Strona 1 z 1

klikanie, tykanie w silniku

Post: 06 czerwca 2017, 19:00
autor: MASA
Z racji, że jestem nowy na forum, Witam !

https://www.youtube.com/watch?v=lf2UIpIp-VI&feature=youtu.be

Może ktoś ma pomysł co to może być. ?
Jak silnik się lekko rozgrzeje zaczyna być słyszalne niezbyt głośne tykanie. Najprawdopodobniej dochodzi z okolic głowicy w lewej stronie, na pewno nie w dole silnika. Nie ma utraty mocy, podczas jazdy nic więcej się nie dzieje tylko jest strasznie CENZURA bo cały czas słychać równomierne klikanie. Motocykl na filmie zalany świeżo półsyntetykiem 10w40. Przy spuszczaniu starego oleju nie było w nim nic ciekawego.
Na filmie najlepiej słychać pod koniec.

Re: klikanie, tykanie w silniku

Post: 07 czerwca 2017, 19:32
autor: luis954
Te modele tak mają,jeszcze nikt tego nie zdiagnozował.
Ja obstawiał bym to. https://www.youtube.com/watch?v=Q44hJbbv98Q

Re: klikanie, tykanie w silniku

Post: 07 czerwca 2017, 19:47
autor: MASA
Oby nie to.

Motocykl i tak idzie na serwis na regulacje zaworów, przepustnic itd. tylko są strasznie odległe terminy. Głównie chodzi o to czy jeździć czy odstawić bo nie chce mu większej krzywdy zrobić.

Re: klikanie, tykanie w silniku

Post: 07 czerwca 2017, 22:11
autor: luis954
Można z tym latać.Poszukaj było dużo tematów o dziwnych dźwiękach w 954.Przywitaj się w Powitalni.

Re: klikanie, tykanie w silniku

Post: 08 czerwca 2017, 12:00
autor: AdamSsS
Spokojnie w fz6 też występuje ten problem . Zwyczajnie w świecie wyrabiają się prowadnice zaworowe .

Re: klikanie, tykanie w silniku

Post: 08 czerwca 2017, 12:47
autor: MASA
Spokojny to ja jestem. Tylko jak faktycznie wyjdzie, że to prowadnice to trzeba będzie drzeć głowice.

Re: klikanie, tykanie w silniku

Post: 19 sierpnia 2017, 17:59
autor: MASA
Do ludzi którzy odzywali się odnośnie sprawy na maila. Jak chcę odpowiedzieć, to serwer maila odsyła mi zwrotki i prawdopodobnie maile do was nie dochodzą więc daje znać tutaj jak się sprawy mają.

Sprawy się mają jak poniżej:

IMG_20170724_150942.jpg


IMG_20170724_150920.jpg


Głowica jest w najlepszym porządku, dół tak samo. Okazało się, że przyczyną była wytarta gładź na czwartej bańce i tłok przy nawrocie stukał górą w tuleje. Zdecydowałem się zrobić remont, można powiedzieć generalny. Na początku przyszłego tygodnia powinienem dostać ze stanów tłoki oem nadwymiar, komplet panewek, sworznie i kilka innych dupereli. Blok leci na szlif i honowanie. Przy okazji zmieniony będzie łańcuch rozrządu i napinacz, łożysko w główce i jeszcze trochę dupereli.