Strona 1 z 2

Gdzie podlaczyc antene HISS w 954 ??

Post: 18 maja 2009, 16:26
autor: sokol
Witam. Jestem nowy na forum. Skladam wlasnie powypadkowa 954 i mam problem bo nie wiem jak powinna byc podlaczona antena HISS. Wiem, ze problem wydaje sie super latwy do rozwiazania, ale cala sprawa polega na tym ze nigdy nie widzialem jak to powinno wygladac po zlozeniu. Pozatym nie mam zadnej wolnej kostki do ktorej moglbym owa antene podlaczyc (tym bardziej z 4 przewodam). Byc moze brakuje mi jakiegos istotnego elementu instalacji elek. - trudno powiedziec... W serwisowce nie ma ten temat ani slowa. Jezeli ktos bedzie tak uprzejmy i powie mi dokladnie gdzie sie ja podlacza to bede bardzo wdzieczy.

Post: 18 maja 2009, 16:52
autor: synek
może masz amerykańską wersję?? kostka od antenki powinna być schowana gdzieś za główką ramy razem z kostką od stacyjki. a próbowałeś zapalić bez antenki?? rozumiem że kupiłeś sprzęta bez niej tylko pytanie co było zamiast antenki??

Post: 18 maja 2009, 17:34
autor: sokol
Ja jej nie kupilem, po prostu skladam kumplowi. Jakis czas temu widzialem jak ten sam moto jezdzi. Z antena itp., sam nawet nie raz na niej jechalem. Bardzo watpie zeby to byla wersja amerykanska - bo licznik pokazywal w km/h ( nie wiem czy na tej podstawie mozna wnioskowac ). Dokladnie przepatrzylem cala instalacje. Wiazka idaca od tylu motocykla (miedzy innymi od modulu) rozgalezia sie na 2 wiazki - 1 do licznika, lampy, kierunkow i czujnika zderzeniowego, a 2 wlasnie do stacyjki, wtryskow itp. Na moj gust wlasnie tam powinna byc jeszcze kostka do HISS-a. Ten motocykl stal rozbity spory czas na parkingu policyjnym, byc moze ktos cos z niegy wyjal.

Post: 18 maja 2009, 18:05
autor: daniello22
sokol pisze:Na moj gust wlasnie tam powinna byc jeszcze kostka do HISS-a.


Powinna być. Osobiście miałem wersję EUR, ale licznik wsadzony od amerykańskiej i bez Hiss-a. Wiązka szła od stacyjki, a kostka z braku zastosowania spoczywała pod bakiem na obudowie filtra powietrza...
Możliwe że masz instalację z wersji USA, bądź w ogóle wersję USA stąd brak gniazda. Licznik wskazujący km/h nie jest tu wyznacznikiem. Tu na portalu znajdziesz wszystkie potrzebne informacje aby rozróżnić modele--->w FIREBLADE ZONE- tam wybierz sc50.
TAM ZNAJDZIESZ RÓWNIEŻ SCHEMAT INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ
http://www.fireblade.pl/down_schematy_elektryczne.php
Moto mogło być kombinowane tak jak w moim przypadku. Próbowałeś odpalać bez?

Post: 18 maja 2009, 18:48
autor: synek
może mieć zmienioną instalacje w związku z wymianą modułu na moduł amerykański (bez HISS). poskładaj moto do kupy i próbuj palić. jak pompa nie będzie chciała się odezwać to znaczy że HISS jest i trzeba gdzieś wpiąć antenkę.

Post: 18 maja 2009, 19:29
autor: sokol
Moto juz jest poskladane do kupy i w ogole nie ma pradu w instalacji... To ze antena powinna byc podlaczona bezposredni do modulu to rzecz oczywista. Pytanie - czego w takim razie mi brakuje ?? Wszystko w tej instalacji wyglada naprawde dobrze - zadnych patentow itp...

Post: 18 maja 2009, 20:00
autor: synek
jak wogóle nie ma prądu w instalacji to nie wina HISSa. HISS odcina paliwo i zapłon tylko ale prąd w instalacji jest i można np. kręcić rozrusznikiem. może masz walniętą stacyjkę i nie załącza ci "+" na instalację??

Post: 18 maja 2009, 20:58
autor: sokol
hmmm, myslalem ze jest tak jak w samochodzie z immo... stacyjka jest niby nowa :/ No dobra, jezeli powinno sie dac krecic rozrusznikiem to odezwe sie jak tylko doprowadze do takiego stanu. Nie zmienia to jednak faktu, ze NIE MAM GDZIE PODLACZYC ANTENY...

Post: 18 maja 2009, 22:17
autor: synek
najpierw zrób tak żeby był prąd i można było zakręcić rozrusznikiem, a potem zobaczymy co z tą antenką. być może wcale nie trzeba będzie jej podłączać.

Post: 23 czerwca 2009, 07:39
autor: sokol
Witam ponownie! Uporalem sie ze swoja 954-ka. Od razu chcialbym zwrocich honor, bo faktycznie petla HISS byla zbedna, a powodem usterki byla taka CENZURA ze nawet nie bede mowil... Trwalo to tak dlugo bo po prostu nie mialem czasu sie tym zajac. Dziekuje za rady udzielone wczesniej! :)

kontrolka hiss

Post: 03 sierpnia 2011, 22:33
autor: kurczak198
Witam dopiero co kupilem 954 sc50 i mam klopot:( na zgaszonym silniku po wyjeciu kluczyka ze stacyjki mryga kontrolka hiss. Po odpaleniu jest ok i nic nie mryga. Nie wiem do czego jest ta kontrolka i jak powinno byc normalnie? Pierwszy raz mam doczynienia z honda bo wczesniej mialem r6 i stad drugie pytanie: przy okolo 6 tys obrotow na jakimkolwiek biegu slychac straszne brzeczenie, kiedy przyspieszam troche sie nasila a na wyzszych obrotach ustaje . Przy spadku obrotow znowu do tej granicy pojawia sie ponownie ale nizej go nie slychac. Brzeczenie zaczyna sie od 6 tys co to moze byc, mam nadzieje ze to nie panewki:( prosze o pomoc

Post: 03 sierpnia 2011, 23:36
autor: wiertło
pewnie rozrząd lub napinacz rozrządu jest z prawej strony