Strona 1 z 1

Dziwna praca silnika

Post: 18 czerwca 2013, 18:23
autor: vette-v6
Mam mały problem z moto, mianowicie po powrocie ze zlotu jakieś 100km od domu na stacji strzeliłem hondzie parę razy do odcięcia w pewnym momencie po zejsciu na niskie obroty zaczeła chodzić jak v-ka. I tak na luzie wkręca sie na obroty do końca,ale tak jak pisałem pracuje jak v-ka. Po ruszeniu powyżej 4000tyś.obr/min. zaczyna kichać strzelać i nie wkręca sie wogóle. Jakoś dojechałem do domu okazało sie że spaliła prawie 15l. na setke. Gdy pracuje na wolnych obrotach śmierdzi waha i przy delikatnym kręceniu manetka kopci na czarno. Na początku myślałem że nie chodzi na któryś tłok ale iskra jest normalna i wszystkie tłoki pracują. Zaprowadziłem do znajomego mechanika stwierdził że mechanicznie jest ok. Do elektryki sie nie tyka więc mam problem.

Post: 18 czerwca 2013, 21:26
autor: suhyrr
Zacznij od diagnostyki, robisz zworke w zlaczu diagnostycznym ktore masz pod siedzeniem jedyna wolna wtyczka pod siedzeniem 2 pinowa, nastepnie czerwony przzycisk na RUN i kluczyk na ON. Liczysz mrugniecia czerwonej kontrolki MIL na wyswietlaczu.

Post: 02 lipca 2013, 16:00
autor: vette-v6
suhyrr pisze:Zacznij od diagnostyki, robisz zworke w zlaczu diagnostycznym ktore masz pod siedzeniem jedyna wolna wtyczka pod siedzeniem 2 pinowa, nastepnie czerwony przzycisk na RUN i kluczyk na ON. Liczysz mrugniecia czerwonej kontrolki MIL na wyswietlaczu.


Zrobiłem zwarcie na złączu diagnostycznym, kontrolka MIL miga bez przerwy z 3 sekundowymi odstępami i wogóle nie przestaje mrugać.

[ Dodano: Wto Lip 09, 2013 9:03 pm ]
Trochę grzebałem przy hondzie i powiem że trochę się jej poprawiło, ale nie do końca mianowicie na wolnych obrotach chodzi nadal nierówno lecz powyżej 3tyś. obr. pracuje już normalnie, przy ruszaniu między 2 a 3tyś. obr. motorem szarpie a powyżej 3 poprostu ogień idzie bez problemu. Proszę o pomoc będe bardzo wdzieczny bo już sam nie wiem gdzie i czego szukać