It is currently 18 November 2025, 11:44

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Uszczelniacze w lagach 954 i skracanie sprężynek:)

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 963
Joined: 18 March 2008, 21:58
Location: Varsovia
Points: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Year production: 2001

Uszczelniacze w lagach 954 i skracanie sprężynek:)

Post » 27 March 2009, 15:55

mam do was pytanie..

bo mialem org,brac ale wychodzi sporo..a raz zamienniki wkladalem i znowu ciekne..z tym,ze tutaj na forum ktos napisal o skracaniu sprezynek..i dzis znajomy w dobryhm serwisie mowil,zebym bral zamienniki i skroci sprezynki i nie bedzie cieklo...:(?


jezeli go poslucham 150Zł do przodu jestem... neiwiem na czym to polega, czy to bezpieczne,czy ktos juz tak robil???
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

 
Posts: 1036
Joined: 24 April 2008, 21:04
Location: Łódź
Points: 43
Motocykl: SC33
Year production: 99

Post » 27 March 2009, 16:42

Sprężynka jest w środku i dociska wargę uszcelniającą do powierzchni z którą współpracuje.
Tanie simeringi są wykonane z gorszego materiału i skracanie sprężynki przyniesie mizerny efekt. Na usczelniaczach nie warto oszczędzać, za dużo robot przy wymianie no i dochodzi jeszcze kasa na olej.

User avatar
 
Posts: 220
Joined: 11 October 2007, 19:06
Location: Rybnik
Points: 6
Motocykl: było SC33, SC50, SC57A teraz SC33FL
Year production: 0

Post » 27 March 2009, 17:10

Zamontuj ariete lu all balss i nie bedzie cieklo koszt 30-45zl za uszczelniacze

[ Dodano: Pią Mar 27, 2009 4:10 pm ]
mialo by lub nie lu - sorki

User avatar
 
Posts: 265
Joined: 02 November 2007, 06:17
Location: Darłowo ;
Motocykl: ******
Year production: 0

Post » 27 March 2009, 17:11

Siemanko, ja włożyłem uszczelniacze włsokiej firmy ATHENA np.http://motopasja.nazwa.pl/sklep/index.php?cat_id=15
Smigałem cały zeszły sezon z nie jednym twardym lądowaniem i wszystko gra.
O skracaniu sprężyny nie słyszałem.

User avatar
 
Posts: 37
Joined: 10 February 2009, 22:28
Location: Zgorzelec
Motocykl: sc57a
Year production: 2005

Post » 27 March 2009, 17:33

co do zamienników to szukaj tylko z dwiema sprężynkami, bo są tez pojedyncze tańsze co kończą się szybciej niż walki Gołoty :D

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 27 March 2009, 18:05

co kończą się szybciej niż walki Gołoty :D
osiagnalbys tyle co gołota bylbys kozak

 
Posts: 56
Joined: 16 March 2007, 18:14
Points: 1
Motocykl:

Post » 27 March 2009, 23:22

to ja w któryms poscie pisalem o skracaniu sprezynki, mozesz spokojnie skrocic o 8mm i bedzie git nie pamietam jakiej firmy byly te uszczelniacze ale nie podobaly mi sie odrazu byly twardsze od oryginałow po tygodniu juz laly, zeby je skrocic nie musisz ich nawet wyjmowac tylko obsunac w dół

pozdro

User avatar
 
Posts: 963
Joined: 18 March 2008, 21:58
Location: Varsovia
Points: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Year production: 2001

Post » 28 March 2009, 09:36

powiem tak...mialem zamienniki wlasnie te lepsze z dwoma sprezynkjami..ale mechanik CENZURA..wczoraj rozmawialem z bardozx dobrym gosciem co same firebldy robi z zamknietymi oczami:P
mowil ze szkoda kasy na orginalne,..a jak mu opowiedizlem swoja historie i ludzi od nas z forum ktorzy z zamiennikow na org,przeszli i do dzis nie cieknie to sie smial:(

mowil ze my to CENZURA zakladamy, i zebym nie czytal co na forach pisza;/

dodtkowo mowil ze skzoda kasy na org, bo on skroci i ma pantent i niebedzie cieklo...;/

i neiwiem kompletnie... sporo za robocizne bierze, ale moze warto dolozyc na org, chociaz nie wiem...
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

 
Posts: 375
Joined: 12 January 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Year production: 2003

Post » 28 March 2009, 09:44

Yarson 954 wrote:mowil ze my to hu** zakladamy, i zebym nie czytal co na forach pisza;/
hu** do on moze zakłada durexy :D :D :mrgreen: no pomysl sam jakby było zle załozone i cos nie tak z tymi uszczelniaczami to by nikt nie chwalił :D :mrgreen: :mrgreen:

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 28 March 2009, 09:48

Witam ja zawsze zakladalem zaminniki i nigy nikomu nie ciekly,zakladalem u siebie zaminniki podczas przebijania na gumie biegow,gdy sie uczylem kilka razy nie wszedl mi bieg bylo twarde ladowanie i wtedy poscily,ale podejrzewam, :mrgreen: ze nawat orginaly by poscily wiec osobiscie polecam zamienniki

 
Posts: 375
Joined: 12 January 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Year production: 2003

Post » 28 March 2009, 09:52

Wiadomo ze nic nie jest wieczne :D kiedys musi puscic:):)

User avatar
 
Posts: 20
Joined: 16 March 2008, 22:34
Location: Kalisz WL
Motocykl: Honda CBR 954
Year production: 2003

Post » 03 June 2009, 22:53

Siemka napotkał mnie znowu ten sam problem "cieknące lagi" . Wcześniej zakładałem uszczelniacze jak dobrze pamiętam firmy ATHENA (NAK) może na nich zrobiłem ok 2 tys/km bez jakieś wielkszych códactw :diabel2: .
Teraz zastanawiam się jakie znowu kupić ??? wziąłem pod uwagę te firmy ARIETE i ALL BALLS co podął Cris83cbr900 . Jak macie jeszcze jakieś inne sklepy co można te uszczelniacze dostać to podeslijcie linki i co powiecie na te uszczelniacze z firmy ARIENTE ??


ARIETE:
http://motocross.otwarte24.pl/456,Uszcz ... nia-ARI053 ----30zł
http://sklep.motocykle.pl/index.php?pro ... od_id=1906 ----- 45zł (nowszy model)

All Balls:
http://pro-adventure.pl/673-all-balls-u ... a-xrv.html
Wkoncu spotkalem swoja milość CBR 954

Next

Return to Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests