi lagami, lagi zaczęły ciec kiedy zacząłem na kole jeździć wcześniej problemu nie było. Zamierzam kupić jeszcze raz uszczelniacze tym razem innej firmy niż poprzednio . Ale jest jeszcze jeden duży problem stan samych lag !!! . Doradźcie mi co zrobić aby zlikwidować na nich te wzdłuż te rysy! czy je dac do chromowania czy cos innego aby dało pozytywny efekt, bo nawet oryginalne uszczelniacze nic pewnie nie dadzą

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Wkoncu spotkalem swoja milość CBR 954

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

oki

Post » 06 lipca 2009, 22:19

jesli zalozyles jakies byle jakie uszczelniacze z 1 sprezynka to napewno bedzie walic olej. ale jak zalozysz jakies dobre uszczelniacze firmowe i znow bedzie cieklo to wina bedzie tylko i wylacznie panewek o ile lagi nie sa krzywe. u mnie tak bylo i zadne uszczelniacze nie daly sobie z tym rade. powodzenia kolego
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 07 lipca 2009, 00:13

Wzuc na tokarke i delikatnie przeszlufuj drobym papierem by nie przetrzec powloki chromowanie nic nie da.

Awatar użytkownika
 
Posty: 20
Rejestracja: 16 marca 2008, 22:34
Lokalizacja: Kalisz WL
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 07 lipca 2009, 02:12

Wczesniej mialem założone uszczelniacze firmy Athena (NOK, NAK?) więc te lepsze :) . Sadze że wina bedzie leżeć po stronie lag ze wzgedu na te rysy na drugim zdieciu jak sie przypatrzysz to widac te rysy, na żywo widać je jeszcze lepiej :/ Lagi sa na bank proste bo nie bylo zdzwona a ni nic z tych zeczy moto jak kupowalem byl w idealnym stanie, jedynie ja sie na nim lekko wyłożylem :(
Co do uszczelniaczy to planuje kupić teraz takie All Balls:
http://pro-adventure.pl/6...-honda-xrv.html lub te http://sklep.motocykle.pl/index.php?pro ... od_id=1906 sisi1623 a ty o jakich myslaleś uszczelniaczach ?
Wkoncu spotkalem swoja milość CBR 954

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 07 lipca 2009, 10:30

all balls (czerwone) bardzo wytrzymałe i sprawdzone przez moich klientów którzy większość trasy pokonyją na tylnym kółku ;) Naprawde polecam
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

Post » 07 lipca 2009, 18:35

cziken929 pisze:all balls (czerwone) bardzo wytrzymałe i sprawdzone przez moich klientów którzy większość trasy pokonyją na tylnym kółku ;) Naprawde polecam


ja mialem te co cziken mowi bo kupilem od niego, tyle ze nawet takie nie pomogly mi bo wszystko bylo krzywe. jak masz lagi proste to powinno byc wszystko oki. powodzenia.
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

Awatar użytkownika
 
Posty: 20
Rejestracja: 16 marca 2008, 22:34
Lokalizacja: Kalisz WL
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 30 lipca 2009, 21:59

Wiec zamówiłem uszczelniacze u Czikena te ALL BALLS
Co do montażu znowu był problem jak kiedyś pisałem żeby uszczelniacze ładnie weszły to trzeba dokładnie w ladze górnej wcisnąć takie ‘’ panewki ?’’ Co do samego wkładania uszczelniacze to kompletnie nie chciał wejść, ale wpadłem na pomysł i wziełem go lekko zeszlifowałem, co jest takie zgrubienie i wtedy już lżej wszedł Do wciśnięcia używałem przeciętego starego uszczelniacza i kawałek drewienka i lekko pukałem w koło :D

Co do skuteczności jest jak na razie dobrze zawieszenie zostało wytestowane na jeździe na kole i nie zauwazyłem żadnych wycieków a stan rur nośnych jest nie zaciekawy


edit: 22.09.2009

Zawieszenie nadal jest sprawne nic nie cieknie a bylo dosc dobrze wytestowane, wiec warto dolozyc pare zł i kupic te uszczelniacze :)
Wkoncu spotkalem swoja milość CBR 954

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości