» 16 października 2015, 11:50
Z uzywka jest o tyle problem, ze jesli sie dobrze nie znasz - to nie bedziesz w stanie ocenic stanu sprzegieł kłowych przez montarzem skrzyni- a to wlasnie one padaja w skrzyni i mozesz miec podwojna robote. Jesli wymiana kół zebatych to tylko współpracujacej pary w komplecie. Całkowity koszt wraz z robota ( rozpołowienie silnika) , nowe uszczelki , płyny itp - to jakies 1500-2000 pln - duzo zalezy od mechanika.... Nalezy tez zwrocic uwage na wodzik obsugujacy 2-ke, przy wypadajacym biegu czesto dostaje w tyłek i moze rowniez kwalifikowac sie do wymiany.
Osobiscie polecam nowe koła zebate, wg mnie wieksza szansa ze dluzej polatasz... ale wiekszosc osób wrzuca kompletna uzywana skrzynie i zazwyczaj tez nie narzekaja.
Tak z ciekawosci, ile dałes za maszyne ?