Dzisiaj jest 28 kwietnia 2024, 20:38

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

sciaga na boki

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 9
Rejestracja: 16 marca 2009, 20:12
Lokalizacja: Łowicz
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2002

sciaga na boki

Post » 11 lipca 2009, 10:45

Witam, mam malutki problem i nie wiem czy to normalne, mianowicie jadac moim fajerem (amor zamatowany) przy delikatnych lukach kierownica leci do samego konca, czy to w prawo czy w lewo. Troche drazniace jest to ze w lukach zamiast sie klasc sila musze kierownice wypychac zeby nie poleciala do konca. Niestety w okolicy nie ma drugiej takiej sztuki aby sprawdzic jak sie zachowuje. Jezeli to nie jest normalne( a nie powinno byc) czego to moze byc wina, lozyska ??
marzenia są po to aby je spełniać !!!

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 11 lipca 2009, 12:11

Wg mnie nie powinno tak byc, a masz proste lagi?? sprawdz odleglosc kola od pluga, bo wydaje mi sie ze masz cos z przodem kombinowane a gdyby nie amorek to chyba wogole bys wypadl z drogi.

 
Posty: 9
Rejestracja: 16 marca 2009, 20:12
Lokalizacja: Łowicz
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 11 lipca 2009, 12:21

wiesz co, z przodem jest wszystko w oryginale, zero przytarki i krzywych lag, podczas jazdy puszczam kierownice i idzie prosto, ale jak zrobie delikatny balans cialem powiedzmy w prawo to kiera odrazu do konca w prawo, lozysko troche jest wywalone bo jak go podnioslem delikatnie sie blokuje na srodku
marzenia są po to aby je spełniać !!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 15
Rejestracja: 11 marca 2009, 18:18
Lokalizacja: Wadowice
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 11 lipca 2009, 13:43

Sprawdz sobie jakie masz cisnienie w przednim kole bo ostatnio jezdzilem R6 kolegi i miala takie same objawy a okazalo sie ze mial tylko pol atmosfery w przednim kole :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 272
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 10:45
Lokalizacja: pomorze
Pochwały: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Rok produkcji: 0

Post » 11 lipca 2009, 13:45

Dokładnie jak pisze Padalec sprawdź ciśnienie i czy nie masz mocno kwadratowej opony - to właśnie powoduje walenie się w zakręt i zacieśnianie.

 
Posty: 9
Rejestracja: 16 marca 2009, 20:12
Lokalizacja: Łowicz
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 11 lipca 2009, 14:23

oki. dzieki za podpowiedzi, jak wroce z pracy to sprawdze sobie najpierw cisnienie :)

[ Dodano: Sob Lip 11, 2009 7:38 pm ]
No i tak jak mowiliscie, cisnienie grubo ponizej 2 atmosfer:) no i opona taka jak dziwna, na szczescie mam juz w garazu nowa wiec w poniedzialek wezme sie za demontaz i przekladke, jak cos sie poprawi napewno napisze :)

[ Dodano: Nie Lip 12, 2009 4:54 pm ]
ehhh, niestety, zwiekszenie cisnienia niewiele pomoglo, a nawet nic! ;/ jutro zmieniam gume i wymieniam lozysko bo coraz glosniej "pyka" ;/
marzenia są po to aby je spełniać !!!


Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości