Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 14:03

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problem z błędami

Błedy 954rr

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 11
Rejestracja: 03 września 2015, 11:39
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2002

Problem z błędami

Post » 13 marca 2016, 04:41

Witam
Powie mi ktoś jak usunąć błędy w 954rr :)
wiem, że trzeba zmostkować gdzieś :)
Raczej nie jest to miejsce gdzie ustawia się exupa.
Gdzie co jak, bo hania świruje ;/
z góry dzięki za pomoc.
Ostatnio zmieniony 13 marca 2016, 13:24 przez dynia950, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 682
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008
Samochód: E61 525d

Re: Problem z błędami

Post » 13 marca 2016, 08:25

Jak to usunąć błędy? Pokazuję FI? Trzeba zrobić samodignostyke i zobaczyć co ją boli, samo skasowanie błędów raczej nic nie pomoże, trzeba usunąć usterkę.

Tapnięte z S6 Edge +
Yamaha R1 RN22 !

 
Posty: 11
Rejestracja: 03 września 2015, 11:39
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2002

Re: Problem z błędami

Post » 13 marca 2016, 13:24

W tym problem, że nic jej raczej nie boli.
Wszystkie części są z mojego starego silnika i raczej wina tego, że ktoś podłączył akumulator jak jeszcze nie wszystko było podłączone :)
Miga mi kontrolka oleju pokazując myliony błędów :)

 
Posty: 518
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:28
Lokalizacja: WLKP Kalisz
Pochwały: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Rok produkcji: 2008

Re: Problem z błędami

Post » 13 marca 2016, 15:39

:mrgreen: przecież to nie samochód.komputer nie zapamiętuje błędów usuwasz usterkę błąd znika. :)

 
Posty: 274
Rejestracja: 20 maja 2015, 11:02
Lokalizacja: Bartoszyce
Motocykl: CBR 954rr FireBlade
Rok produkcji: 2002

Re: Problem z błędami

Post » 14 marca 2016, 12:10

Wiesz w ogóle jak odczytać błędy?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: Problem z błędami

Post » 14 marca 2016, 12:28

Z tego co ja wiem i to co miałem w sc44 idzie skasować błędy. I nie jestem pewien czy one sobie same o tak zginą jak się wymieni daną część.
Tylko pierwsze co zobacz co masz za błąd a po drugie może być że zamieniłeś jakieś podciśnienie lub nie wpiąłeś. Może być też jakaś kostka.
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 11
Rejestracja: 03 września 2015, 11:39
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2002

Re: Problem z błędami

Post » 14 marca 2016, 18:47

Kostki sprawdzałem.
na ogół to nowy piec do niej wleciał.
Co do błędów to pika mi kontrolka MIL naliczyłem o takiej samej częstotliwości 40 mignięć długich i pewnie więcej by było.
jak już olałem te błędy i założyłem tak jak jest odpaliłem to na początku ciężko paliła, później jak już odpaliła to świrowała 1tyś-1,5 tyś pokręciłem regulacją obrotów nic nie dało jak przygazowałem kilka razy do 7 to się ogarnęło i i ustawiłem szybko obroty na 1,1tyś i równo chodziła.
Lecz po ruszeniu dławiła się jak dawałem jej gazu i nawet zgasła raz.
rozrząd sprawdziłem i wszystko ładnie na znakach ustawione.
Exupa mam ustawionego.
zawory ssące ok wydechowe nie jestem pewien ponieważ listek 0,20 wchodzi 0,25 nie w każdy a serwisówka mówi wydechowe 0,27 +- 0,03 ale liczę na to że 0,24 będzie.
Ma ktoś jakiś pomysł?
może za ciasne wydechowe mają coś z tym wspólnego lub coś innego jakby powiedzmy one były ok to co jeszcze?

 
Posty: 274
Rejestracja: 20 maja 2015, 11:02
Lokalizacja: Bartoszyce
Motocykl: CBR 954rr FireBlade
Rok produkcji: 2002

Re: Problem z błędami

Post » 15 marca 2016, 23:14

Ja nie wiem... skoro wiesz jak odczytać błędy to siądź chłopie i policz te krótkie i długie mignięcia. Będziesz miał jak na tacy... Dla mnie to bez sensu założony temat skoro nawet błędów nie odczytałeś porządnie. To nie rower to motocykl. A co do kasowania błędów to miałem 1 jak narazie w swojej 954 [ błąd sondy ] bo jej po prostu nie było, ale jak zostało mi dospawane gniazdo i wstawiona sonda błąd samoczynnie zanikł. Więc raczej tu same się kasują.

 
Posty: 11
Rejestracja: 03 września 2015, 11:39
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2002

Re: Problem z błędami

Post » 16 marca 2016, 11:01

z góry przepraszam za to że co do błędów w kompie jestem zielony ;)
mechanicznie umiem gaźnikowce robić, a we wtryskowcach jestem ograniczony do luzów, rozrządu, czyszczenia wtrysków i nic więcej sam nie mogę zrobić :P
Sprawa wygląda tak, że idą same długie takiej samej częstotliwość i mogę liczyć i liczyć....
Jak sprawdzić czy silnik nie jest z wersji USA (ja mam oryginalnie europe bez sondy), a zapomniałem o to spytać przy kupnie silnika z wysypaną skrzynią (włożyłem ze swojego skrzynię). ( No i co do sprawdzenia czy jest z USA to cały motocykl wiem że łatwo o nawet numery ramy w USA są w innym miejscu, i po symbolach na ramie można sprawdzić, ale jak silnik to nie wiem, a może to być winą silnika, że jest USA ).

 
Posty: 11
Rejestracja: 03 września 2015, 11:39
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2002

Re: Problem z błędami

Post » 16 marca 2016, 11:20

Dodam, że próbowałem jakoś restartować kompa po przez na odpalonej stacyjce, włącz run, zgaś stacyjkę, zmostkuj kostkę diagnostyczną, przekręć stacyjkę, rozłącz kostkę diagnostyczną jak zacznie się palić znowu mil to połącz (próbowałem też nie rozłączać wtedy kostki, próbowałem także od razu po przekreceniu mostkowac i jak kontrolka zgasla rozłączać i szybko podłączać jak się czerwona zapaliła)

 
Posty: 274
Rejestracja: 20 maja 2015, 11:02
Lokalizacja: Bartoszyce
Motocykl: CBR 954rr FireBlade
Rok produkcji: 2002

Re: Problem z błędami

Post » 16 marca 2016, 12:27

Kolego siądź nagraj filmik jak włączasz zapłon i nagraj jak miga ta kontrolka. Może my na forum odczytamy coś z tego. Pozdrawiam.
Jeżeli nie to sam odczytaj.
długie mrugnięcie to 10. jak 2 długie po kolei to 20
krótkie to 1, np jak 3 krótkie to 3
jak będzie 2 długie i 3 krótkie to 23 błąd.
po każdym błędzie pokazanym jest chwilka przerwy i znów kontrolka miga.

 
Posty: 11
Rejestracja: 03 września 2015, 11:39
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2002

Re: Problem z błędami

Post » 23 marca 2016, 20:00

O to link do filmiku https://www.youtube.com/watch?v=3aa3RjgQ0m8
Motocykl tak samo zachowuje się przy mostkowaniu złącza serwisowego więc to nic nie zmienia jeśli chodzi o to co kontrolka MIL pokazuje.
PS ktoś autko odpalił w tle oraz dodam że próbowałem odczytywać błędy, resetować i czasem udało się uzyskać, że kontrolka pikała cały czas szybko ale tak samo jak tutaj czyli bez przerwy cykl piknięć trwa wiecznie. Piknięcia kontrolki MIL występują również na odpalonym silniku.
Tak samo sprawdzałem odpalanie na ciepłnym silniku odpala 5 sekund chodzi okey, a później ją dławi

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości