Właśnie w SC50 bardzo wyraźnie na początku pracy zimnego silnika słychać EGCV (exup) Z własnego warsztatowego doświadczenia wiem, że 954 jest bardziej "nieekulturalne" od 929... :roll: Zimny silnik ma prawo chodzić hmm...dziwniej a w szczególności silniki 929 i 954. Duże znaczenie ma także przebieg motocykla i traktowanie motocykla przez poprzedniego kata :wink: Pamiętam jak sprzedawałem swoje 929 i przyjechała banda niedzielnych buraków. Moje moto było w perfekcyjnym stanie technicznym i zalezało mi na sprzedaży, bo każdy grosz w rozwój warsztaciku na wagę złota. Wyceniłem śmiesznie mało i zaraz po odpaleniu burakomechanik będący w grupie zaczyna się drzeć, że silnika "nima" tylko "siczkarnia"
Widząc, i wiedząc z doświadczenia, że chłopy oglądający motóry w niedzielę robią to z nudów i pretekstu zaleczenia kaca po sobocie a nie prawdziwej checi kupna wyłączyłem silnik i zaprowadzam spowrotem do garażu. Widząc to wiejski diagnosta sie pyta czemu to robie...? Ja powiedziałem, że nie spodziewałem się człowieka który tak się zna dobrze i odrazu będzie wiedział, że nima silnika :wink: Jakże on poczuł się wyróżniony i wpadł w samozachwyt
Zkomentował to zdaniem typowo: "panie mnie ni oszuka..przerzuciul zem tego sprzyntu trocha i wim jak ma cykac" :twisted: Konkluzja taka, jak Ci stuka to dobrze