Luki213 pisze:Dość ogólnie to opisałeś. Jeżeli po dłuższej jeździe odpala ale trzeba dłużej kręcić lub kilka razy i wtedy odpali to teoretycznie masz za ciasno zawory ustawione, one puchną jak cały silnik. Wyreguluj je i powinno być ok. Sprawdź przy okazji świece, powinny mieć kolor kawy z mlekiem, jeżeli są obkopcone to zbyt bogatą masz mieszankę ustawioną (regulacja gaźników) jeżeli będą mokre to wogóle nie podają iskry. Odkręć puche filtra wywal świecę i połóż je na silniku zakręć silnikiem na zmianę muszą podawać iskrę jeśłi będzie git, zwal głowicę weź szczelinomierz i ustaw zawory. Nie chce mi się już dalej pisać temat był wałkowany kolego sympatyczny, a Ty zbyt ogólnie opisałeś usterkę. Jak źle napisałem to mnie poprawić.
[ Dodano: Sro Lut 27, 2013 9:34 pm ]
PS: nie napalaj się na płytki zaworowe bo to drogi temat gdybyś miał do wymiany, po ściągnięciu głowicy i przy ustawianiu luzów można dopiero stwierdzić czy płytki są do wymiany, wyreguluj i daj znaka co było.
Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości