problem wywalony zawór exup a czerwona kontrolka
Moderatorzy: maciekx, Tytus
-
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 27 maja 2016, 22:16
- Motocykl: Honda 954
- Rok produkcji: 2003
» 27 maja 2016, 23:02
witam
pewnie było, ale nie mogę znalezć - czy ktoś z was wywalił zawór exup, gdyż ja mam problem zdemontowałem zawór exup i teraz jak wkręcam moto zapala się czerwona kontrolka (i się pali)pytam czy jest na to sposób czy muszę się do niej przyzwyczaić , moto zachowuje się poprawnie czyli wkręca sie bezproblemowo zastanawiam się jeszcze nad wywaleniem tych klap przy filtrze powietrza
jakieś podpowiedzi ?
-
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 15 maja 2016, 21:41
- Motocykl: 954
- Rok produkcji: 2002
» 28 maja 2016, 05:19
U mnie akurat nie świeci się błąd ale też się zastanawiam czy jak wyrzuce te klapy to czy będzie lepiej, ale chyba muszę to dziś sprawdzić osobiście
-
-
- Posty: 670
- Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
- Lokalizacja: Śląsk Bytom
- Pochwały: 10
- Motocykl: 1000rr sc57a
- Rok produkcji: 4
-
» 28 maja 2016, 10:57
Nigdy exap nie miałem więc nie wiem jak to jest ale wywaliłem klapkę z odlotem i trochę powiększyłem ten tunel i założyłem sportowe gąbkowe filtry powietrza i zmienił się trochę odgłos i wyczuć było że jest trochę żywsza mocniejsza na samym dole tak do 3 może 4 tyś obr . Ale to w sc57a.
-
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 15 maja 2016, 21:41
- Motocykl: 954
- Rok produkcji: 2002
» 28 maja 2016, 11:09
Rozebralem dziś fitr i nie ma u mnie już tych klap, pozostaje założyć KN i sportowe kolektory
-
wiertłoStaly Bywalec
-
- Posty: 3350
- Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
- Lokalizacja: Piechcin
- Pochwały: 104
- Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
- Rok produkcji: 2005
- Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)
-
» 28 maja 2016, 11:22
Dominik pisze:Rozebralem dziś fitr i nie ma u mnie już tych klap, pozostaje założyć KN i sportowe kolektory
Jeżeli zostawisz sam silniczek resztę wyalisz to nie powinno być błędów.
Oddam nerkę za cbr :)
-
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 27 maja 2016, 22:16
- Motocykl: Honda 954
- Rok produkcji: 2003
» 28 maja 2016, 11:52
Dziś zauważyłem też tą., dziurę,, łapie ją zadyszka między 6000-7000 tys obr. Jest na to jakiś sposób czy szukać używki exupa i zakladac, denerwuje mnie ta dziura ale może jak wywale te łopatki od filtra powietrza coś się poprawi a na tą czerwoną kontrolke może gdzieś trzeba by było wstawić jakiś opornik orientuje się może ktoś
Dodam tylko że kontrolka zapala się jak po przekroczeniu 7000obr
-
wiertłoStaly Bywalec
-
- Posty: 3350
- Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
- Lokalizacja: Piechcin
- Pochwały: 104
- Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
- Rok produkcji: 2005
- Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)
-
» 28 maja 2016, 12:20
tristyan pisze:Dziś zauważyłem też tą., dziurę,, łapie ją zadyszka między 6000-7000 tys obr. Jest na to jakiś sposób czy szukać używki exupa i zakladac, denerwuje mnie ta dziura ale może jak wywale te łopatki od filtra powietrza coś się poprawi a na tą czerwoną kontrolke może gdzieś trzeba by było wstawić jakiś opornik orientuje się może ktoś
Dodam tylko że kontrolka zapala się jak po przekroczeniu 7000obr
Jeżeli nie masz wybebeszone wszystko to kup na dziurę power Commander strojenie i masz po kłopocie.
Oddam nerkę za cbr :)
-
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 15 maja 2016, 21:41
- Motocykl: 954
- Rok produkcji: 2002
» 28 maja 2016, 22:02
U mnie też jest przy 6k, najgorzej jak na wysokim biegu chce się przyspieszyć, ogólnie to w trasie czy po miejscu wyprzedzam praktycznie zawsze na dwójce
-
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 27 maja 2016, 22:16
- Motocykl: Honda 954
- Rok produkcji: 2003
» 29 maja 2016, 20:46
zakładam z powrotem to ustrojstwo zamówiłem i kupiłem czekam na przesyłke tylko zobaczymy czy po założeniu będzie wszystko OK tak jak było na moim Exupie bo mój wylądował niestety w śmieciach i jest nie do odzyskania (jak założe i wszystko wróci do normy dam znać bo coś podejrzanie tanio gościu sprzedaje choc jak mówi sprawny na 100% cena 35zł) link do aukcji gdzie zakupiłem
http://olx.pl/oferta/zawor-egcv-honda-cbr-929-954-CID5-IDc8nab.html
-
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 16 listopada 2015, 02:58
- Motocykl: 929 SC44
- Rok produkcji: 2000
» 30 maja 2016, 00:05
tristyan, ale to, że wywaliłeś sam exup z wydechu to ten błąd kontrolki to raczej nie przez to, bo sprawny silniczek powinien chodzić bez linek (bez exupu) i nie wywalać błędu. Być może standardowo zmieliło Ci tryby w silniczku.
-
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 27 maja 2016, 22:16
- Motocykl: Honda 954
- Rok produkcji: 2003
» 30 maja 2016, 21:03
Yaco pisze:tristyan, ale to, że wywaliłeś sam exup z wydechu to ten błąd kontrolki to raczej nie przez to, bo sprawny silniczek powinien chodzić bez linek (bez exupu) i nie wywalać błędu. Być może standardowo zmieliło Ci tryby w silniczku.
wywalone jest wszystko łącznie z silniczkiem ale jezdzi i przyspiesza normalnie (dziś ją testowałem) zapala się tylko czerwona kontrolka
-
wiertłoStaly Bywalec
-
- Posty: 3350
- Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
- Lokalizacja: Piechcin
- Pochwały: 104
- Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
- Rok produkcji: 2005
- Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)
-
» 30 maja 2016, 23:10
tristyan pisze:Yaco pisze:tristyan, ale to, że wywaliłeś sam exup z wydechu to ten błąd kontrolki to raczej nie przez to, bo sprawny silniczek powinien chodzić bez linek (bez exupu) i nie wywalać błędu. Być może standardowo zmieliło Ci tryby w silniczku.
wywalone jest wszystko łącznie z silniczkiem ale jezdzi i przyspiesza normalnie (dziś ją testowałem) zapala się tylko czerwona kontrolka
Zapala się dlaczego że silniczek wywaliłeś. Włóż go spowrotem i nie będzie tego.
Oddam nerkę za cbr :)
Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość