mirek954 pisze:co znaczy rarytas ? Wartosc tego sprzetu raczej do gory nie pojdzie, to nie BMW E30
Wedlug mnie to kwestia czasu jak ruszy w gore, szczegolnie, ze obecne sprzety sa obarczone normami Euro i CBR ki z tych lat nie sa jeszcze przestarzale technicznie, a juz lapia sie na liste Youngtimerow. Co do ulepow, to faktycznie wiekszosc takich. Ja mam druga 954, pierwsza miala zdrowa rame, plastiki, optycznie mega, ale skrzynia klękła, sprzeglo stuka, typowe przypadlosci jak nie szanujesz, zrobilem, sprzedalem, stracilem 2k, przeskoczylem na sv1000, ale to nie to. Szukalem dlugo drugiej 954 i zdecydowalem sie na kopromis, bo kupilem technicznie dobra sztuke, wizualnie girzej, ale owiewki, galanterie mozna ogarnac samemu nawet na parkingu. Czesci jeszcze sa, z doswiadczenia polecam kupic czerwono czarna lub niebieska, sporo galanteri jest do niej na alledrogo, ebay i olx. Moja jest biala i juz rok szukam lewego boczku w dobrym stanie, moj jest caly z lekkim peknieciem, pewnie go zrobie, bo do bialych z tym jest slabo bardzo. Nie ma dla mnie roznicy, czy wydasz 10k czy 13, trzeba sie liczyc z tym, ze dolozysz, jak dla mnie to na 3-4 musisz byc gotowym. Kiedys byla na aukcjach 954 za 17-18k, ale nie wiem, czy to mozna nazwac rarytasem, jakby nim byl to bym kupil i pucowal po niedzielnej rundzie wokol komina.
Powodzenia w poszukiwaniach!
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka