Zeby numer byl przebity, to najpierw musi byc stary zeszlifowany a moze sie myle. Numer jest dosyc gleboko wybijany, wiec zeszlifowanie pozostawia slad w postaci wglebienia ktore najlepiej wypelnic, albo spawem i wyrownac albo klejem np. poxilina, wybic i prysnac dla niepoznaki. Zgadza sie ze musi byc rowny numer, ale teraz czcionke narzucasz na szyne ktora wbijasz w element do znakowania, pod ultrafioletem mozna to sprawdzic albo srodkami chemicznymi ale nie pamietam bo nie zajmuje sie tym
Mam nadzieje ze nie robisz tego w druga strone a pytasz zeby udoskonalic...
Nowe numery narzuca sie na kradzione pojazdy w celu zmiany ich pochodzenia i niezidentyfikowania ich jako utracone (skradzione) !!!!
Gdzie sie zaopatrujesz czlowieku ze o takie rzeczy pytasz, jesli masz watpliwosci co do pochodzenia pojazdu lub innej rzeczy zawsze mozesz wezwac patro policji lub po prostu podjechac do najblizszej jednostki policji tam bez laski sprawdza Ci po numerach i okresla status.