Dzisiaj jest 20 kwietnia 2024, 09:02

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Dziwny błąd

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 50
Rejestracja: 24 grudnia 2013, 10:47
Lokalizacja: Oleśnica
Motocykl:

Dziwny błąd

Post » 24 grudnia 2013, 11:28

Witam wszystkich, mam mały problem jakiś czas temu lekko mi się Blady zagrzał i od tamtej pory dziwna rzecz się dzieje, starałem się pokazać to na filmiku.

Nagrywane Komórką, dźwięk piszczenia to zróżnicowanie dźwięku. Słychać załączenie pompy, wyłącza ją a potem dalej coś pracuje, nie mam pojęcia co to bo nigdy tego nie było dopiero po tym jak się lekko zagrzał.

http://www.youtube.com/watch?v=8OxQQFyl ... e=youtu.be

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 24 grudnia 2013, 13:22

ukręcony serwomotor (po chłopsku silniczek sterujący zaworem wydechowym)czyli standard w tych modelach błąd 35
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 50
Rejestracja: 24 grudnia 2013, 10:47
Lokalizacja: Oleśnica
Motocykl:

Post » 24 grudnia 2013, 13:52

Czy to chodzi o ten EXUP?

 
Posty: 66
Rejestracja: 29 kwietnia 2011, 08:33
Lokalizacja: Biłgoraj
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 24 grudnia 2013, 14:08

Tak exup, konkretnie w Hondzie egcv. Cziken ci już napisał, uwalone tryby w silniczku, pod zbiornikiem paliwa. Dokładniej już się nie da ;)

 
Posty: 50
Rejestracja: 24 grudnia 2013, 10:47
Lokalizacja: Oleśnica
Motocykl:

Post » 24 grudnia 2013, 14:12

Okej to już czaje, mocno to wpływa na moto bo czuje jakoś że jest osłabiony itp. No i czy zostaje tylko wymiana tego ?

 
Posty: 66
Rejestracja: 29 kwietnia 2011, 08:33
Lokalizacja: Biłgoraj
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 24 grudnia 2013, 14:36

Wystarczy poszukać na forum, jest dużo tematów co do silniczka. Możesz go rozkręcić i zobaczyć tryby. Dla pewności zobacz jeszcze naciąg linek. Pozostaje tylko wymiana, chyba że znajdziesz uszkodzony w którym jest wysypany inny tryb. Przy braku egcv moto jest słabsze w dolnym zakresie obrotów.

 
Posty: 50
Rejestracja: 24 grudnia 2013, 10:47
Lokalizacja: Oleśnica
Motocykl:

Post » 24 grudnia 2013, 14:46

Tak właśnie odczuwam że jest słabszy, właśnie rozkręciłem bak i dostałem sie do tego silniczka buczy jak trza, czyli siedzi i usterka się znalazła, zostaje raczej wymiana. Pytanie czy przegrzanie lekkie mogło miec na to wpływ??

 
Posty: 66
Rejestracja: 29 kwietnia 2011, 08:33
Lokalizacja: Biłgoraj
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 24 grudnia 2013, 14:59

Rozkręć dla pewności silniczek, czy na pewno tryby ścięło. Musisz zobaczyć do zaworu w wydechu czy nie jest zapieczony, czy lekko się obraca. Linki też muszą luźno chodzić.

 
Posty: 50
Rejestracja: 24 grudnia 2013, 10:47
Lokalizacja: Oleśnica
Motocykl:

Post » 24 grudnia 2013, 15:02

Okej popatrze po świętach ^^, wiem ze chodził normalnie cały czas pieknie do momentu jak na weselu troche go nie pogazowałem;/

Awatar użytkownika
 
Posty: 136
Rejestracja: 29 marca 2010, 16:27
Lokalizacja: Dolnośląskie
Pochwały: 3
Motocykl: Sprzedany
Rok produkcji: 2002

Post » 24 grudnia 2013, 17:05

Ten dźwięk jednoznacznie potwierdza że zębatki się wysypały. Są z tworzywa sztucznego i często ulegają zniszczeniu. U mnie w silniczku posypała się jedna zębatka całkiem i w dwóch po kilka zębów. Rozbierz i pokaż które są wysypane, mogę Ci podesłać tą którą mam sprawną. Jeśli będziesz chciał kupić cały to poproś żeby sprzedający rozkręcił i sprawdził stan zębatek. Jeden ze sprzedających (cena 150) twierdził że ok ale jak rozkręcił okazało się że jedna zębatka była bez zębów. Więc taką praktyczną uwagę przekazuję :)

 
Posty: 50
Rejestracja: 24 grudnia 2013, 10:47
Lokalizacja: Oleśnica
Motocykl:

Post » 27 grudnia 2013, 14:48

Dobra tak jak mówiłem, rozkręciłem to przed chwilą, i okazało się że zębatka sie wysrała ;/
Od razu mam pytanie jak odpiąć dwie linki, które idą do wydechu ?? tzn jak je odpiąć od tego silniczka...

oto fotki
Obrazek
Obrazek
Obrazek

[ Dodano: Sob Gru 28, 2013 3:09 pm ]
i co odpisze ktoś >?


Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości