Strona 1 z 1
lekko obrotomierz skacze na wolnych obrotach

:
22 stycznia 2010, 23:26
autor: goluścbr
silnik nierowno pracuje co trzeba wyregulowac?

:
22 stycznia 2010, 23:31
autor: CBRŁukasz
Proponował bym synchronizacje przepustnic

:
23 stycznia 2010, 13:17
autor: miazga
Yyyyy a czy tak nie powinno poprostu byc?

:
23 stycznia 2010, 14:35
autor: fesk
jak skacze ??
Moze nakrec filmik chocby telefonem i wrzuć
Moze jestes przeczulony

:
02 marca 2010, 17:48
autor: RoniMW
Jeśli skacze minimalnie to myśle ze nie ma problemu i jest wszystko Ok... poprostu trzeba sie przyzwyczaić do takiej kultury pracy 954


:
02 marca 2010, 18:03
autor: crazyduck
kolega kiedys zalozyl przelot do fz6 wtedy to dopiero zaczela plywac na orginale rowniutko chodzila a tak apropo moze ktos wie dlaczego tak sie dzieje ze na przelocie zaczyna nie rowno chodzic?

:
02 marca 2010, 18:52
autor: morfeusz126
powinno się zacząć od najprostrzej rzeczy czyli od świec.

:
02 marca 2010, 19:35
autor: marcinkus
Może dlatego że zmieniają się ciśnienia i trzeba rozbić regulacje po której wszystko jest git!!!
[ Dodano: Wto Mar 02, 2010 6:36 pm ]
Tyle że 954 sama się stroi po zmianie wydechu i filtra!Może faktycznie świece!

:
02 marca 2010, 20:49
autor: crazyduck
ps ,fz6 byla 2007 na wtrysku

:
02 marca 2010, 20:50
autor: morwa76
siema
u mnie też minimalnie pływa i nie ma z tym żadnych problemów
pozdro


:
02 marca 2010, 22:06
autor: cziken929
Jedyne co pomoże w większym lub mniejszym stopniu to balans przepustnic. Aplikacja akcesoryjnego wydechu różnych producentów wzmaga falowanie obrotów biegu jałowego w mniejszym lub większym stopniu. Żaden silnik ZI nie dostroi się do jakiejkolwiek zmiany po stronie wlotu czy wylotu bez czujnila tlenu czyli sondy lambda, a nawet jednostanowa wąskozakresowa 1V cyrkonowa sonda ma ograniczone możliwości monitu AFR ponieważ bardziej popada w skrajności rich/lean a jej zadaniem nie jest utrzymywanie stosunku nadmiaru powietrza lambda w stechiometrii... co innego szerokopasmowa. Inną sprawą jest jak już gdzieś wcześniej pisałem emisja, czyli krótko mówiąc ekologiczne wymogi stosowania mieszanki ubogiej zwłaszcza na biegu jałowym (ponieważ nie używamy biegu jałowego do jazdy więc mieszanka w tym stanie jest bardzo uboga co implikuje dewiacje obrotomierza) Jeszcze inną sprawą jest szybkobieżność silników z czym wiąże się mniejsza bezwładność elementów a bezwładność (czytaj dążenie masy do pozostania w bezruchu) uspokaja chaos pracy wielości ruchomych elementów....tyle

PALIĆ I JEŹDZIĆ


:
02 marca 2010, 22:25
autor: PS BXL
cziken MISTRZU, Ty to jak odwalisz POEMAT to odwalisz, ale chwala ci za to